Niimpä,sanotaan vaan ja samalla näinlifeisgood kirjoitti:Sanotaanko vain näin, että nimi oli entuudestaan tuttu.paas ny vie tekstria kenen nimis auto on?
Sini Susanna Länkinen, 19 - surmattiin Muhoksella 2011
-
masi78
- Nikke Knatterton
Re: Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
siis täällä tuttu?lifeisgood kirjoitti:Sanotaanko vain näin, että nimi oli entuudestaan tuttu.paas ny vie tekstria kenen nimis auto on?
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Miten?lifeisgood kirjoitti:Hehheh, koittakaapa poliisin doc-kuvasta siirtää ne valkoset rekisterikilven peittävät laatikot.
sinne poliisin sivuille kuvan päälle,nappaat laatikosta kiinni ja vedät pois...
Mitäs muuten siinä takalasin tarrassa luki,en jaksanut alkaa zuumailemaan?
Mitäs muuten siinä takalasin tarrassa luki,en jaksanut alkaa zuumailemaan?
-
lifeisgood
- Susikoski
Luultavasti jotain "Olen ehkä xxxxx" vikasta sanasta en saa selvää.Mitäs muuten siinä takalasin tarrassa luki,en jaksanut alkaa zuumailemaan?
tätä minäkin yritin jo aiemmin ehdottaa...Helmie kirjoitti:Jospa ne pari viestiä aiemmin tulleet huhut DNA-näytteistä pitävät paikkaansa ja tosiaan autosta on Sinin verta tai muuta vastaavaa löydetty ja sen takia poliisi pyytää havaintoja vasta nyt. Varmasti ovat ensin yrittäneet selvittää asiaa itse, mutta silminnäkijöiden vinkit olisivat varmasti tarpeen. Ne voisivat varmaan johtaa Sinin ruumiin luokse.
Onpas hyvin peitetty sitten tuntomerkit autosta
Mäkin sain siitä tarrasta vain alun selvää "Olen ehkä..."
Eye for an eye, tooth for a tooth.
-
lifeisgood
- Susikoski
Olen ehkä hidas, mutta silti edelläsi.Mitäs muuten siinä takalasin tarrassa luki,en jaksanut alkaa zuumailemaan?
Miksiköhän tuon tarran teksti on peitetty, tuostahan just hyvin muistais jos on sattunut ajamaan kyseisen auton perässä.
Oli pakko tarkistaa omistaja, olen liian utelias. Voin kertoa yv:nä, jos jollekin epäselvää...
Eye for an eye, tooth for a tooth.
Auto on ainakin 99% varmuudella sama Brava joka oli P:n fb kuvissa. Hyvin todennäkösesti P on mukana Sinin katoamisessa tai ainakin tietää ketkä katoamisen takana ovat ja miksi, on vain ollut asiasta suu supussa kuulusteluissa.
Uskoisin että tämä keissi selviää lähiaikoina.
Uskoisin että tämä keissi selviää lähiaikoina.
joo mulle voisit laittaa... ihan varmuuden vuoksiMrsLemon kirjoitti:Oli pakko tarkistaa omistaja, olen liian utelias. Voin kertoa yv:nä, jos jollekin epäselvää...
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Mä myös. Tuntuu siltä, että poliisi oikeasti panostaa tämän tapauksen tutkimiseen ja on jo aika paljon perillä siitä mitä Sinille on tapahtunut.V.V.82 kirjoitti:Uskoisin että tämä keissi selviää lähiaikoina.
Kunpa ruumis löytyisi niin omaiset saisivat haudata Sinin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... tata-autoaLänkisen taposta on aiemmin ollut vangittuna tämän poikaystävä, joka kuitenkin vapautettiin viikon kuluttua vangitsemisesta. Tällä hetkellä poliisilla on useita tutkintalinjoja.
- Ruumista ei ole laajoista etsinnöistä huolimatta löytynyt. Olemme tehneet maastoetsintöjä, etsineet poliisikoiralla kohdennettuja alueita sekä etsineet helikopterilla tuloksetta, kertoo rikoskomisario Kari Rantanen Oulun poliisista.
Poliisi pyrkii nyt saamaan havaintoja oranssista tai punaisesta Fiatista, jossa ei ole etupuskuria ja jonka moottorin ääni on ollut poikkeuksellisen äänekäs.
Poliisi kaipaa havaintoja auton liikkeistä 6. maaliskuuta kello 01.00-24.00 väliseltä
Viimeksi muokannut Helmie, To Huhti 14, 2011 6:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä ihmettä? Tallentakaapa tuo poliisin "autokuva.doc". Kopioikaa kuva siitä dokumentista ja avatkaa kuvankäsittelyohjelmalla. Näin saatte näkyviin kuvan, jossa näkyy jonkun koko windows-työpöytä, eli tuo kuva on jotenkin otettu screenshottina ja liitetty word-dokumenttiin.
"Eikä liene rangaistus / jos käymme hetken yhtä matkaa / kun hirviöiksi paljastumme / onko hyvät päivät valhetta sittenkään" A.W. Yrjänä / CMX
Tuota iltasanomien uutista on vähän päivitetty:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Polii ... 91657.htmlPoliisilla on uusi johtolanka kadonneen Sini Länkisen tapauksessa.
Poliisi kaipaa tietoja viininpunaisesta autosta, joka saattaa liittyä Muhoksella yli kuukausi sitten kadonneen Sini Länkisen tapaukseen.
Kyseessä on Fiat Brava -henkilöauto, josta puuttuu etupuskuri ja jonka moottorin ääni on poikkeuksellisen äänekäs.
19-vuotias Sini katosi sunnuntaina 6. maaliskuuta kotoaan Ervintieltä.
Hänen tiedetään olleen hengissä varhain sunnuntaiaamuna, mutta sen jälkeen hänestä ei ole havaintoja.
Poliisi pyytää nyt havaintoja Fiatin liikkeistä katoamisvuorokaudelta 6. maaliskuuta aamuyöstä kello yhdestä eteenpäin.
Poliisi epäilee, että Sini on joutunut henkirikoksen uhriksi.
Taposta epäiltynä Sinin tuntenut 20-vuotias mies vangittiin kolme päivää katoamistutkinnan alkamisesta. Hänet vapautettiin viikkoa myöhemmin.
Liittyykö auto vangittuna olleeseen henkilöön?
- En ota kantaa. En aio avata tutkintaa tässä vaiheessa. Menemme nyt eteenpäin useamman tutkintalinjan kautta, rikosylikomisario Kari Rantanen sanoo.
- Toivomme auton liikkumisesta tulleiden havaintojen vievän eteenpäin, tutkinnan
Sateiden ja lumen sulamisen takia poliisi teki viikko sitten laajamittaisia etsintöjä helikopterilla löytääkseen Sinin. Myös koirapartiot etsivät kadonnutta kohdennetuilta alueilta.
- Etsinnät liittyivät tutkinnan viitoittamiin kohteisiin, mutta tällä hetkellä etsintöjä ei ole menossa, Rantanen sanoo.
Oulun poliisi pyytää ilmoittamaan punaisen Fiat Brava -henkilöauton liikkeistä väkivaltaryhmän numeroon 071 876 0211.