Kysymyksiä kaikesta maan ja taivaan välillä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Ja pingviinit on lintuja.
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ja delfiini on oikeasti nisäkäs
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Herkkis kirjoitti:
DonHessu kirjoitti: Tyhmää verrata sitä puhelimeen yms
U callin me stoopid? :evil:

Mutta siis pahin mokahan oli kun galtsun perustajat laitto siihen nimeen sen IRCin koska sillä galtsulla ei oo melkeenpä mitään tekemistä IRCin kaa.

Mietippä, sillon joskus 1800-luvulla puhelin ois jo keksitty mutta sitä ei kovin monella ois, ei kaikki tietäs mikä se on! Sitten joku kehittää valokuva-albumin johon jokainen voi lisätä oman kuvansa ja kutsuu sitä puhelin-albumiksi koska alunperin sinne laitto kuviaan puhelinten omistajat. Ja se on sit jymymenestys ja kmohta kaikilla on siellä kuva. Kaikki tietämättömät nyt kutsuu sitä trendikkäästi "puhelimex" jne jne

Siis ihmisiä on harhaanjohdettu ja jotkut suuttuvat kun joku kätevä keksintö sekoitetaan teinien heruttelu-kuvastoon :wink:
No im not calling yoooo sttupidosssss.

Irc-galleriahan oli alunperin irkkaajille tehty sivu jossa irkkaajat pystyivät uppimaan kuviaan.

Nykyään avoin kaikille.

Ja nyt ei eletä 1800-lukua =)
What you do... Makes you who you are.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kysymyksiä:
- vegaaniuden taustalla lienee ideologia, jossa vastustetaan eläinten hyväksikäyttöä?
Onko lemmikkieläimen pitäminen hyväksikäyttöä? Vai pelkkä tuotantoeläimen kasvattaminen?
- Entä haluavato vegaanit mahdollisimman luonnonmukaista elämäntapaa, vai onko vegaaniuden taustalla monenlaisia syitä?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Vastaankin itselleni.. Ei vais. Uutta kysyttävää.

Välillä kun lukee palstalaisten kirjoituksia, hämmästyy, että onko tämä todellakin sama kirjoittaja kuin vaikka edellisessä postauksessaan...
Eli välillä tyyli tai teksti vaihtelee niin paljon, että tuntuu ihan eri henkilöltä.
Siis harvoilla on näin, mutta välillä...
Tiedättekö onko olemassa ns. "haamukirjoittajia", eli vaikka kaveriporukka jotka käyttävät yhtä Nikkiä?
Keskustelua.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
DonHessu
Rico Tubbs

Tampereen Tyttö kirjoitti:Vastaankin itselleni.. Ei vais. Uutta kysyttävää.

Välillä kun lukee palstalaisten kirjoituksia, hämmästyy, että onko tämä todellakin sama kirjoittaja kuin vaikka edellisessä postauksessaan...
Eli välillä tyyli tai teksti vaihtelee niin paljon, että tuntuu ihan eri henkilöltä.
Tiedättekö onko olemassa ns. "haamukirjoittajia", eli vaikka kaveriporukka jotka käyttävät yhtä Nikkiä?
Keskustelua.
Kenellä nyt niin vaihtelee?=E
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
Keskustelua.
Mä en kyllä oo huomannut tuommoista, mut miksei mahdollistakin :shock: Mut luulen, että ainakaan mun nikillä ei kukaan toinen kirjoittele, vaikka hmm... toisaalta ois ovelaa sanoa, että juu koko suku kirjottelee tämän nikin takana, niin kaikki tyhmimmät juttunsa vois kaataa jonkun toisen niskaan :D
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Kysymyksiä:
- vegaaniuden taustalla lienee ideologia, jossa vastustetaan eläinten hyväksikäyttöä?
Onko lemmikkieläimen pitäminen hyväksikäyttöä? Vai pelkkä tuotantoeläimen kasvattaminen?
- Entä haluavato vegaanit mahdollisimman luonnonmukaista elämäntapaa, vai onko vegaaniuden taustalla monenlaisia syitä?
Nämä kiinnostaisivat muakin. Ja vielä lisää:
- mitä vegaanit syöttävät lemmikkieläimilleen?

Tuo kysymys siksi, että näin kerran telkkarissa, kun vegaani syötti mopsilleen kasvisruokavalion mukaista ruokaa. Jäin ihmettelemään. Ihmettelin myös sitä, että miksi mopsi, joka on näitä "pilalle jalostettuja ryppykuonoja terveysongelmineen". Niin, ei mulla mitään mopseja vastaan ole, mutta tuo yhteys vaan hämmästytti.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
silentservice
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Olen ja varmaan pervon leiman saanutkin, joten voin surutta jatkaa samalla linjalla. Miten paljon näitäkin sanontoja käytetään julkisuudessa ja mistähän ne oikeastaan tulevat?

Panna halvalla. -- Heinäluomaa pantiin halvalla.

Se on ihan huulilla. -- Nosta sitä pulttia ylemmäs. Se on ihan huulilla. No nyt!

Ei siitä mitään kostu. Se oli aivan ajan hukkaa. Ei siitä mitään kostunut.

Olen itse tietoisesti vältellyt sanontoja virallisissa yhteyksissä. Joskus kun joku niitä käyttää, on vaikea pidätellä hymynkaretta...
Mua ei sitten panna halvalla - ei oikeestaan mistään hinnasta!
DonHessu
Rico Tubbs

silentservice kirjoitti:Olen ja varmaan pervon leiman saanutkin, joten voin surutta jatkaa samalla linjalla. Miten paljon näitäkin sanontoja käytetään julkisuudessa ja mistähän ne oikeastaan tulevat?

Panna halvalla. -- Heinäluomaa pantiin halvalla.

Se on ihan huulilla. -- Nosta sitä pulttia ylemmäs. Se on ihan huulilla. No nyt!

Ei siitä mitään kostu. Se oli aivan ajan hukkaa. Ei siitä mitään kostunut.

Olen itse tietoisesti vältellyt sanontoja virallisissa yhteyksissä. Joskus kun joku niitä käyttää, on vaikea pidätellä hymynkaretta...
Mua ei sitten panna halvalla - ei oikeestaan mistään hinnasta!
Itekki oon ihmetellyt tota "Panna Halvalla" :p
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Onko täällä ketään kellä olisi oma Varjojen Kirja?
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Ei ole omana mutta olen kyllä lukenut.Oletan, että tarkoitat sitä "tiettyä" Varjojen Kirjaa.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

^ En ole niin asiaan perehtynyt, mutta olen sen kuvan saanut, että jokainen voi tehdä oman Varjojen Kirjansa itse, kerätä sinne kaikki itselleen tärkeät asiat, juuri esim. Varjojen Kirja-nettisivuilta.
http://www.varjojenkirja.com/
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Sori ajattelin asiaa ihan eri kannalta :oops:
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Vastaankin itselleni.. Ei vais. Uutta kysyttävää.

Keskustelua.
Minnuutaki kiinostaa, että kellä niin vaihtelee tyyli :D

Ehkäpä se on mielentilasta kiinni , tai useemmalla sitten on sen seittemän sivupersoonaa ja lääkitys kohillaan. Ehkä jokin toinen topikki nostaa karvat pystyyn ja toinen taas ei oo nin paha.. Hmmm :tuumio: *Miettii omaa käytöstään* :lol: :lol:
Vastaa Viestiin