Aika rasvainen fleda näyttää olevan. Mä olen ilmeisesti ollut liian kauan Suomesta pois kun ei tuo musta nyt kovin huolitellulta ja laitetulta näytä, pikemminkin siltä ettei oo suihkua eikä meikkiä nähnyt vähään aikaan:shock: Toisin kuin tuossa kuvassa jossa esiintyy Joshuan kanssa.isoaivo kirjoitti:Tää voi nyt olla ihan yhtä typerää, kun tuo vauvaksi/nimellä kutsuminen, mutta mun huomion kiinnitti tuo kuva jossa vanhemmat jakaa niitä ilmoituksia, äidillä on tukka "laitettu" ja renkaat korvissa... Jotenkin jos kuvittelen itseni asemaan, jossa 1,5 vuotias on kadonnut, olisi hätäni kyllä niin suuri etten todellakaan käyttäisi millisekuntiakaan mihinkään korvakorujen ripustamiseen tai tukan laittamiseen, kyllä mä seisoisin siellä itku silmässä tukka rasvaisena niitä lappuja jakamassa.
Joshua Davis Jr. 1,5v
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Re: Joshua Davis Jr. 1,5v
En mä sanonut missään, että äiti huolitellulta ja laitetulta näyttää, vaan että on tehnyt tukalleen enemmän kuin vetänyt ponnarille ja ripustanut korvikset korvaan.
Itse en tuossa tilanteessa pystyisi edes siihen.
Jotenkin en usko tuohon 10 minuutin aikajanaankaan. Kellostako äiti katsoi, että 10 minuuttia oli poissa? Jos arvio olisi esim 10-20 minuuttia, siinä ajassa pieni lapsi ehtisi jo johonkin pois näköpiiristä karkaamaan, ja mahdollisesti joku sivullinen nappaamaan lapsen. Kymmenen minuuttia on tosi lyhyt aika tapahtua yhtään mitään. Jos joku sivullinen on syyllinen, niin tosi tuuri on kyllä käynyt jos siinä ajassa lapsen on siepannut. On täytynyt olla just sekunnilleen siinä hollilla.
Vai oisko niin, että lapsi on ollut "omilla teillään" tyyliin puoli tuntia, mutta äiti/vanhemmat ei kehtaa myöntää sitä?...
Jotenkin en usko tuohon 10 minuutin aikajanaankaan. Kellostako äiti katsoi, että 10 minuuttia oli poissa? Jos arvio olisi esim 10-20 minuuttia, siinä ajassa pieni lapsi ehtisi jo johonkin pois näköpiiristä karkaamaan, ja mahdollisesti joku sivullinen nappaamaan lapsen. Kymmenen minuuttia on tosi lyhyt aika tapahtua yhtään mitään. Jos joku sivullinen on syyllinen, niin tosi tuuri on kyllä käynyt jos siinä ajassa lapsen on siepannut. On täytynyt olla just sekunnilleen siinä hollilla.
Vai oisko niin, että lapsi on ollut "omilla teillään" tyyliin puoli tuntia, mutta äiti/vanhemmat ei kehtaa myöntää sitä?...
-
katjuska.84
- Sabrina Duncan
Onko tästä mitään uutta?
Omasta mielestäni äiti ei kyllä kovin laitetulta näytä, jotkut laittavat hiukset ponnarille kun haluavat ne pois naamalta äkkiä, jotkut väsäävät ne haihampaalle, tms kiinni. Jokainen tyylillään. Lisäksi äidillä näyttää olevan kaikissa kuvissa samanlaiset rengaskorut, joten olettaisin ettei hän niitä ole edes välttämättä erikseen korviinsa varta vasten tuota varten laittanut, vaan ne ovat jo olleen valmiiksi korvissa. Minä ainakaan en läheskään joka yö ota korviksia pois korvasta nukkumaan mennessäni..
Omasta mielestäni äiti ei kyllä kovin laitetulta näytä, jotkut laittavat hiukset ponnarille kun haluavat ne pois naamalta äkkiä, jotkut väsäävät ne haihampaalle, tms kiinni. Jokainen tyylillään. Lisäksi äidillä näyttää olevan kaikissa kuvissa samanlaiset rengaskorut, joten olettaisin ettei hän niitä ole edes välttämättä erikseen korviinsa varta vasten tuota varten laittanut, vaan ne ovat jo olleen valmiiksi korvissa. Minä ainakaan en läheskään joka yö ota korviksia pois korvasta nukkumaan mennessäni..
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
itsekin laitan melkein aina hiukset ponnarille, paitsi baariin lähtiessä. ja korvikset on korvissa tasan niin kauan kun vaihdan ne toisiin, siis yötä päivää. että aika turhaa keskustella siitä millainen on tuon äidin ulkonäkö!
onko kukaan löytänyt tästä mitään uutta? itse koitin etsiä mutta ei tullut vastaan mitään uutta.
onko kukaan löytänyt tästä mitään uutta? itse koitin etsiä mutta ei tullut vastaan mitään uutta.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Ylihuomenna Joshuan vanhemmat ovat Blog talk radiossa. Ohjelmassa nimeltä bring them home now.
-
pohtiijamiettii
Tartun kaikkein epäolennaisimpaan ja ihmettelen, miksi puolitoistavuotias katsoo Toy Storya, joka on aika pelottava vielä nelivuotiaallekin. Tai ehkä puolitoistavuotias ei vielä älyä pelätä, vaan ihailee vain värikkäitä kuvia.
En oikein usko, että ihan kymmenessä minuutissa olisivat lapsen katoamisen huomanneet, kyllä sitten olisi jostain jo löytynyt. Ellei tosiaan ole niin, että joku hirmuyksilö on kaapannut lapsen. Noin pienenhän voisi adoptoida vielä hyvästä rahasta jonnekin
En oikein usko, että ihan kymmenessä minuutissa olisivat lapsen katoamisen huomanneet, kyllä sitten olisi jostain jo löytynyt. Ellei tosiaan ole niin, että joku hirmuyksilö on kaapannut lapsen. Noin pienenhän voisi adoptoida vielä hyvästä rahasta jonnekin
http://www.blogtalkradio.com/bringthemh ... -announced
Linkissä Blogtalkradio-ohjelma, jossa mukana Joshuan vanhemmat.
Mulle tuli haastattelusta heti mieleen "harjoiteltu". Vastaukset oli harjoiteltuja, kuin suoraan paperilta luetut.
Mulle tuli haastattelusta heti mieleen "harjoiteltu". Vastaukset oli harjoiteltuja, kuin suoraan paperilta luetut.
http://seamusoriley.blogspot.com/2011/0 ... -into.html
Eli Joshuan vastasyntynyt sisarus on otettu huostaan.
Jotain vikaa perheessä?
Jotain vikaa perheessä?
Oletko ollut tuossa tilanteessa?isoaivo kirjoitti:En mä sanonut missään, että äiti huolitellulta ja laitetulta näyttää, vaan että on tehnyt tukalleen enemmän kuin vetänyt ponnarille ja ripustanut korvikset korvaan.Itse en tuossa tilanteessa pystyisi edes siihen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Jospa he olivat saaneet kysymykset etukäteen, jotta voivat pohtia niitä etukäteen.cyklon kirjoitti:http://www.blogtalkradio.com/bringthemh ... -announced
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Meillä ainakin on tapana, että jos lapsi siirtyy huoneesta toiseen, niin siitä tiedotetaan sinne toiseen huoneeseen. Eli jos tuon ikäinen lähtee pois luotani, niin huikkaan hänen isälleen, että Jaakko tulee sinne. Ja isä varmistaa, että "ok" tms. että tiedämme vahtivuoron vaihtuneen. Siksi minusta vähän haiskahtaa tämä juttu.
Onko tästä tapauksesta kuulunut mitään uutta? Nyt kun on tuo Aliayah Lunsfordin tapaus, niin heti tuli myös tämä mieleen. Veikkaan, että molemmissa tapauksissa perhe asialla ja syynä lasten katoamiseen. 
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Perhe ei näytä mitenkään erityisemmin rikkaalta talon tai minkään muunkaan perusteella, vaan juurikin sitä alaluokkaa, mitä Jenkeissä tuppaa olemaan vähän liiaksikin asti. Veikkaisin, että perheen sisällä todella on ongelmia tai sitten, jos todellakin on niin ettei vanhemmilla ole mitään tekemistä tämän kanssa, niin voi olla että on henkisiä voimavaroja kuluttanut niin paljon, että sisarus on sitten kärsinyt hoidon puutteesta.cyklon kirjoitti:http://seamusoriley.blogspot.com/2011/0 ... -into.html
Jotain vikaa perheessä?
Sellaista tuossa mietin, että onkohan Joshua ollut vakuutettu.... Selittäisi aika paljon tämän asian tiimoilta. Kuvittelee maailmaa jossa asutaan tiukasti lähes koko suvun kanssa pienessä talossa, yksi lapsi on jo ja toinen tuloillaan ja rahat loppu. Ehkä siinä vain ihminen tekee päätöksiä, jotka eivät välttämättä aina ole oikein, turvatakseen tulevaisuutensa.
Edit: Linkatun uutisen mukaan oikeus päätti huostaanotosta sen jälkeen kun vaikutti siltä, että on olemassa vaara että vanhemmat vahingoittavat tätä vastasyntynyttä. Näitä tietoja saatiin ilmeisesti asian kanssa työskenteleviltä ja GPS-paikantimista (?).
Oikeuskin tuntuu aika vahvasti epäilevän vanhempia syyllisiksi tällä hetkellä. Joshuan äidin valheenpaljastustestiin on sen verran lisätietoa tullut, että testin voi tehdä 90 päivää raskauden loppumisen jälkeen.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Aktivisti/taiteilija Alonzo Washington, yrittää saada myös Joshuan tapaukselle enemmän mediahuomiota, Lisa Irwinin tapauksen imussa.
http://www.ksat.com/news/29566555/detail.html
http://www.ksat.com/news/29566555/detail.html
http://www.blogtalkradio.com/peasinthei ... shua-davis
Linkissä blog talk radio-ohjelma, jossa tapausta käsitellään. Mukana Joshuan vanhemmat, isoäiti ja täti.
Muutama uusi tieto tuli esiin.
Linkissä blog talk radio-ohjelma, jossa tapausta käsitellään. Mukana Joshuan vanhemmat, isoäiti ja täti.
Muutama uusi tieto tuli esiin.