Marsalkka kirjoitti:
Uskoisin, että hän ei enää hiihtele tuolla. Ja jos joku löytyy maastosta makaamasta, niin kuvalla ei ole niin kauheasti merkitystä. Poliisi osaa varmasti arvioida, tarvitaanko lisäkuvia vai ei. Yksittäisten nettikirjoittelijoiden uteliaisuuden takia kuvia ei ole syytä julkaista.
Ymmärrän kantasi.
Itseäni vaan helpottaisi paljon, jos näkisin toisen kuvan ja saisi sitten mahdollisesti poissuljettua tuon fb:n Marja-Leenan kuviosta pois kokonaan, ettei tavallaan tarvitse väärän ihmisen sivuista tehdä omia johtopäätöksiään.
Toivon tämän tapauksen selviävän pian ja poliisien olevan ns. oikeilla jäljillä. Ensiksi pidin rikosta tosi epätodennäköisenä, sitten heräsi ajatukset että "entä jos", kun taas nyt olen aika vahvasti sitä mieltä, että ML löytyy kuolleena eikä tapaukseen liity rikosta.
Nuo tiedot katoamisesta kun ovat olleet niin vaihtelevia, niin on kyllä sisäinen salapoliisi päässyt valloilleen. Ensin myös ihmettelin noita poliisien lausuntoja yms. mutta kuunneltuani tuo Yle Areenasta löytämäni pätkän, komisario Veijo Anunti vaikutti ihan pätevältä.
Silti pelottaa kovasti, että ML löytyy vasta useiden kuukausien päästä. Minusta tuntuu, että jos itse olisin ML:n nähnyt katoamisaikoihin niin en välttämättä muistaisi häntä tuon yhden valokuvan perusteella. Ehkä mulla sitten vaan on huono muisti tai jotain, mutta parempi kasvokuva varmaan auttaisi minua tunnistamaan paremmin, usein kuitenkin kiinnitän enemmän huomiota kasvoihin kuin vaatteisiin.
Mielestäni on hyvä juttu olla utelias ja pitää tämä keskustelu pystyssä. Täällä monet ajattelevat Marja-Leenaa, vaikka häntä eivät tunteneetkaan. Se, että tähän keskusteluun kirjoitetaan näinkin aktiivisesti, viestii mun mielestä ihmisten kiinnostuksesta ja jonkinlaisesta välittämisestä.
Surullista, miten hiihtolenkille lähtevä/lähtenyt on noin vain voinut kadota. Surettaa myös todella paljon Marja-Leenan äidin puolesta. Äidillä on varmasti suuri tuska ja jos(kun) Marja-Leena löytyy kuolleena, niin tulee äidillä olemaan suuri suru. EI kukaan toivo joutuvansa hautaamaan lastaan.