Mutta silti mielestäni kaffikuva on otettu Sinin katoamisen jälkeen. P näyttää siinä vanhemmalta kuin muissa kuvissa. Ei tuo vaalea tukka voi muuttaa ihmistä noin paljon kärsineemmän näköiseksi.
Sini Susanna Länkinen, 19 - surmattiin Muhoksella 2011
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Re: Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
^Juuri näin ja onhan P ollut vasta EPÄILTYNÄ (ja kuitenkin irti laskettu), joten aika hulluahan se olisi vielä ihan kaikkea näkemäänsä ja löytämäänsä tuoda julki.
Mutta silti mielestäni kaffikuva on otettu Sinin katoamisen jälkeen. P näyttää siinä vanhemmalta kuin muissa kuvissa. Ei tuo vaalea tukka voi muuttaa ihmistä noin paljon kärsineemmän näköiseksi.
Eipä tänne todellakaan ole oleellista koko henkilön elämäkertaa laittaa. Kysymys on kuitenkin yksityishenkilöstä jota tiettävästi ei tällä hetkellä ainakaan julkisesti epäillä rikoksesta. Hän on kopissa viikon verran ollut mutta näyttöä ei syyllisyydestä ole ollut ja hän oli pidätettynä vain syytä epäillä-perusteella joten yksityisyydensuojaa pitäisi kunnioittaa tässä tapauksessa vaikka kieltämättä P on varteenotettava ehdokas mahdollisen rikoksen tekijäksi.nuusku-nella kirjoitti:Tai sitten kaikki ei vaan näe oleelliseks linkittää kaikkea ko. henkilöstä löytyvää "materiaalia" tänne? Itse olen ainakin pian Sinin katoamisen jälkeen "löytänyt" poikaystävän, hänen opiskelupaikkansa ja painitaustansa. Paavo Lipposta lainatakseni, so what? Joitain asioita voi miettiä ihan siellä omassa pikku päässäkin ja itekseen.UllaVallalla kirjoitti: Ihmeen vähän ihmiset täällä käyttää hakupalveluita, kun jo "ajat sitten" löysin tuon Nettiauton ilmoituksen ja lehtijutun Luovin uusista opetustiloista. Moni muukin ne varmaan on löytänyt, mutta aika harva aktiivi keskustelija on vaivautunut.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Voi herranjestas sentään, että täällä nyt jaksetaan miettiä, että koska se kuva on otettu! Mun mielestä se on aivan sama onko se otettu vuonna 2000 tai vuonna 2011 maaliskuussa. Miten helvetissä (anteeksi
) siitä kuvasta voi päätellä yhtään mitään!? Kuten on sanottu, niin jos P on tappanut Sinin, niin kyllä, se varmasti tekee riutuneen ja öitä valvoneen näköiseksi, mutta niin taatusti tekee sekin, että on epäiltynä oman tyttöystävänsä taposta ja on viettänyt viikon putkassa velliä syöden. Tuskin kummassakaan tapauksessa on ruokahalu huipussaan ja posket vetävät lommolle. Voin vaan kuvitella miten itselleni kävisi jos oma mieheni olisi kateissa ja minä vielä epäiltynä tapaukseen liittyen.
Edit. Tutkin vielä noita P:n facebook kuvia ja ainakin osa on otettu joskus aikaisemmin ja lisätty vasta nyt sillä esim. siinä kuvassa joka on lisätty myös 2.4 jossa hänellä on maastohousut päällä ja pää ns. painuksissa ei näy vielä vasemmassa kädessä myös olevaa tähtitatuointia joka näkyy kuvassa joka on lisätty 9. helmikuuta ja jossa hän juo jotain kuoharia.
Myöskään siinä 13.joulukuuta 2009 lisätyssä kuvassa, jossa näkyy vaan yläkroppaa ja hän katsoo viistosti vasemmalle, ei ole vielä tähteä, eli se lienee vanhimpia kuvia hänestä.
Joten, ei se nykyinen profiilikuva ainakaan kamalan vanha ole, sillä siinä kuvassa näkyy tuo tatuointi oikeassa kädessä. Lisäksi tuo Guitar hero- kitara taitaa olla pelin kolmoisversiosta, joka on ilmestynyt vuonna 2007, joten sen mukaan se ei ole ainakaan ennen sitä otettu
Täten velhona sanoisin, että tuo uusin profiilikuva on otettu kenties tämän vuoden puolella
Edit. Tutkin vielä noita P:n facebook kuvia ja ainakin osa on otettu joskus aikaisemmin ja lisätty vasta nyt sillä esim. siinä kuvassa joka on lisätty myös 2.4 jossa hänellä on maastohousut päällä ja pää ns. painuksissa ei näy vielä vasemmassa kädessä myös olevaa tähtitatuointia joka näkyy kuvassa joka on lisätty 9. helmikuuta ja jossa hän juo jotain kuoharia.
Myöskään siinä 13.joulukuuta 2009 lisätyssä kuvassa, jossa näkyy vaan yläkroppaa ja hän katsoo viistosti vasemmalle, ei ole vielä tähteä, eli se lienee vanhimpia kuvia hänestä.
Joten, ei se nykyinen profiilikuva ainakaan kamalan vanha ole, sillä siinä kuvassa näkyy tuo tatuointi oikeassa kädessä. Lisäksi tuo Guitar hero- kitara taitaa olla pelin kolmoisversiosta, joka on ilmestynyt vuonna 2007, joten sen mukaan se ei ole ainakaan ennen sitä otettu
Täten velhona sanoisin, että tuo uusin profiilikuva on otettu kenties tämän vuoden puolella
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Kuvasta on noussut aikamoinen spekulaation kohde, varmasti asia P:tä vaivaa, oli hän Sinin tappaja, asiasta jotain tietävä mutta ei uskalla puhua, täysin syytön asiaan ja syyttömänä pidätetty ja kovasti suree Siniä.
Tämän tietysti muut keskustelijat päättävät ihan itse miten tekevät, mutta itse toivoisin että kuvalla ei kauheasti spekuloitas, varsinkin kun emme tiedä milloin kuva on otettu.
Ja kyllä niitä kahvattomia kahvimukeja löytyy (tai löytyi pitkään, sitten heitin kaikki lasinkeräykseen ja sain parempia perintökuppeja tilalle) omasta kaapistanikin vaikka en narkkari olekaan
(Tätä kahvan irtoamistakin joku spekuloi muistaakseni).
Tämän tietysti muut keskustelijat päättävät ihan itse miten tekevät, mutta itse toivoisin että kuvalla ei kauheasti spekuloitas, varsinkin kun emme tiedä milloin kuva on otettu.
Ja kyllä niitä kahvattomia kahvimukeja löytyy (tai löytyi pitkään, sitten heitin kaikki lasinkeräykseen ja sain parempia perintökuppeja tilalle) omasta kaapistanikin vaikka en narkkari olekaan
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
Kuka haluaa lähettää mulle yksityisviestinä linkin P:n profiiliin? En löydä sitä Facebookin haulla, enkä kyllä googlettamallakaan 
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Näimpä! Fb on ihan hyödyllinen "työkalu" jos haluaa taustatietoa jostain ihmisestä mutta ei sitä kuulu eikä voi lukea kuin tietokirjaa. Spekuloida aina saa mutta kenties olis syytä ne kaikkein villeimmät ja epäolennaisimmat jutut miettiä iha keskenään eikä ensimmäisenä olla tänne kirjoittamas. Mutta mikäs minä silti oon muita neuvoonmatlockb kirjoitti:Kuvasta on noussut aikamoinen spekulaation kohde, varmasti asia P:tä vaivaa, oli hän Sinin tappaja, asiasta jotain tietävä mutta ei uskalla puhua, täysin syytön asiaan ja syyttömänä pidätetty ja kovasti suree Siniä.
Ja kyllä niitä kahvattomia kahvimukeja löytyy (tai löytyi pitkään, sitten heitin kaikki lasinkeräykseen ja sain parempia perintökuppeja tilalle) omasta kaapistanikin vaikka en narkkari olekaan(Tätä kahvan irtoamistakin joku spekuloi muistaakseni).
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
En ehtinyt muokkaamaan viestiäni enää. Löysin siis juuri P:n kuvan, kun menin hänen toisen peliprofiilinsa kauttaGeissimummo kirjoitti:Kuka haluaa lähettää mulle yksityisviestinä linkin P:n profiiliin? En löydä sitä Facebookin haulla, enkä kyllä googlettamallakaan
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
Lainaan nyt tätä, kun useita sivuja luin taas putkeen ja kaikkea pitäisi lainailla. Sinillä ja minulla on siis yksi yhteinen kaveri facebookissa ja sieltä on ainakin tullut paljon levityksiä lehtiin ja kerran on kaveri jakanut saamansa yksityisviestin joka meni näin:kecia kirjoitti:Minä oon vähän ihmetelly tuota,ettei paljon kellään ole Sinistä mitään katoamisilmoituksia ms. joilla on julkinen seinä. Tuntuis, että kaverit haluais ettiä Siniä.
Ainakin ite laittaisin kyllä vähän väliä kaveristani ilmoituksia...
"Sini on siskoni tyttö joka on kadonnut hieman oudoissa merkeissä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, ilman päällys vaatteita, kännykkää lompakkoa jne.. Sinistä ollaan jo tosi huolissaan.
JOS IHMISET KEHTAATTE LEVITTÄKÄÄ KUVAA LUVALLANI FB:N KAUTTA, KYLLÄ HÄNET ON JOKU JOSSAIN NÄHNYT. KIITOS". - Petri K. -
Ystäväni tässä joka tämän jakoi, ei siis ole ko. Petri.
Ja siis pointti oli, että itselle on ainakin tapaus tullut ilmi heti 10. päivä maaliskuuta via facebook, jonka jälkeen siirryin tänne Murhikseen jatkamaan tilanteen kehittymistä. Nyt kun yli kuukausi on kulunut ja tännekkin on 50-sivua jauhettu tähtitatuoinneista ja kahvimukeista, niin harmittaa kun ei ole vieläkään Siniä löytynyt
Kun mielikuvitus ei riitä
-
UllaVallalla
- Scooby-Doo
[quote="Mariacka] Pahoittelen. Kuvittelin, että kyse on tässä viestissä mainitusta kuvasta. Olin väärillä jäljillä.[/quote]
Nou hätä
Vähän yleistäen vastasin, vaikka lainasin sinun viestisi.
Mutta eipä kuvasta sen enempää, kun ei se mitään Sinin katoamisesta kerro
Nou hätä
Tervareittissä oli se juttu jossa hän oli, ja se oli päivätty 25.2.2011 ja siinä on mielestäni lyhyempi tukka, ja jotenkin en usko sen kerenneen kasvaa niin paljon.Tiina kirjoitti: Mutta silti mielestäni kaffikuva on otettu Sinin katoamisen jälkeen. P näyttää siinä vanhemmalta kuin muissa kuvissa. Ei tuo vaalea tukka voi muuttaa ihmistä noin paljon kärsineemmän näköiseksi.
Mutta eipä kuvasta sen enempää, kun ei se mitään Sinin katoamisesta kerro
Ei hyvää päivää, mitä jauhamista!! Jos P. olisi laittanut FB:iin kuvan itsestään, jossa tukka olisi ollut hyvin, ilme iloinen, kasvot siloposkiset, kädessä vaikka muumilimsaa ja vaatteet coolit, niin siitäkös olisi soppa täällä syntynyt: "Miten voi pitää itsestään noin huolta, kun tyttöystävä on luultavasti kuollut??" "Minä ainakin olisin riutunut, eikä ruoka maistuisi yms. yms. yms."
Ja oikeesti, mitä väliä, vaikka kuva olisikin otettu tässä kuussa?
Ja oikeesti, mitä väliä, vaikka kuva olisikin otettu tässä kuussa?
Kuolema kiehtoo
Tuosta kuvasta sen verran että minä näytin ihan yhtä hehkeältä kun olin vaikeasti masentunut, paino putosi muutamassa kuukaudessa 10 kg, naamassahan se ekana näkyi. Eikä tullut mieleen meikkaus tai muu kaunistautuminen Ja huumeita en ole ikinä edes nähnyt, saati kokeillut.
Onko P syyllinen vai ei, siihen en ota kantaa. Toivottavasti tyttö pian löytyy, enää en jaksa uskoa että elossa lisi.
Onko P syyllinen vai ei, siihen en ota kantaa. Toivottavasti tyttö pian löytyy, enää en jaksa uskoa että elossa lisi.
Voitte lopettaa paskanjauhannan. Aamulehdestä:
Muhoksella kadonneen Sini Länkisen henkirikostutkinnassa on tapahtunut läpimurto, kertoo poliisi. Länkinen on löytynyt surmattuna Muhoksen alueelta ojasta. Ruumis löydettiin yleisövihjeen perusteella.
Poliisi on pidättänyt uudelleen jo aiemmin vangittuna olleen, vuonna 1991 syntyneen miehen. Häntä koskeva vangitsemisvaatimus todennäköisin syin epäiltynä taposta jätetään tänään Oulun käräjäoikeudelle.
Epäilty on alustavassa puhuttelussa myöntänyt surmanneensa Länkisen riidan seurauksena. Kuulustelut tapahtumien tarkentamiseksi jatkuvat.
19-vuotias Länkinen katosi 6. maaliskuuta. Häntä etsittiin muun muassa poliisikoirien ja helikopterin avulla.
Muhoksella kadonneen Sini Länkisen henkirikostutkinnassa on tapahtunut läpimurto, kertoo poliisi. Länkinen on löytynyt surmattuna Muhoksen alueelta ojasta. Ruumis löydettiin yleisövihjeen perusteella.
Poliisi on pidättänyt uudelleen jo aiemmin vangittuna olleen, vuonna 1991 syntyneen miehen. Häntä koskeva vangitsemisvaatimus todennäköisin syin epäiltynä taposta jätetään tänään Oulun käräjäoikeudelle.
Epäilty on alustavassa puhuttelussa myöntänyt surmanneensa Länkisen riidan seurauksena. Kuulustelut tapahtumien tarkentamiseksi jatkuvat.
19-vuotias Länkinen katosi 6. maaliskuuta. Häntä etsittiin muun muassa poliisikoirien ja helikopterin avulla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041 ... 9_uu.shtml
Kadonnut Sini löytyi surmattuna ojasta
Maanantai 18.4.2011 klo 14.19
Muhoksella maaliskuun alkupuolella kadonnut Sini Länkinen on löytynyt surmattuna Muhoksen alueelta ojasta.
Poliisi on pidättänyt uudelleen rikoksen vuoksi aiemmin vangittuna olleen vuonna 1991 syntyneen miehen. Miestä koskeva vangitsemisvaatimus todennäköisin syin epäiltynä taposta jätetään tänään Oulun käräjäoikeudelle.
Sini Länkisen ruumis löydettiin yleisövihjeen perusteella. Epäilty on alustavassa puhuttelussa myöntänyt surmanneensa Länkisen riidan seurauksena. Kuulustelut tapahtumien tarkentamiseksi jatkuvat.
IL
Kadonnut Sini löytyi surmattuna ojasta
Maanantai 18.4.2011 klo 14.19
Muhoksella maaliskuun alkupuolella kadonnut Sini Länkinen on löytynyt surmattuna Muhoksen alueelta ojasta.
Poliisi on pidättänyt uudelleen rikoksen vuoksi aiemmin vangittuna olleen vuonna 1991 syntyneen miehen. Miestä koskeva vangitsemisvaatimus todennäköisin syin epäiltynä taposta jätetään tänään Oulun käräjäoikeudelle.
Sini Länkisen ruumis löydettiin yleisövihjeen perusteella. Epäilty on alustavassa puhuttelussa myöntänyt surmanneensa Länkisen riidan seurauksena. Kuulustelut tapahtumien tarkentamiseksi jatkuvat.
IL
Että se siitä ruumiin kauemmas kuljettamisesta tai vesistöön nakkaamisesta.. Jotenkin toivoin erilaista päätöstä tälle(kin) jutulle, mutta niin se meni miltä jo pitkään vaikutti. Oli vain mukava kuvitella Sinin vain nukahtaneen johonkin puun juurelle surmatuksi tulemisen sijaan..
Voimia omaisille.
Että tämmönen päätös sitten.
Vähän jäi mietityttämään tuo kommentti "löytyi yleisövihjeen perusteella." Mitähän sillä tarkoitetaan?