Niinhän se on, kyllä tämänkin keissin intensiivinen seuraaminen vaatii herkältä ihmiseltä pientä itselleen sepittelyä.silentservice kirjoitti: Freyalle vaan, että kaippa se pieni mahdollisuus olisi, että kappaaja pitäisi tyttöä hengissä. Mutta kyllä mä tytön kannalta toivoisin, että äiti olisi häne t lääkkeillä surmannut. Ei muut vaihtoehdot mielestäni yhtään parempia ole...
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
Mun mielestä asia ei ole näin, suurin osa täällä on hyvin fiksuja ihmisiä jotka pystyvät käsittelemään uutisia kriittisesti ilman ennakkokantaakin.Freyja kirjoitti:Minusta taas on nimenomaan hyvä jos mahdollisimman moni on valinnut selkeän ennakkokannan asiaan (vaikka sitten vaihtuisikin ajoittain). Näin uutiset tulee ruodittua edes jossain määrin kriittisesti, kun aina joku väittää vastaan.tre_1982 kirjoitti:Se minua ärsyttää että pitäisi ottaa jompi kumpi "puoli", eli vanhemmat syyttömiä tai vanhemmat syyllisiä. Minä ainakin kommentoin juttuihin sen perusteella kun niitä tulee... joskus tulee mieleen olisiko vanhemmat syyllisiä, joskus taas jutun perusteella tuntuu etteivät he olisikaan.Marsalkka kirjoitti:
Tuskinpa täällä kukaan on täysin vakuuttunut vanhempien syyttömyydestä. Meillä kenelläkään ei ole riittävästi tietoa asiasta, jotta voisimme muodostaa varmaa mielipidettä suuntaan tai toiseen.
Eli täällä kirjoitetaan usein kackelsbergiä, joka sotkee itse asiaa.
Loppujen lopuksi kukaan meistä ei tiedä pitääkö mikään mediassa ollut asia paikkaansa. MIKÄÄN. Muu kuin se, että McCanneilla on lapsi nimeltä Maddy ja hän on kadonnut illan aikana.
Jos kaikki vain ajautuisimme uusimpien "uutisten" mukana, tämä keskustelu olisi sellaista yhteen ääneen uusimpien juorupaljastusten päivittelyä.
Kaikki kuitenkin tiedostavat että on kaksi vaihtoehtoa joita puidaan päivittäin; vanhemmat syyllisiä, tai vanhemmat syyttömiä.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Ei minusta, onhan "ainekset" tuohon uneen kehitetty kuitenkin samojen aiheiden pohjalta, samalla foorumilla. Epäilisin että te kaksi olette aika lailla samankaltaisia ihmisiä, saatte vaan samoja reaktioita asioista.skoone kirjoitti:Mutta aika yhteensattuma, että kaksi toisilleen tuntematonta henkilöä näkee samanlaisen unencicero kirjoitti:skoone kirjoitti:Näin viime yönä unta, että joku piti Madeleinen suun edessä sitä unilelua niin kauan, että tyttö tukehtui. Tekijää en osaa kuvata.
saman unen minäkin näin muutama yö sittenOliskohan alitajunta joka tekee tepposiaan
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Ehkä vähän liioittelin. Joka tapauksessa minusta olemme kaikki syyllistyneet siihen että vaikka yritämme parhaamme mukaan esittää kriittistä, olemme kuitenkin taipuvaisia hyväksymään luotettaviksi totuuksiksi ne seikat, jotka vahvistavat omaa "teoriaamme", ja päin vastoin.tre_1982 kirjoitti:Mun mielestä asia ei ole näin, suurin osa täällä on hyvin fiksuja ihmisiä jotka pystyvät käsittelemään uutisia kriittisesti ilman ennakkokantaakin.Freyja kirjoitti:Minusta taas on nimenomaan hyvä jos mahdollisimman moni on valinnut selkeän ennakkokannan asiaan (vaikka sitten vaihtuisikin ajoittain). Näin uutiset tulee ruodittua edes jossain määrin kriittisesti, kun aina joku väittää vastaan.tre_1982 kirjoitti:
Se minua ärsyttää että pitäisi ottaa jompi kumpi "puoli", eli vanhemmat syyttömiä tai vanhemmat syyllisiä. Minä ainakin kommentoin juttuihin sen perusteella kun niitä tulee... joskus tulee mieleen olisiko vanhemmat syyllisiä, joskus taas jutun perusteella tuntuu etteivät he olisikaan.
Jos kaikki vain ajautuisimme uusimpien "uutisten" mukana, tämä keskustelu olisi sellaista yhteen ääneen uusimpien juorupaljastusten päivittelyä.
Kaikki kuitenkin tiedostavat että on kaksi vaihtoehtoa joita puidaan päivittäin; vanhemmat syyllisiä, tai vanhemmat syyttömiä.
Ryhdyinhän sitten minäkin psykologisoimaan, vaikka en todellakaan ole SEN alan ammattilainen.
The idea of using spy satellite pictures came from Professor Glees, director of Brunel University's Centre for Intelligence and Security Studies.
He said the little-known Joint Air Reconnaissance Intelligence Centre, based at RAF Brampton, Cambridgeshire, was a world leader in analysing aerial and satellite imagery.
It could be ordered to collect and examine all the imagery that can be found of Praia da Luz, where the McCanns were on holiday, dating back to may 2
Professor Glees went on: "The Prime Minister and the Ministry of Defence should instruct JARIC and its colleagues in the British intelligence community to intervene at once.
"It is perfectly possible that the European Commission's satellites, which track fishing boats, may also be able to shed light on Madeleine's fate. JARIC will quickly tell us."
A spokesman for the McCanns said: "The professor's suggestion is certainly interesting - and if it could really shed light on Madeleine's disappearance we might take it further."
tämä oli daily mailissa, siitä mistä kirjoitin aiemmin
Luulen että näitä samoja unia näkee useampi tyyppi tällä hetkellä sillä eikös se alitajunta useasti ole siellä unien takana...
He said the little-known Joint Air Reconnaissance Intelligence Centre, based at RAF Brampton, Cambridgeshire, was a world leader in analysing aerial and satellite imagery.
It could be ordered to collect and examine all the imagery that can be found of Praia da Luz, where the McCanns were on holiday, dating back to may 2
Professor Glees went on: "The Prime Minister and the Ministry of Defence should instruct JARIC and its colleagues in the British intelligence community to intervene at once.
"It is perfectly possible that the European Commission's satellites, which track fishing boats, may also be able to shed light on Madeleine's fate. JARIC will quickly tell us."
A spokesman for the McCanns said: "The professor's suggestion is certainly interesting - and if it could really shed light on Madeleine's disappearance we might take it further."
tämä oli daily mailissa, siitä mistä kirjoitin aiemmin
Luulen että näitä samoja unia näkee useampi tyyppi tällä hetkellä sillä eikös se alitajunta useasti ole siellä unien takana...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Oh, aikas hyvin jos "isoveli valvoo" jossain tuolla... Pystyyköhän tuo kovinkin tarkasti kertomaan mitä on liikkunut ja missä? Olettaisin että jopa autojen liikkeitä pystyisi havaitsemaan, jos kerran siitä epäillään olevan hyötyä?cicero kirjoitti: It could be ordered to collect and examine all the imagery that can be found of Praia da Luz, where the McCanns were on holiday, dating back to may 2
*edit*
Vai olisiko mahdollista että kun sateliitti valvoo kalastusveneitä, niin joidenkin veneiden liikkeitä tuon rannan läheisyydessä haluttaisiin/voitaisiin tarkistaa?
Viimeksi muokannut tre_1982, To Syys 20, 2007 2:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
-
blackwidow
online äänestys briteissä vanhempien syyllisyydestä
tämänhetkinen tulos, yht 555 ääntä annettu
where do you stand on the mccann issue? smell a rat or smell a flower? you decide...
Results
Innocent or guilty.... you decide..
A-Think the parents had something to do with it (91%)
B-guilty of neglect but nothing else (6%)
C-blameless altogether (1%)
555 total votes
This poll was created on 2007-09
http://www.misterpoll.com/results.mpl?id=2901076073
tämänhetkinen tulos, yht 555 ääntä annettu
where do you stand on the mccann issue? smell a rat or smell a flower? you decide...
Results
555 total votes
This poll was created on 2007-09
Ooh. Mikähän olisi vastaava tulos suomessa? Jos se olis yhtään sen suuntainen kuin murha.infon sisäinen äänestys, niin tuo kertoo ainakin sen (mikä tiedämmekin) että tabloidipommitus on tuolla briteissä vielä aivan toista luokkaa.blackwidow kirjoitti:
Aika paljon vaikuttaa sekin onko vastaukset annettu nyt vai viikko-pari sitten.
Pakkohan se oli korjata, kun narahdit housut kintussa kackelsbergin kirjoittamisesta.cicero kirjoitti:
korjasin myöhemmin että lehdestä se tieto tuli,
Usein nuo tiedot tulevat juuri lehdestä. Siksi onkin tärkeä erottaa, mikä tieto on suoraan alkulähteestä (esim. laboratorion virallinen kanta), mikä taas erilaista spekulaatiota tai välikäsien kautta saatua tietoa.
Kackelsbergin tunnistaminen ja mahdollinen korjaaminen.minua kyllä ihmetyttää mikä sinun antisi tälle palstalle on?
Ei kai linkkien pyytäminen niin kovin kummallista. Pyydän usein linkkiä, jos epäilen tiettyä asiaa kackelsbergiksi. Asian tarkistaminen sujuu tällä tavalla helposti ja vaivattomasti.tai pyytelemällä linkkejä
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Kerronpa jotain omakohtaista kokemusta!Freyja kirjoitti:cicerolle: Sitten varmaan myös tiedät miten lasten kanssa itse kukin joudumme joskus kohtaamaan luonteemme raadollisimmat puolet halusimme tai emme. Olla hyvä vanhempi on varmasti elämän suurin haaste. Lapset, ainakin osa heistä, saa kyllä helposti meistä vanhemmista esiin muutaman epäilyttävän ilmeen tai eleen, mutta normaalisti emme silti ryhdy murhaamaan heitä. Ja toivottavasi emme ryhdy toisiamme niiden perusteella tuomitsemaan murhaajatyypeiksi.
(ps. en ole erehtynyt henkilöstä.Aloitit nämä luonneanalyysit jo paljon ennen Patriciaa)
Olen aina rakastanut lapsiani yli kaiken,mutta ensimmäinen lapseni joka oli erittäin paha koliikkivauva väsytti minut niin,että eräänä päivänä minusta tuntui,että jos tuo lapsi ei lopeta tuota huutamista heitän sen seinään.Onneksi järki sanoi vielä sen verran,että sain soitettua vanhempani paikalle. Kun sitten sain nukkua,tunsin kamalaa häpeää edes ajatuksesta satuttaa lasta. Mutta ymmärrän ihmisiä joille voi tulla tällainen ns. hetken mielenhäiriö. Onneksi itse selvisin tuosta säikähdyksellä.
Uusimmassa 7 päivää lehdessä sanotaan"Äiti väsyi hankalaan esikoiseen,Madeleinen itki 18 tuntia päivässä."
Siis ilmeisesti vauvana kuitenkin näin.En usko tämän kuitenkaan vaikuttaneen nykyiseen tilanteeseen enää mitenkään.Lähinnä tässä haiskahtaa taas sensaationhaku.
Mutta haluan tuoda tällä esille,että yllättäviä tilanteita elämässä voi tulla vaikka juuri sinulle,joka tätä luet juuri nyt.Koskaan ei pidä sano ei koskaan.
Tässä tapauksessa kun on lisäksi nämä kaksoset,niin en ihmettele lainkaan vaikka äiti olisi kärsinyt vaikkapa synnytyksen jälkeisestä masennuksesta,tosin lapset ovat jo 2,5 vuotiaita,mutta kyllä tuo masennus voi hiipiä vasta sen jälkeen jos vaikka lopettaa imetyksen eli vielä vuosi,kaksi lapsen syntymän jälkeen.
Totuus on tarua ihmeellisempää
ihan viimeisen kerran että tottakai jokainen tieto on lehdistöltä tullut ja itsestään selvänä sitä itsekkin pidän kun joku uutta tietoa tänne pistää. Kun tulokset labrasta lähetettiin portugalin poliisille niin joku lehti kirjoitti että lähteenä olisi ollut tämän labran tutkija...ja tosiaan minulla on tapana lukea uutiset aamulla miehen kännykästä kun sinne n etulee automaattisesti tietyistä lehdistä joka aamu, en ala sitten viikkojen päästä hakemaan linkkejä täältä pc:ltä.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena