TV1 Dokumentti - Eristetyt

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Peräkylän Maigret
Javier Pena

TV1 Dokumentti - Eristetyt

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Nähtävissä vielä muutaman päivän netissä jos et eilen hoksannut katsoa TV:stä.

http://areena.yle.fi/video/1302465078664

Miksi vanki hakeutuu omasta pyynnöstään erilleen muista vangeista? Neljä eristysosastolla tuomiotaan suorittavaa miestä kertoo oman tarinansa. O: Marja Kurikka.
taavetti
Perry Mason

Re: TV1 Dokumentti - Eristetyt

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Tätä sivuttiinkin jo vähän aiemmin tirkistelijäketjussa.
Eli sarjassa esiintyvät ilmeisesti mm.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 2&start=45
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=890

Lisäys: oli muuten hyvä dokkari. Suosittelen katsomista.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
eyes
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja eyes »

Tallensin ton dokkarin eilen digiboksille ja aloin nyt katselemaan. Minähän tunnen ton Mikon! :shock: Tai siis olen joskus tuntenut, aikoja sitten.
Vendetta
Alokas

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Ei taida Mikosta olla täällä ketjua vaikka muistaakseni jonkinlaisen väkivallanteon tekikin? Minäkin tunnen tapauksen, muistui ohjelman myötä mieleen.. Nyt kiinnostaisi tietää mikäs se juttu oikeastaan olikaan mistä istui jo jokunen vuosi sitten...
mikodeus
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

kukas tuo viimeinen kaveri on onkos siitä täällä viestiketjua?
eloq
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja eloq »

Oli ihan asiallinen juttu, mulla ollu kans asenne se, että siellä ne vaan täysihoidossa lepäilee... Ei tuo niin hääviä taida olla kuitenkaan. Outoa oli se kun tämä yksi kertoi ottanensa huumeita ekan kerran vankilassa, aika lepsusti niitä siellä sitten liikkuu kuitenkin.
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

eloq kirjoitti: Outoa oli se kun tämä yksi kertoi ottanensa huumeita ekan kerran vankilassa, aika lepsusti niitä siellä sitten liikkuu kuitenkin.
ei niitä todellakaan siellä lepsusti liiku.. selliratsioita ja henkilötarkastuksia on tämän tästä.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

mikodeus kirjoitti:kukas tuo viimeinen kaveri on onkos siitä täällä viestiketjua?

Khyl

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 0&start=45

aivot lähteep nopheesti piästä kirveheellä avustettuna.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
eloq
Sabrina Duncan

No sitäpä minä ihmettelin kun tiesin että tiukat tarkastukset ym, itse joskus vieraillut Keravalla latsomassa tuttua ja sillon ainakin syynättiin sen sata kertaa ja tapaamisessa aina hirmuinen vahtiminen. Kai ne keinot keksii, mua vaan alko kiinnostaa että miten ne niitä sinne vie... :D
oolu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja oolu »

Oli kyllä mielenkiintoinen dokumentti kerrassaan.

Ei tosiaan Mikosta tai Kristianista oo tarkempaa tietoa?
V.V.82
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

eloq kirjoitti:Oli ihan asiallinen juttu, mulla ollu kans asenne se, että siellä ne vaan täysihoidossa lepäilee... Ei tuo niin hääviä taida olla kuitenkaan..
Nii no miten sen nyt ottaa.. Siellä ne saa syödä seisovasta pöydästä ja urheilla ja liikkua melko vapaasti, kopeissakin sallitaan luonnollisesti kaikki herkut nettiä lukuunottamatta.
eloq
Sabrina Duncan

Ei mun mielestä kovin luksusta jos joutuu eristyksessä olemaan, kerroksilla ei voi tai uskalla olla, vapaus on kuitenkin menetetty (oma syy!). Tunnin päivässä voi ulkoilla, ei voi soittaa kun haluaa jne. Vapausrangaistus joka tapauksessa. Varmaan hieno istua sellissä nytkin kun kevät kauneimmillaan ja kesä tulossa!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

eloq kirjoitti:Ei mun mielestä kovin luksusta jos joutuu eristyksessä olemaan, kerroksilla ei voi tai uskalla olla, vapaus on kuitenkin menetetty (oma syy!). Tunnin päivässä voi ulkoilla, ei voi soittaa kun haluaa jne. Vapausrangaistus joka tapauksessa. Varmaan hieno istua sellissä nytkin kun kevät kauneimmillaan ja kesä tulossa!
Eikös tuo yksi sankari sanonut että koppi kuin koppi. Sitäpaitsi vapaus on suuri vankila.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

V.V.82 kirjoitti:Nii no miten sen nyt ottaa.. Siellä ne saa syödä seisovasta pöydästä ja urheilla ja liikkua melko vapaasti, kopeissakin sallitaan luonnollisesti kaikki herkut nettiä lukuunottamatta.
Jos punkka, telkku, radio, kirjat ja rööki on ihmiselle "kaikki herkut" niin ei liene ihme että vankiloissa pötköttää noinkin paljon sakkia. :lol:
Oli kyllä kaikenkaikkiaan mielenkiintoinen dokkari.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
eloq
Sabrina Duncan

Totta, hyvähän siellä on kelliä täysihoidossa varsinkin jos ei ole ns. tavallista elämää koskaan viettänyt. Tämä yksikin mies oli vissiin kerran elämässään maksanut laskun. En kuitenkaan vapauttani noihin oloihin vaihtaisi. Mielenkiintoinen dokumentti oli, ei mulla ainakaan ollut tietoa eristyksessä olevien vankien asioista/oloista/peloista jne.
Vastaa Viestiin