Ymmärsinkö oikein, onko siis onnittelujen paikka?Damien kirjoitti:Niin menen miekin mutten siitä noin suurta haloota pidä.Rumat paidat jätetään myös painattamatta.Nooruska kirjoitti:Eräs ekaluokkalainen pikkupoika ei muistanut, ketkä menevät tänään naimisiin, mutta tiesi asiasta. " Tualla menee nyt naimisiin se prinssi Kilikali ja se joku nainen".
Päivän Naurut
Re: Päivän Naurut
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Oletkos Mariacka koskaan ymmärtänyt kauhean väärinkään?Mariacka kirjoitti:Ymmärsinkö oikein, onko siis onnittelujen paikka?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
No enDamien kirjoitti:Oletkos Mariacka koskaan ymmärtänyt kauhean väärinkään?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kiitos.Mutta pidetään asia näin meidän kahden välisenä.Kauniimpi osapuoli ottanee varmaan vastaanMariacka kirjoitti:Onnea sitten vaan ilman tämän suurempaa meteliä!
surunvalitteluja.
-
Tuntematon Mies
- Remington Steele
Niinhän se on, Damien, emme voi onnitella sinua, koska emme tunne morsianta, emmekä voi onnitella morsianta, koska tunnemme sinut...Damien kirjoitti: Kiitos.Mutta pidetään asia näin meidän kahden välisenä.Kauniimpi osapuoli ottanee varmaan vastaan
surunvalitteluja.
Kaikille tasapuolisesti onnea! Jopa minulle.
Kyllä morsiantakin passaa onnitella...Tuntematon Mies kirjoitti:Niinhän se on, Damien, emme voi onnitella sinua, koska emme tunne morsianta, emmekä voi onnitella morsianta, koska tunnemme sinut...Damien kirjoitti: Kiitos.Mutta pidetään asia näin meidän kahden välisenä.Kauniimpi osapuoli ottanee varmaan vastaan
surunvalitteluja.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Osanottonielisa_day kirjoitti:Kyllä morsiantakin passaa onnitella...Suruvalitteluja se ei suostu vastaanottamaan.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Ihmisten yksityisiä asioitahan nämä.. mutta kun niistä kirjoittaa nettiin..
http://tulppaanitie2.blogspot.com/searc ... -results=7.. käytin nimenomaan ilmaisua hänen sukupuolielimistään ja silloinkin sanaa "tavara" (ylempänä "toosa"). Voi haloo.. oisinhan voinut käyttää seuraaviakin ilmaisuja: v*ttu tai p*illu..
Käytökseni oikeudessa ei ollut minun asianajajani mukaan mitenkään erityistä. Kun taas ***** ******* ja ***** ******* käytös mielestäni oli erittäin ylimielistä ja esim. ***** huusi osittain. ******** taas oli äitinsä ****** todistuksen aikaan ihan selvästi vaikeuksia pysyä housuissaan sen verran teinimäistä hihittelyä ja minun tuijottelua siellä oli. No, mutta tuomari Sinikka Kannisto kai sitten arvostaa tuollaista teinimäistä hihittelyä ja muuta käytöstä ihan aikuisilta ihmisiltäkin.
Tietynlainen suorapuheisuus on näköjään lähestymiskiellon arvoinen...
Ei oo kyllä jollain ihan kaikki inkkarit kanootissaJuliet Jones kirjoitti:Ihmisten yksityisiä asioitahan nämä.. mutta kun niistä kirjoittaa nettiin..
http://tulppaanitie2.blogspot.com/searc ... -results=7.. käytin nimenomaan ilmaisua hänen sukupuolielimistään ja silloinkin sanaa "tavara" (ylempänä "toosa"). Voi haloo.. oisinhan voinut käyttää seuraaviakin ilmaisuja: v*ttu tai p*illu..
Käytökseni oikeudessa ei ollut minun asianajajani mukaan mitenkään erityistä. Kun taas ***** ******* ja ***** ******* käytös mielestäni oli erittäin ylimielistä ja esim. ***** huusi osittain. ******** taas oli äitinsä ****** todistuksen aikaan ihan selvästi vaikeuksia pysyä housuissaan sen verran teinimäistä hihittelyä ja minun tuijottelua siellä oli. No, mutta tuomari Sinikka Kannisto kai sitten arvostaa tuollaista teinimäistä hihittelyä ja muuta käytöstä ihan aikuisilta ihmisiltäkin.
Tietynlainen suorapuheisuus on näköjään lähestymiskiellon arvoinen...
"Knulla mig hit, och knulla mig dit. Ska det knullas så ska det vara med en 17-åring och inte med nån som är som en soptunna i fittan" -GL
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
^^ Varmaan loppujenkin inkkarien kanotti uponnut Koiviston osalta viime syksynä kun kirjoitukset loppuneet. Varmaan tää Koivisto laitettu johonkin koppiin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Tämän vuoden alkupuolelta löytyy vielä kirjoituksia:
http://tulppaanitie2.blogspot.com/
Itse en lukiessa ole ajatellut kuka on terve ja kuka ei, asiat voisivat olla kummin tahansa oikeasti. Mutta se varsinainen hupi itselleni tulee tekstin kielikuvista, välittyvästä tunnelmasta ja itse asiasta, joka älyttömyydessään voisi olla jopa fiktiivisestä kirjallisesta tuotoksesta, siis mielikuvitusta.. tai sitten ihan totta. Olen hirnunut hillittömien naurukohtausten kourissa eilisiltana ja tänä aamuna aika lailla
http://tulppaanitie2.blogspot.com/
Itse en lukiessa ole ajatellut kuka on terve ja kuka ei, asiat voisivat olla kummin tahansa oikeasti. Mutta se varsinainen hupi itselleni tulee tekstin kielikuvista, välittyvästä tunnelmasta ja itse asiasta, joka älyttömyydessään voisi olla jopa fiktiivisestä kirjallisesta tuotoksesta, siis mielikuvitusta.. tai sitten ihan totta. Olen hirnunut hillittömien naurukohtausten kourissa eilisiltana ja tänä aamuna aika lailla
-
Tuntematon Mies
- Remington Steele
Minua kyllä vähän hämmästyttää, että juuri sinä postasit tuon juuri tähän ketjuun.Mariacka kirjoitti:Tämä on minusta kaiken nettikirjoittelun huippu. Ei tosin aina tiedä itkisikö vai nauraisiko.
http://www.huosta.fi/
Pahoittelen, huono valinta. Enemmän surullinen kuin naurettava juttu. Tuli vaan mieleeni tuosta aiemmasta blogista. Pyysin viestini poistoa.
-
Tuntematon Mies
- Remington Steele
Noh, en tuota sinun viestiäsi mitenkään pahantahtoisena pitänyt. Threadi vain oli ehkä vähän väärä, sillä inhimillinen tragediahan tuolla kuitenkin on menossa, tavalla tai toisella tai ehkä molemmilla. Eihän köyhyyskään ole ilo, vaikka se naurattaa...Mariacka kirjoitti:Pahoittelen, huono valinta. Enemmän surullinen kuin naurettava juttu. Tuli vaan mieleeni tuosta aiemmasta blogista. Pyysin viestini poistoa.
Eipä muuta kuin takaisin topicciin! Onkos kellään kokemuksia naurujoogasta?