Luin jostain lehdestä, olikohan IS, että tämän ajan Kate oli kaksosten ja ystäviensä kanssa huoneistossa ja seurasi tapahtumia parvekkeelta.mankeli kirjoitti:jos tarjoilijat ovat kertoneet Gerryn itkeneen ja huutaneen Madeleinea yöllä, niin mitä teki Kate sillä aikaa??
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-Totta,nyt tulee muistaa kuitenkin ne tietyöt eli jossain täällä oli kuva niistäkin ja niitä oli varsin runsaasti tuossa lähellä.Eli mitä reittiä mahdollisen auton olisi pitänyt kulkea.konsta kirjoitti:¨silentservice kirjoitti: Jos nyt oletetaan, että kukaan tämän hetken epäilyksen valokeilassa olevista ei ole mitenkään syyllistynyt mihinkään Maddien katoamiseen liittyvään, niin miten on mahdollista, että joku haki Maddien huoneestaan tuossa rumbassa KENENKÄÄN NÄKEMÄTTÄ VILAUSTAKAAN. Hitonmoista tuuria, sanon minä.
Siis kääntäen koko asetelman toisin päin - revohka on antanut kosolti tietoja menemisistään, jopa niin, että aikajana on melkolailla täynnä. Miten paikalle osui joku kiipeilijäpedofiili tms. joka välttyi kaikilta silminnäkijöiltä, henkilökunnalta, turvakameroilta jne. Tähän varmaan poliisikin on huomionsa kiinnittänyt.
.
Mccannien epäonneksi juuri heidän asuntonsa oli kadun varrella. Eli etukäteen tiedusteltu operaatio ei olisi tarvinnut kovin paljoa aikaa, ehkä pari minuuttia ja lapsi olisi autossa.
Mutta kaikki teot eivät ole suunnitelmallisia, se on vain pakko hyväksyä. Oliko niitä asunnon lähellä turvakameroita oikeasti? Kuvasiko mikään kadun puolelle?
Kameroita minäkin olen kapaillut,että kyllähän niistä ainakin näkisi kuka on milloinkin kulkenut ja missä,noin suunnilleen myös näin saisi tarkempaa aikajanaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Poliisihan on koko ajan sanonut että tutkii MYÖS kidnappausteoriaa eli heillä on kokoajan ollut kaikki tutkimuslinjat auki. Tämä on ollut pariskunnan propagandaa että poliisi ei enää tutkisi madeleinen katoamista.
Mielestäni oikein hyvä juttu olisi se kun päättäisivät nyt todella käyttää noita satelliitteja, sillä niiden avulla voisi selvitä aika paljon. Tähän mennessä olen lukenut vain gerryn ja madeleinen välisestä hyvästä siteestä. Hyvin on unohdettu muutama viikko sitten samasien hotellin työntekijöiden sekä muiden vieraiden huomiot siitä kuinka tyttö selvästi vältteli äitiä kun tuli nukkumaanmenoaika jne...
Nyt lehdissä on sekoitettu sekä näiden tutkijoiden omat kommentit lehdistön omiin johtopäätöksiin eli ei huomata laittaa väliin että seuraava kirjoitus ei ole tutkijoiden vaan journalistin omaa pähkäilyä...eli ensin eilen annettiin selvästi ymmärtää että tutkimustulokset ovat luotettavat ja madeleinen vanhempien on turha yrittää sekoitella kaksosia tähän juttuun. Samalla ilmoitettiin myös että tulokset eivät ole kaikenkattavia...tänään sitten media jatkoi että ITSEASIASSA tutkijat ovatkin käärmeissään portugalin poliisille...
Kate ja gerry ovat edelleen epäiltyjä ja tutkimuksia jatketaan. Jos näyttöä ei olisi juttu olisi loppunut tähän, niin se vaan menee...
katen ja gerryn taustajoukot ovat melko värikkäät, lähes kaikki skandaalinomaisissa jutuissa ryvettyneitä ja tottuneita esittämään mustan valkoiseksi, herättää kyllä ajatuksia... esim. tämä pinochetin asianajajahan vetosi siihen että miestä ei voi luovuttaa kun on niin huonossa kunnossa, pyörätuolissa kykenemätön kävelemään ja kaikkea....no kuka tahansa uutisia lukenut tietää että jälkeenpäin tapahtui ihme "pinochet käveli!!!!" Huomionarvoista on että kukaan jolla olisi oikein hyvä maine, ei ole lupautunut auttamaan pariskuntaa, miksi? Mikään joka nauttisi yhteisön hyväksyntää ei ole mennyt pariskunnan taakse...
Noihin aikatauluihin ei voi luottaa ollenkaan, ryhmän sepustukset ovat alusta asti olleet ristiriitaisia sekä toistensa että muiden havaintojen mukaan. Ainoa luotettava aika on se, että joku ulkopuolinen näki madeleinen viimeisen kerran klo 18.
On se kumma että ulkoisesti muuten niin fiksu ja filmaattinen kate mccann joka pesi madeleinen rakkaimman lelun ennenkuin luovutti sen analysoitavaksi ei välitä kaksosten likaisista vaipoista ja uuteen autoon oli heitetty maddyn likaiset yöpuvutkin....ristiriitaista toimintaa.
Turh asiis riemuita vielä, pariskunnan syyllisyys on edelleen etualalla... Samat brittilehdet äänessä kuin ennenkin (tosin nyt luotettavin akun ovatkin kidnappauksen kannalla
)
Ai niin kenelläkään hotellin vieraista tai hlökunnasta ei ollut näköhavaintoja mistään hiippailijoista lähiviikkojen aikana hotellin tuntumassa, niistähän on yleensä havaintoja, vaikka ei aina niin hyviä mutta kuitenkin kun lapsi katoaa. Tässä tapauksessa pelkkää tyhjää ennen ja jälkeen....
ja itse haluiaisin kuulla enenmmänkin muiden kirjoittelijoiden ajatuksia siitä mitä on tapahtunut, itselläni mielipide suuntaan ja toiseen on vaihtunut moneen kertaan riippuen siitä kuinka hyvin joku on saanut selitettyä asioiden yksityiskohtia...mitään muutahan meillä ei ole kuin lehdistön julkaisema materiaali, omaa tietoa jostain asioista, keskustelu sekä omien johtopäätöksien tekeminen niiden perusteella. Minun mielestä täällä on ollut hyviäkin juttuja joita on itsekin tullut mietittyä vaikka ensin ei mitään siinä jutussa olisi nähnytkään. Niinhän se on että tutkimalla ihminen oppii samoin virheistä. JA mun mielestä tää on todella mielenkiintoinen harrastus lastenhoidon ohella
Mielestäni oikein hyvä juttu olisi se kun päättäisivät nyt todella käyttää noita satelliitteja, sillä niiden avulla voisi selvitä aika paljon. Tähän mennessä olen lukenut vain gerryn ja madeleinen välisestä hyvästä siteestä. Hyvin on unohdettu muutama viikko sitten samasien hotellin työntekijöiden sekä muiden vieraiden huomiot siitä kuinka tyttö selvästi vältteli äitiä kun tuli nukkumaanmenoaika jne...
Nyt lehdissä on sekoitettu sekä näiden tutkijoiden omat kommentit lehdistön omiin johtopäätöksiin eli ei huomata laittaa väliin että seuraava kirjoitus ei ole tutkijoiden vaan journalistin omaa pähkäilyä...eli ensin eilen annettiin selvästi ymmärtää että tutkimustulokset ovat luotettavat ja madeleinen vanhempien on turha yrittää sekoitella kaksosia tähän juttuun. Samalla ilmoitettiin myös että tulokset eivät ole kaikenkattavia...tänään sitten media jatkoi että ITSEASIASSA tutkijat ovatkin käärmeissään portugalin poliisille...
Kate ja gerry ovat edelleen epäiltyjä ja tutkimuksia jatketaan. Jos näyttöä ei olisi juttu olisi loppunut tähän, niin se vaan menee...
katen ja gerryn taustajoukot ovat melko värikkäät, lähes kaikki skandaalinomaisissa jutuissa ryvettyneitä ja tottuneita esittämään mustan valkoiseksi, herättää kyllä ajatuksia... esim. tämä pinochetin asianajajahan vetosi siihen että miestä ei voi luovuttaa kun on niin huonossa kunnossa, pyörätuolissa kykenemätön kävelemään ja kaikkea....no kuka tahansa uutisia lukenut tietää että jälkeenpäin tapahtui ihme "pinochet käveli!!!!" Huomionarvoista on että kukaan jolla olisi oikein hyvä maine, ei ole lupautunut auttamaan pariskuntaa, miksi? Mikään joka nauttisi yhteisön hyväksyntää ei ole mennyt pariskunnan taakse...
Noihin aikatauluihin ei voi luottaa ollenkaan, ryhmän sepustukset ovat alusta asti olleet ristiriitaisia sekä toistensa että muiden havaintojen mukaan. Ainoa luotettava aika on se, että joku ulkopuolinen näki madeleinen viimeisen kerran klo 18.
On se kumma että ulkoisesti muuten niin fiksu ja filmaattinen kate mccann joka pesi madeleinen rakkaimman lelun ennenkuin luovutti sen analysoitavaksi ei välitä kaksosten likaisista vaipoista ja uuteen autoon oli heitetty maddyn likaiset yöpuvutkin....ristiriitaista toimintaa.
Turh asiis riemuita vielä, pariskunnan syyllisyys on edelleen etualalla... Samat brittilehdet äänessä kuin ennenkin (tosin nyt luotettavin akun ovatkin kidnappauksen kannalla
Ai niin kenelläkään hotellin vieraista tai hlökunnasta ei ollut näköhavaintoja mistään hiippailijoista lähiviikkojen aikana hotellin tuntumassa, niistähän on yleensä havaintoja, vaikka ei aina niin hyviä mutta kuitenkin kun lapsi katoaa. Tässä tapauksessa pelkkää tyhjää ennen ja jälkeen....
ja itse haluiaisin kuulla enenmmänkin muiden kirjoittelijoiden ajatuksia siitä mitä on tapahtunut, itselläni mielipide suuntaan ja toiseen on vaihtunut moneen kertaan riippuen siitä kuinka hyvin joku on saanut selitettyä asioiden yksityiskohtia...mitään muutahan meillä ei ole kuin lehdistön julkaisema materiaali, omaa tietoa jostain asioista, keskustelu sekä omien johtopäätöksien tekeminen niiden perusteella. Minun mielestä täällä on ollut hyviäkin juttuja joita on itsekin tullut mietittyä vaikka ensin ei mitään siinä jutussa olisi nähnytkään. Niinhän se on että tutkimalla ihminen oppii samoin virheistä. JA mun mielestä tää on todella mielenkiintoinen harrastus lastenhoidon ohella
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kyllä kyllä. Ei ole varmasti ollut vaikeatakaan seurailla heitä sen verran ja huomata että heillä on säännöllinen tapa jättää lapset ja lähteä kännäämään, oliko tämä jo viides ilta peräjälkeen, niinkös se oli..Tiina kirjoitti:Jaha, täällä on sitten palattu alkujuurille eli sieppausteoriaan.
Jos joku pedo/pedot on tosiaan tarkkaillut mckänni-ryhmän holtintonta illanviettoa jo pidemmän aikaa ja sitten sopineet, että kun ne TAAS illalla lähtee ryypiskeleen, niin sitten isketään.
Ja hotellin henkilökunta oli vielä erikseen varmistanut että heillä ei tosiaan ole siellä sinä iltanakaan lastenvahtia.
-
silentservice
- Sabrina Duncan
No onpas hyviä pointteja tullut taas esiin. Miss Holmesin ajatuksiin nyökyttelisin, että entäs jos näin olisi. Silloinhan pedoilla olisi ollut kosolti aikaa. Se on tietty yksi teoria muiden joukossa.
Valoisuudesta sen verran, että onko Tiinalla nyt varma tieto, että silloin oli pimeää noihin aikoihin? Sekin on hyvä pointti kaappauksen mahdollisuuden puolesta. Mutta pelkästään tällaiset olosuhteiden yksityiskohdat eivät riittävästi hälvennä epäilyksiä vanhempien syyllisyyttä kohtaan...
Mutta sitten taas vatkaukseen.
Onko missään varmaa mainintaa siitä milloin Madelaine on varmasti nähty elossa? Oletetaan, että ei uskottaisikaan äidin puhetta Maddyn kylvyistä ja pesusta... Milloin hänet on todistettavsti nähty elossa perheen parissa tms?
En haasta riitaa esim. konstan kanssa, mutta ne jotka ovat vakuuttuneita vanhempien syyttömyydestä, oletteko vakaasti sitä mieltä, että kaikki (tosin jotkut hieman epävakaat) todisteet joita poliisilla on heitä vastaan, ovat sattumaa tai jopa tekaistuja. Juu nyt ne todisteet pitäisi luetella, mutta eiköhän ne ole jo tämän väen tiedossa. Verijäljet seinässä, dna auton takaklusterissa, ruumiskoirien merkkaukset, raamattujuttu, Katen eka lausahdus, epäjohdonmukaisuudet kuulusteluissa jne. Nyt tuosta lonkalta heittäessäni. Huomatkaa en maininnut mitään epäilyttävistä katseista tai ilmeistä. Oho! Nyt mainitsin. Mutta niillä ei ole mitään todistusarvoa. Ihan oikeesti.
Valoisuudesta sen verran, että onko Tiinalla nyt varma tieto, että silloin oli pimeää noihin aikoihin? Sekin on hyvä pointti kaappauksen mahdollisuuden puolesta. Mutta pelkästään tällaiset olosuhteiden yksityiskohdat eivät riittävästi hälvennä epäilyksiä vanhempien syyllisyyttä kohtaan...
Mutta sitten taas vatkaukseen.
Onko missään varmaa mainintaa siitä milloin Madelaine on varmasti nähty elossa? Oletetaan, että ei uskottaisikaan äidin puhetta Maddyn kylvyistä ja pesusta... Milloin hänet on todistettavsti nähty elossa perheen parissa tms?
En haasta riitaa esim. konstan kanssa, mutta ne jotka ovat vakuuttuneita vanhempien syyttömyydestä, oletteko vakaasti sitä mieltä, että kaikki (tosin jotkut hieman epävakaat) todisteet joita poliisilla on heitä vastaan, ovat sattumaa tai jopa tekaistuja. Juu nyt ne todisteet pitäisi luetella, mutta eiköhän ne ole jo tämän väen tiedossa. Verijäljet seinässä, dna auton takaklusterissa, ruumiskoirien merkkaukset, raamattujuttu, Katen eka lausahdus, epäjohdonmukaisuudet kuulusteluissa jne. Nyt tuosta lonkalta heittäessäni. Huomatkaa en maininnut mitään epäilyttävistä katseista tai ilmeistä. Oho! Nyt mainitsin. Mutta niillä ei ole mitään todistusarvoa. Ihan oikeesti.
Älä nyt hermostu, mutta ainakun luen näitä sun syväanalyysejä Katesta henkilönä, niin ihmettelen miksi en itse ole syytteessä lastenmurhasta. Tai siis tämä oli vitsi, oikeasti tiedän miksi en ole.cicero kirjoitti:Hyvin on unohdettu muutama viikko sitten samasien hotellin työntekijöiden sekä muiden vieraiden huomiot siitä kuinka tyttö selvästi vältteli äitiä kun tuli nukkumaanmenoaika jne...
Tai siis,vielä yksi korjaus, enhän tiedäkään olisinko, jos youtube olisi jostain syystä täynnä videoita minusta.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
No en ollut paikan päällä, niin paha sanoa, mutta mitä nyt joskus on tullut Epsanjassa käytyä, niin kyllä se tuohon aikaan on siellä jo pilkkosen pimeää.silentservice kirjoitti:
Valoisuudesta sen verran, että onko Tiinalla nyt varma tieto, että silloin oli pimeää noihin aikoihin?
Ei mikään keskiyön auringonmaa tuo Portugalikaan liene
Minä olen vain "halunnut" valita vanhempien syyttömyys -puolueen, luultavasti sen takia että on kivempi toivoa Maddien olevan hengissä ja vahingoittumaton.cicero kirjoitti: Ai niin kenelläkään hotellin vieraista tai hlökunnasta ei ollut näköhavaintoja mistään hiippailijoista lähiviikkojen aikana hotellin tuntumassa, niistähän on yleensä havaintoja, vaikka ei aina niin hyviä mutta kuitenkin kun lapsi katoaa. Tässä tapauksessa pelkkää tyhjää ennen ja jälkeen....
ja itse haluiaisin kuulla enenmmänkin muiden kirjoittelijoiden ajatuksia siitä mitä on tapahtunut, itselläni mielipide suuntaan ja toiseen on vaihtunut moneen kertaan riippuen siitä kuinka hyvin joku on saanut selitettyä asioiden yksityiskohtia...mitään muutahan meillä ei ole kuin lehdistön julkaisema materiaali, omaa tietoa jostain asioista, keskustelu sekä omien johtopäätöksien tekeminen niiden perusteella.
Teorioista sen verran, että olen aiemminkin ehdottanut että se olis tilaustyö, jossa joku hotellin henkilökuntaan kuuluva on mukana. Sen takia ei olis havaintoja ulkopuolisista tarkkailijoista ennen varsinaista iskua.
mun mielestä on niin että varmasti madeleine on nähty klo 18.00.
ihan tiedoksi muuten että olen opiskellut ihmisten käyttäytymistä, kuuluu osana ammattiani jonka parissa olen työskennellyt, toisn en ole vielä opiskelujani täysin lopettanut kun on tätä perheenlisäystä tullut ajan saatossa...siksi yhdessä vaiheessa tein jotain kommentteja tuosta asiasta vaikka omasta mielestäni en mennyt kovinkaan pitkälle, oliskohan nyt joku sekoittanut kirjoittajat toisiinsa??? Ammattini itseasiaasa monin osin sivuaa tätä juttua ja siksi äitiyslomalaisen aolen ollut erittäin innokkaana tätä setvimässä.
Katen käyttäytyminen on poikkeavaa monin tavoin siitä miten äidit yleensä käyttäytyvät kun lapsi katoaa. On ihmisiä jotka ovat kivikasvoisisa eivätkä itke, mutta suru ja pelko tulee esiin toisilla tavoin samoin toivo lapsen löytymisestä. Ja youtubea en muuten harrasta mutta uutiskanavien tekemät haastattelut ovat hyviä. Niissä pääsee näkemään vanhempien käyttäytymistä siltä ajalta kun he eivät vielä tienneet olevansa epäiltyjä. Ja se on totta että silmät ovat sielunpeili...vanha sanonta mutta niin totta, muuten voit fuulata mutta silmät paljastavat...
Olen myös nähnyt miten hirveitä äidit voivat olla lapsilleen, suomessa äitien lapsiin kohdistama väkivalta, varsin pieniinkin on vaiettu asia niinkuin monissa muissakin maissa. Äidit voivat myös olla totaalisen välinpitämättömiä aiheuttamastaan kivusta ja pelosta. Tosin useimmiten ymmärtävät jossain vaiheessa mitä on tullut tehtyä...
Katea en tietenkän ole tavannut hlökohtaisesti enkä suoranaisesti ole erikoistunut tähän eleiden ja kehon kieleen mutta aika klassiselta tapaukselta vaikuttaa. Tämän perusteella ei voi ketään oikeudessa tuomita mutta kyllä se antaa hyvää osviittaa mihin suuntaan mennä... Gerryn kohdalla näkyy surua ja voimattomuutta ja purkaukset helpottavat ahdistusta.
Mutta tietysti, voihan tälle nauraa jos niin tykkää...
ihan tiedoksi muuten että olen opiskellut ihmisten käyttäytymistä, kuuluu osana ammattiani jonka parissa olen työskennellyt, toisn en ole vielä opiskelujani täysin lopettanut kun on tätä perheenlisäystä tullut ajan saatossa...siksi yhdessä vaiheessa tein jotain kommentteja tuosta asiasta vaikka omasta mielestäni en mennyt kovinkaan pitkälle, oliskohan nyt joku sekoittanut kirjoittajat toisiinsa??? Ammattini itseasiaasa monin osin sivuaa tätä juttua ja siksi äitiyslomalaisen aolen ollut erittäin innokkaana tätä setvimässä.
Katen käyttäytyminen on poikkeavaa monin tavoin siitä miten äidit yleensä käyttäytyvät kun lapsi katoaa. On ihmisiä jotka ovat kivikasvoisisa eivätkä itke, mutta suru ja pelko tulee esiin toisilla tavoin samoin toivo lapsen löytymisestä. Ja youtubea en muuten harrasta mutta uutiskanavien tekemät haastattelut ovat hyviä. Niissä pääsee näkemään vanhempien käyttäytymistä siltä ajalta kun he eivät vielä tienneet olevansa epäiltyjä. Ja se on totta että silmät ovat sielunpeili...vanha sanonta mutta niin totta, muuten voit fuulata mutta silmät paljastavat...
Olen myös nähnyt miten hirveitä äidit voivat olla lapsilleen, suomessa äitien lapsiin kohdistama väkivalta, varsin pieniinkin on vaiettu asia niinkuin monissa muissakin maissa. Äidit voivat myös olla totaalisen välinpitämättömiä aiheuttamastaan kivusta ja pelosta. Tosin useimmiten ymmärtävät jossain vaiheessa mitä on tullut tehtyä...
Katea en tietenkän ole tavannut hlökohtaisesti enkä suoranaisesti ole erikoistunut tähän eleiden ja kehon kieleen mutta aika klassiselta tapaukselta vaikuttaa. Tämän perusteella ei voi ketään oikeudessa tuomita mutta kyllä se antaa hyvää osviittaa mihin suuntaan mennä... Gerryn kohdalla näkyy surua ja voimattomuutta ja purkaukset helpottavat ahdistusta.
Mutta tietysti, voihan tälle nauraa jos niin tykkää...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Parahin cicero. Ei ainakaan mulla ole tarkoitusta naureskella millekään analyyseille. Ihan samoja ajatuksia Katesta mullakin herää. Mutta kuten itsekin sanoit, nuo "todisteet" eivät oikeudessa paina mitään. Ihmiset VOIVAT käyttäytyä miten tahansa. Kukaan ei voi mennä takuuseen omasta käytöksestään (humalassa) tuossa tilanteessa.
Tiinalle ajankohdan pimeyttä ajatellen sanoisi, että varmaankin siellä on ollut pimeää. Toukokuu tai syyskuu ei taida noilla leveysasteilla tehdä eroa hämärän hyssyyn.
Freyalle vaan, että kaippa se pieni mahdollisuus olisi, että kappaaja pitäisi tyttöä hengissä. Mutta kyllä mä tytön kannalta toivoisin, että äiti olisi häne t lääkkeillä surmannut. Ei muut vaihtoehdot mielestäni yhtään parempia ole...
Tiinalle ajankohdan pimeyttä ajatellen sanoisi, että varmaankin siellä on ollut pimeää. Toukokuu tai syyskuu ei taida noilla leveysasteilla tehdä eroa hämärän hyssyyn.
Freyalle vaan, että kaippa se pieni mahdollisuus olisi, että kappaaja pitäisi tyttöä hengissä. Mutta kyllä mä tytön kannalta toivoisin, että äiti olisi häne t lääkkeillä surmannut. Ei muut vaihtoehdot mielestäni yhtään parempia ole...
cicerolle: Sitten varmaan myös tiedät miten lasten kanssa itse kukin joudumme joskus kohtaamaan luonteemme raadollisimmat puolet halusimme tai emme. Olla hyvä vanhempi on varmasti elämän suurin haaste. Lapset, ainakin osa heistä, saa kyllä helposti meistä vanhemmista esiin muutaman epäilyttävän ilmeen tai eleen, mutta normaalisti emme silti ryhdy murhaamaan heitä. Ja toivottavasi emme ryhdy toisiamme niiden perusteella tuomitsemaan murhaajatyypeiksi.
(ps. en ole erehtynyt henkilöstä.
Aloitit nämä luonneanalyysit jo paljon ennen Patriciaa)
(ps. en ole erehtynyt henkilöstä.
Kaappaajan kannalta olisi äärimmäisen typerää pitää tyttöä missään "piilossa" näin pitkää aikaa. miettikäähän tuota 2.6 miljoonan summaa, siinä kyllä kuka tahansa rikollinen ystävä tekis oharit, eli tosi yksin pitäis toimia eikä tyttöä päästää mihinkään. tälläiset marokkoon venellä viemisetkään ei onnistu ihan privaatisti vaan jolllekin silloinkin täytyy maksaa että pääsee mahdollisimman turvallisesti perille
Tässä ketjussa aiemmin joku vetosi siihen että nataschakin selvisi mutta hänhän itse kertoi että sieppaajan oli tarkoitus surmata hänet alunperin. Lunnaita yleensä pyydetään ihan kaappauksen jälkeen ja jos joku menee pilalle niin kaapattu vaan yksinkertaisesti tapetaan parin viikon jälkeen, ei noilla ihmisillä ole mitään väliä kenenkään hengen kanssa.
onhan sitä nähty yhtä sun toista ja opittu tuntemaan ihmisluontoa monelta eri kantilta...katen kohdalla kyse on kuitenkin monista muistakin asioista kuin pelkästään käytöksestä.
Tässä ketjussa aiemmin joku vetosi siihen että nataschakin selvisi mutta hänhän itse kertoi että sieppaajan oli tarkoitus surmata hänet alunperin. Lunnaita yleensä pyydetään ihan kaappauksen jälkeen ja jos joku menee pilalle niin kaapattu vaan yksinkertaisesti tapetaan parin viikon jälkeen, ei noilla ihmisillä ole mitään väliä kenenkään hengen kanssa.
onhan sitä nähty yhtä sun toista ja opittu tuntemaan ihmisluontoa monelta eri kantilta...katen kohdalla kyse on kuitenkin monista muistakin asioista kuin pelkästään käytöksestä.
Saman muistaisin lukeneeni tuosta aikajanasta.cicero kirjoitti:mun mielestä on niin että varmasti madeleine on nähty klo 18.00.
Siksi olenkin sitä mieltä että kenelläkään tapas-seurueesta ei olisi baariin tulon jälkeen ollut aikaa viedä Maddya tarpeeksi kauas (max.puolessa tunnissa) ja palata "uuden paidan kanssa" takaisin tai mitään muutakaan vastaavaa. Tannerikin on epäilyttävä täti, mutta hänelläkään ei vaan kaiken järjen mukaan olisi ollut AIKAA tekoon baari-illan aikana. Siis jos pitää paikkansa se, että kukaan ei poistunut yli puoleksi tunniksi baarista.
Jos taas joku väittää että siinä katoamishälyssä joku olisi vienyt sitten vasta sen ruumiin esimerkiksi huoneestaan pois, niin aika mahdotonta minusta. Joku olisi huomannut. Ja sen jälkeen koiratkin jo tulivat.
Eli siis, katoaminen on tapahtunut kyllä tapas-baariporukan ulkopuolisen toimesta, tai sitten ajalla n. klo 18-21.
En tiedä silmistä, mutta ruumiinkieli paljastaa aika usein epävarmuuden, valehtelun ym. Harva osaa oikeasti peittää näitä alitajuisia viestejä.cicero kirjoitti:Niissä pääsee näkemään vanhempien käyttäytymistä siltä ajalta kun he eivät vielä tienneet olevansa epäiltyjä. Ja se on totta että silmät ovat sielunpeili...vanha sanonta mutta niin totta, muuten voit fuulata mutta silmät paljastavat...
En ole tutkinut yhtään videota, enkä tiedä mitä pitäisi etsiä. Mutta taitava profiloija tms varmasti osaisi sanoa omat epäilyksensä vanhempien osallisuudesta.