Muistatko lauluja, joiden tekstissä....

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

No aika monissa Anssi Kelan kappaleissa kuten
"Kaksi sisarta": Ollaan ryöstöhommissa ja saadaan saaliiksi vain pilkkihaalareita ja joulupalloja :lol: "Toisen kanssa lensin taivaisiin,leijuin kauneimpiin uniin,toinen mukanaan veti mut helvettiin..silti rakastin kumpaakin..."Juu hyvä biisi..

Sitten ainakin siinä Bmw kipaleessa lauletaan ensin ryyppyreissusta ja lopuksi yksi reissusta olleista "Lauri" onkin tehnyt itsemurhan...

Muistaakseni Anssi Kelan jossain kappaleessa mennään myös ryöstämään moottoripyörällä,on poika ja tyttö ja tytön vanhemmat rikkaita...sitten mennään kotio ja jäädään kiinni tai oliko se niin että ajoivat sitten hengeti itsensä lopussa..kuka muistaa nämä.Taisi olla jotain pillereitäkin mukana laulussa.

Taitaa olla Anssi Kelalla just tämän tyylisiä kipaleita,heijastusta sitten mistä sitäpä en tiedä vaan jäin nyt miettimään kuitenkin :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Jepjep, Kyllin kanssa samoilla linjoilla..... en vaan tullut selanneeksi otsikkolistaa riittävän kauas, kun se sun avauksesi oli siellä heinäkuun listalla :oops: :shock:
Tässä linkki sinne:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... sc&start=0

-mä oon täällä niin uusi ja kokematon :lol: -
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hepskukkuu Maijaseni, otsikkoja on aikas monta joten tietenkin ne menevät limittäin ja lomittain ja päällekkäin. Kyllistä vaan oli hauskaa että juuri MEILLÄ meni yksiin. Sielunsiskoja, ilmeisesti :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Patricia C. Itämaa kirjoitti:No aika monissa Anssi Kelan kappaleissa kuten
"Kaksi sisarta": Ollaan ryöstöhommissa ja saadaan saaliiksi vain pilkkihaalareita ja joulupalloja :lol: "Toisen kanssa lensin taivaisiin,leijuin kauneimpiin uniin,toinen mukanaan veti mut helvettiin..silti rakastin kumpaakin..."Juu hyvä biisi..

Sitten ainakin siinä Bmw kipaleessa lauletaan ensin ryyppyreissusta ja lopuksi yksi reissusta olleista "Lauri" onkin tehnyt itsemurhan...

Muistaakseni Anssi Kelan jossain kappaleessa mennään myös ryöstämään moottoripyörällä,on poika ja tyttö ja tytön vanhemmat rikkaita...sitten mennään kotio ja jäädään kiinni tai oliko se niin että ajoivat sitten hengeti itsensä lopussa..kuka muistaa nämä.Taisi olla jotain pillereitäkin mukana laulussa.

Taitaa olla Anssi Kelalla just tämän tyylisiä kipaleita,heijastusta sitten mistä sitäpä en tiedä vaan jäin nyt miettimään kuitenkin :shock:
jepjep, noita Anssin biisejä meilläkin on kuunneltu.... se moottoripyörä-biisi oli nimeltään Puistossa, ja ne Pete ja Laura lähtivät (Lauran mutsin korut ryöstettyään) huvilan pihalta karkuun poliiseja.....

"He luulivat jo selvinneensä, Laura näkee peileistänsä kuinka valot siniset välähtää vaatien pysähtymään.... Laura kääntää kahvaa huutaen: pidä kiinni, Petri Ruusunen..... Aamulla lööpit hehkuttaa ja hetken he ovat legendaa...."

Taitaa tykätä synkeiden tarinoiden kertomisesta toi Anssi 8) Siitäkö johtuen vai siitä huolimatta, että oma faijansa soitti pitkään Pro Fide -ssä :?:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Kylli kirjoitti:Hepskukkuu Maijaseni, otsikkoja on aikas monta joten tietenkin ne menevät limittäin ja lomittain ja päällekkäin. Kyllistä vaan oli hauskaa että juuri MEILLÄ meni yksiin. Sielunsiskoja, ilmeisesti :wink:
Joo, varmaan ollaan, koska aikas hyvin ollaan keskenämme viihdytty. Onneksi ei kuitenkaan limittäin/lomittain/päällekkäin :roll: 8)
-tuleekohan kohta sakot liian härskeistä/vihjailevista kommenteista :?: -
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ja kohta tänne pitää perustaa ketju virtuaaliseksille. Erikseen heteroille, homoille, bisseille, parisuhteessa eläville, ikisinkuille, väliaikasinkuille, nuorille, vanhoille...

ÄÄÄH. ANTEEKSI, MENI IHAN OOTT! Kylli pahoittelee nöyrästi :lol: Eikä enää sorru moiseen :wink: :!:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ardilla
Jack Taylor

Froikkareilta ainakin Belse Bub -kappaleessa: "murhamie

Viesti Kirjoittaja Ardilla »

ja ryövärit raudoissaan, saapuivat juhlimaan" ja mikäs se saman yhtyeen biisi olikaan missä kovaonninen Tommi yritti pankkiryöstöä jne.
Pirullinen ja piikikäs huumori on ainoa hyveeni
Tuntematon Mies
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tuntematon Mies »

No näitä rikosaiheisia, tai ainakin aihepiiriä sivuavia, biisejähän on alter egollani Tuomari Nurmiolla enemmän kuin yksi. Esimerkiksi:

Mä istun vielä monta vuotta Sörkan komerossa,
ne kaksi muuta makaa turpeen alla laatikossa.
Toista iskin takaraivoon kirveen hamaralla,
toisen ammuin ohimennen hirvitorrakalla.
Sielussani tumma laulu helää:
perkele! - Rannanjärvi elää.

(Rannanjärvi elää)

tai:

Hurja poika ryypyn joi ja pyyhki suunsa hihaan
ja mustalla hevosella ajoi vanhan kirkon pihaan.
Pettymys niin katkerana sisuksia viilsi,
se kirkkaana kuin puukonterä auringossa kiilsi.
Pappi lausui aamenen kun hurja poika saapui
ja sulhasmies jo verisenä alttarille kaatui.

(Hurja poika)

"Mä griinaan, vaik mun tekis mieli spiidaa
- tääl saa daijuun, jos ei pysy gnekkaamaan."
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Kiitos, Tuntematon Mies! Juuri tämmöistä hain avauksellani 8) Taitaa tuo alter egosi olla pohojalaasia, kun noin junkkarimaisia tekstejä kirjottaapi :wink: :?:
Tuntematon Mies
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tuntematon Mies »

^ Ei, kyllä Tuomari on niin perushelsinkiläinen kuin olla saattaa, syntynyt ja kasvanut Hämeentiellä ja musiikillisen herätyksensä kai saanut samassa talossa aikoinaan toimineesta ravintola Canjonista iltakaudet kantautuneesta soitonjytkeestä. Näin muistan lukeneeni.

Mainittakoon nyt vielä varmuuden ja selvyyden vuoksi, että tuo "alter ego" olisi tietenkin pitänyt pistää lainausmerkkeihin. En siis todellakaan ole itse Hande, vaan vain hänen suuri arvostajansa!
epäilys
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja epäilys »

"Mä tapoin miehen, sain maineen puukkojunkkarin..." Mä elän vieläkin.
"varkaat, kulkurit"- laulussa ainakin isä toimitti pimeitä pulloja.
Syytä epäillä.
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kalessin kirjoitti:se J.Karjalaisen oksettava "marjaniemessä"... ja sitten Kylie Minoguen ja jonkun ukkelin biisi "were the wild roses grow" tms...
Kylie&Nick Cave!!!
Hieno styge,btw.....
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck

epäilys kirjoitti:"Mä tapoin miehen, sain maineen puukkojunkkarin..." Mä elän vieläkin.
"varkaat, kulkurit"- laulussa ainakin isä toimitti pimeitä pulloja.
Varkaat,Kulkurit biisissä tommonen kohta???
Taitaa olla kyseessä silloin Jukka Virtasen teksti,koska mulla on Jussi Hakulisen versio ko biisistä ja siinä lukee:SAN.J.Virtanen/J.Hakulinen.
Ja onhan Jussi kyl myöntänytkin että oli pakko ns."updeidata" sitä stygeä.
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck

Tuntematon Mies kirjoitti:No näitä rikosaiheisia, tai ainakin aihepiiriä sivuavia, biisejähän on alter egollani Tuomari Nurmiolla enemmän kuin yksi. Esimerkiksi:

Mä istun vielä monta vuotta Sörkan komerossa,
ne kaksi muuta makaa turpeen alla laatikossa.
Toista iskin takaraivoon kirveen hamaralla,
toisen ammuin ohimennen hirvitorrakalla.
Sielussani tumma laulu helää:
perkele! - Rannanjärvi elää.

(Rannanjärvi elää)

tai:

Hurja poika ryypyn joi ja pyyhki suunsa hihaan
ja mustalla hevosella ajoi vanhan kirkon pihaan.
Pettymys niin katkerana sisuksia viilsi,
se kirkkaana kuin puukonterä auringossa kiilsi.
Pappi lausui aamenen kun hurja poika saapui
ja sulhasmies jo verisenä alttarille kaatui.

(Hurja poika)

"Mä griinaan, vaik mun tekis mieli spiidaa
- tääl saa daijuun, jos ei pysy gnekkaamaan."
Tuomari rulettaa aina!! :D
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck

Kylli kirjoitti:Ja kohta tänne pitää perustaa ketju virtuaaliseksille. Erikseen heteroille, homoille, bisseille, parisuhteessa eläville, ikisinkuille, väliaikasinkuille, nuorille, vanhoille...

ÄÄÄH. ANTEEKSI, MENI IHAN OOTT! Kylli pahoittelee nöyrästi :lol: Eikä enää sorru moiseen :wink: :!:
Uhohit METROSEXUAALIT!!! :lol:
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin