Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Howler kirjoitti:

... Miksi nämä tarjoilijat puhuvat vasta nyt?
McCannit ovat luonnollisesti maksaneet heille miljoona dollaria noista kommenteista. Tai sitten heiltä on kysytty asiasta vasta nyt. Tai jotain muuta. Tai sitten hekin kuuluvat samaan pedofiilirinkiin kuin papit ja McCannit.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 4:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Marsalkka kirjoitti: McCannit ovat luonnollisesti maksaneet heille miljoona dollaria noista kommenteista. Tai sitten heiltä on kysytty asiasta vasta nyt. Tai jotain muuta. Tai sitten hekin kuuluvat samaan pedofiilirinkiin kuin papit ja McCannit.
:lol: En minä nyt tuota tarkoittanut kommentillani, ihmettelen vain miksi vasta nyt puhuvat kun aikaa on kulunut jo näin paljon. Ja rehellisesti, en usko tuohon pedofiilirinki-teoriaan yhtään. Ja McCanneilla ei tällä hetkellä taida rahaliikenne mennä niin, että voisivat lahjoa jonkun sanomaan tuollaista. Kai. Luulen, että poliisit seuraa aika tarkkaan, vai olenko ihan väärässä?
Marsalkka
Horatio Caine

Howler kirjoitti:
:lol: En minä nyt tuota tarkoittanut kommentillani, ihmettelen vain miksi vasta nyt puhuvat kun aikaa on kulunut jo näin paljon.
Nähtävästi heitä on haastateltu vasta nyt.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

Patricia C. Itämaa kirjoitti
Äiti on tuossa kuvassa todellakin jotenkin räjähtäneen näköinen ja pehmo kädessä,jotenkin alkaa säälittämään kun kuvaa katsoo...kun taas isällä näkyy olevan ohjat jo heti käsissä. Kate on muuten kuvassa vähän kuin pikkutyttö isän kädessä. No tämä vain tuli ensin mieleen,ei tarvitse vetää mitään syvällisiä johtopäätöksiä tästä.
Jokainen varmaan näkee näissä kuvissa juuri sitä mitä haluaakin, koska minusta Kate näyttää kuvassa ei niinkään säälittävältä vaan syylliseltä, ja jos tarjoilijat ovat kertoneet Gerryn itkeneen ja huutaneen Madeleinea yöllä, niin mitä teki Kate sillä aikaa??
Minun teoriani mukaan Gerry ei siis todella tiedä mitä Madeleinelle on tapahtunut, vaan Kate "ystävineen" olisi kaiken takana.

Kuva

Tässä kuva kujasta jolla Gerry keskustellut Wilkinsin kanssa Tannerin "ohittaessa" heidät. Joista kumpikaan ei siis havainnut Tanneria, mikä onkin aika ihmeellistä.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Varmaan ovat jo puhuneet aiemmin tuli nyt vaan esille. tuollaisen kuvan minäkin olen gerrystä saanut että hän on kokoajan ollut aidosti etsimässä tytärtään. Olen itse epäillyt lähes koko ajan vain katea. tähän voi kuka tahansa kommentoida jotain hyvinkin fiksua :roll: taas...toki välillä on tullut mieleen että tietäisikö gerry jotain....

Toki tämä on vain spekulaatiota mutta pistänpä tähän viimeisiä mietteitäni tapahtumista

eli kate on ollut nukuttamassa lapsia, jotka ovat edelleen hieman villejä päivän tapahtumien jälkeen. Gerry on pelaamassa tennistä ystävänsä kanssa. Kate pistää ensin kaksoset nukkumaan, antaa annoksen jotain rauhoittavaa ja sitten aloittaa maddyn kanssa. tyttö ei olekaan lainkaan yhteistyöhaluinen ja temppuilee, ei pese hampaita tai ota vaatteita pois päältä vaan juoksentelee pitkin huoneistoa äiti perässä. Kate ehkä hermostuu ja lyö maddya...tyttö alkaa itkemään ja sanoo että kertoo isälle kuinka ilkeä äiti on jolloin kate pimahtaa lopullisesti ja vie tytön sänkyyn ja pakottaa tytön ottamaan unilääkkeet vihoissaan miettien että siitäs saat...

ehkä tanner tulee paikalle ja tärisevä kate kertoo mitä on tapahtunut, naiset päättävät hoitaa asian yhdessä...tanner lähtee ja gerry tulee tenniksen jälkeen takaisin (jossain sanottiin että pariskunta vietti puoli tuntia yhdessä ennen tapas-baariin menoa. Gerry vilkaisee lapsia ovelta, näkymä pimeään huoneeseen on huono ja kate sanoo lasten nukkuvan hyvin.

Pariskunta lähtee tapasbaariin ja tanner tulee sillävälillä siirtämään maddyn jonnekin (omaan huoneistoon???luultavasti jonnekin muualle) ja saapuu tapasbaariin puoli tuntia muiden jälkeen...

kate pyytää gerryä katsomaan lapsia, gerry käy huoneistossa vilkaisten lasten pimeään huoneeseen, tapaa matkalla ystävänsä jonka kanssa jää juttelemaan.

seuraavaksi lähetetään toinén mies katsomaan lapsia mutta hän tekee sen yhtä huolimattomasti kuin gerry. Katen ei auta muu kuin lähteä itse paikalle ja show on valmis...koska naisista tuntuu että kidnappaus teoriaa ei oikein uskota naiset päättävät että tanner on nähnyt jonkun kantavan lasta juuri tuohon tiettyyn aikaan...kyseessä voisi olla aikavirhe eli tarkoitus on ollut ajoittaa se siihen aikaan jolloin gerry on ollut jo matkalla takaisin baariin, naiset eivät ota huomioon sitä että gerry jäi juttelemaan ystävänsä kanssa.

muistaisin että muut eivät olleet huomanneet tannerin lähtevän pöydästä vaan heidän mielestään hän oli siinä koko illan...tosin hän oli tullut puoli tuntia muiden jälkeen
virheet saa korjata ja myös kertoa jos joku osa on aivan mahdoton eli ei ole voinut tapahtua...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

mankeli kirjoitti:jos tarjoilijat ovat kertoneet Gerryn itkeneen ja huutaneen Madeleinea yöllä, niin mitä teki Kate sillä aikaa??
Vaikea sanoa... Olikos heillä muuten muita lapsia, joista huolehtia?
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

joo oli muita lapsia, mutta vanhemmat olivat myös yhdessä aamuyöstä rantakävelyllä, joten missä nämä kaksi muuta silloin olivat ja kenen kanssa...
ja jotenkin ymmärsin, että poliisit olisivat kantaneet kaksoset pois huoneistosta, en kyllä tiedä kuinka pitkäksi aikaa.
Marsalkka
Horatio Caine

mankeli kirjoitti: ja jotenkin ymmärsin, että poliisit olisivat kantaneet kaksoset pois huoneistosta,
Ja äiti ei ollut mukana?
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 4:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

jutussani tarkoitinkin sitä että raivoissaan kate antoi tahallaan maddylle tappavan annoksen lääkettä..uskon että sitä enenn on tapahtunut jonkunlaista pahoinpitelyä

Se miksi kuvittelen että kate luottaa siihen että gerry ei katso lapsia kunnolla tullessaaan on

omakohtainen kokemus, oma mies harrastaa kaikenlaista urheilupuolta ja kotiin tullessa kun lapset nukkuu niin vilkaisee vaan nopeasti ovelta tai sitten kysyy vaan että menivätkö lapset nukkumaan hyvin... eikä tarkista ollenkaan. nykyään saatan sanoa että mee nyt katsomaan etten oo vaan myrkyttäny...(huono vitsi, johtuu tästä maddy-jutusta) Aikataulun mukaan gerryllä on ollut huoneistossa puoli tuntia tenniksen ja tapaksen välissä. Juttelin miehen kanssa tästä asiasta ja hän sanoi että mies jotenkin kyllä luottaa siihen että lapset on tutimassa, mitäs niille nyt äidin hellässä huomassa olisi tapahtunut...Kun on hiljaista niin se tarkoittaa että lapset nukkuvat ( mieheni on myös ihan hulluna pikkutyttöönsä joten siitä ei oo kyse ettei välitä) Pari kertaa oon itsekkin jostain tullessa vaan kaatunu sohvalle ja kysyny että onko kaikki ookoo ja mies sanoo että juu et kaikki nukahti helposti..enkä oo sitten tarkistellut... :oops:

sitten on vielä se mahdollisuus että kate on sanonut että lapset juuri nukahtivat että ei saa häiritä...
Viimeksi muokannut cicero, Ke Syys 19, 2007 9:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Freyja
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Freyja »

mankeli kirjoitti: Kuva

Tässä kuva kujasta jolla Gerry keskustellut Wilkinsin kanssa Tannerin "ohittaessa" heidät. Joista kumpikaan ei siis havainnut Tanneria, mikä onkin aika ihmeellistä.
Stop! Väärin. Sen verran ymmärrän kartoista (tässä tapauksessa "ilmakuvista" s.149) ja niiden vertaamisesta maastoon, että tämä kuva ei esitä sitä puistokäytävää jota pitkin Gerry, Tanner, ja "lasta kantava mies" kulkivat ja ohittivat toisensa huomaamatta toisiaan.

Tämä kuva esittää todennäköisesti sivukujaa, joka kulkee uima-altaan ja rakennuksen välissä (kartan keskialueelta yläoikealle). Gerry ja Wilkins on ed. sivun kartan perusteella seisoneet tässä pikkukuvassa esitetyn kujan ja kartassa näkyvän kulkureitin risteyksessä. Eli tämä yläpuolella näkyvän valokuvan kuvaaja on ilmeisesti seisonut juuri samassa kohtaa missä Gerry ja Wilkins keskustelivat.

Tarkkaan ottaen, heidän käyttämänsä kulkureittikin tässä "näkyy", eli tuossa aivan etualalla, poikittain tähän kuvassa näkyvään kujaan nähden.

Kartassa näyttäisi minusta tuo "kulkureitti" olevan leveämpi kuin tämä poikkikuja, siinähän on autojakin parkissa sen varrella.
Viimeksi muokannut Freyja, Ke Syys 19, 2007 10:24 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Marsalkka kirjoitti:Tiedän, ettei löydy. ;) Labra ei ole nimittäin virallisesti ilmoittanut mitään tuollaista. Erilaisia spekulaatioita on kyllä lehdissä esitetty. Ja niitähän sinä tunnetusti pidät faktana. ;)
mun mielestä ciceron postauksista käy hyvin selväksi, että kyseessä oli lehtijuttu ja seikka, että kyseinen labra ei ole tietenkään tutkinnallisista syistä kertonut mitään. jos olet noin kovin epäileväinen niin olen lukenut itsekin saman tiedon lehdestä tässä männäpäivinä ja suomalaiset ammattilaiset siihen antoivat oman kommenttinsa. josko asialinja löytyisi taas tämänkin aiheen suhteen, mielenkiintoinen tapaus, mutta jatkuva veetuilu vie innon lukea kenenkään viestejä tästä ketjusta. tästä tulee kohta uusi bodom, paljon niitä jotka "luulevat" olevansa oikeassa taistelevat niiden kanssa jotka "tietävät" olevansa oikeassa :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

blackwidow kirjoitti:JÄNNITYSTÄ?? :shock: :shock:
joku halusi riskeerata kiinnijäämisellä kun tämä oli jännittävä? kyseessä sentään rikos josta voi seurata useamman vuoden vangeusrangaistus. ei kovin todennäköistä.

Tietääkseni kameroita ei ollut kadun puolella, vaan jossakin hotellinalueella. Kuvat on tietääkseni tarkistettu.

Gerry on sanonut haastatteluissa 'we checked on them regularly', mutta mikä lienee totuus?
pölliihän ihmiset kaupastakin tavaraa jännityksen takia, sarjamurhaajat tappavat kiihkon, vallan ja jännityksen takia, miten tämä eroaisi niistä?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Marsalkka
Horatio Caine

Kalessin kirjoitti:[
mun mielestä ciceron postauksista käy hyvin selväksi, että kyseessä oli lehtijuttu ja seikka, että kyseinen labra ei ole tietenkään tutkinnallisista syistä kertonut mitään.
Olisin vain toivonut linkkiä lehtijuttuun, jossa kerrotaan, että kyseinen laboratorio on ilmoittanut, että Madeleine on kuollut. Tällainen ilmeisesti Ciceron mukaan on olemassa.

Olen siis käsittänyt Ciceron viestit eri tavalla kuin sinä.
Sitähän minäkin, huippulabra ja hehän ilmoittivat silloin tulosten varmistuttua että tulokset näyttivät varmasti että madeleinen dnata oli ollut autossa ja näytteistä saatiin varmuus että tyttö on kuollut...
Lukittu