BODOM: Poikien moottoripyörät

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:
Jumalauta :twisted: Eikö tämä awa osaa edes lukea! Nyt perkele jos sinä illiteraatti et lakkaa pistämästä tuota 11 puukonpistoa minun sanoikseni, niin lähdet täältä! MENIKÖ JAKELUUN?
Asiahan on nimenomaan niin, että minä olen ne pään ja muut haavat sinulle Lunettan lausunnosta tavannut moneen kertaan.
Niin Urho - koska olet mainostanut itseäsi erinomaisena Bodom-tietäjänä saat kantaa vastuun kirjoituksistasi.

Kirjoittelit pontevasti noista puukonisuista ja aina kun silmukka kiristyi - muutit tarinaasi - tyyliin

- minähän aina ja toistuvasti olen sanonut sitä tai tätä ... - :D

P.S. Niin tuo - " moneen kertaan " unohtui :D :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

*poistettu tarpeetonta kuittia*t:mode Oikeastihan tuo meni niin, että minä olen toistuvasti vedonnut Lunettan lausuntoon vammoista. En ole muuttanut yhtään mitään.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä Urho olen itsekin lukenut niistä 11 puukoniskusta päähä, joista olet kirjoittanut.

Ei niitä kait Lunetta ole koneeltasi käynyt niitä tänne kirjoittamassa?

Millä Sinä Urho todistat jotkut vanhat arvet Bodomilla syntyneiksi, kun Gusse ei itsekään pysty edes sitä silmän millin päästä ohittanutta puukoniskua näyttämään toteen?

Oliko poskessa yksi vai kolme haavaa, vai yksi haava lisättynä kahdella siitä jatkuvalla haaralla, ei sillä ole merkitystä, koska isku ei ole kaiketi ollut niin kova, että se olisi aiheuttanut pahan aivoruhjeen, jollaisesta nykyaikaisilla menetelmillä ei ole saatu minkäänlaista näyttöä.

Sinä Urho haukut meitä aikalaisia siitä, että uskoimme liikaa sen aikaisiin lehtikirjoituksiin, jotka itse asiassa juuri silloin, tekivät Gussesta sankarin ja henkihieverissä sairaalassa makoilevan uhrin.

Lisäksi Gussen äidin liikkeelle laskemat huhut, kantautuivat oitis ensin sanomalehtimiesten korviin, josta sitten yleisö jatkoi juttuja, jotka kukujen tavoin tuppasivat kasvaa.

Tietääkseni, näitä juttuja ei kerrottu tutkivalle poliisille, joka sekin sai ne luettavakseen lehdistä.

Näiltä osin Bodomin murhajuttu on oikeudessa käsitelty ja Gustaffsson todettu syyttömäksi, joten siihen vaan on tyytyminen.

Onneksi Suomi on vapaa maa ja täällä saa olla asioista myös oma mielipiteensä, jollainen useimmilla meistä suomalaisista eri asioista onkin, joten rakentavia keskusteluja syntyy tuon tuostakin.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Lisäksi Gussen äidin liikkeelle laskemat huhut, kantautuivat oitis ensin sanomalehtimiesten korviin, josta sitten yleisö jatkoi juttuja, jotka kukujen tavoin tuppasivat kasvaa.
Tuhon vois ylläpitokin jo puuttua. Törkeitä valeita vainajista, jotka eivät kykyne puolustautumaan.

Herrasmies Hessu, joka täällä palstalla kohteliaasti arvoittelee muita, pystyy näköjään aika törkeisiin pohjanoteerauksiin.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Oikeastihan tuo meni niin, että minä olen toistuvasti vedonnut Lunettan lausuntoon vammoista. En ole muuttanut yhtään mitään.
Joo - ei mennyt niin .

Olet jopa esitänyt teoriaa jossa tikit ja haavat olisivat menneet ruotsinkielisellä sekaisin :D - arvaa naurattiko - EI :D :D :D

Lunettan selän taakse aina käperryt - koska Lunetta kertoi Gustafssonin päässä olleen kaksi - syntyajankohdaltaan määrittelemätöntä arpea - jotka sopivat terävän väkivallan aiheuttamaksi.

No niissä ei ole päivämäärää ja elämän aikana noita kolhuja tulee.

No eihän se tietenkään tee Gustafssonista murhaajaa - ettei hänellä ollut oman kertomuksensa vastaisesti yhtään puukoniskuvammaa.

Tämä tietysti vain oma arvaus koska en ole Gustafssonia koskaan nähnyt - puhumattakaan siitä että olisin arpia tutkinut - kaikki tieto on olemassaolevista teksteistä poimittu.

Lunettan lausunto on tietysti faktaa :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

No mutta?

Eikös tuo Gussekin myöntänyt 2000 luvulla, että äiti saaattoi puhua omiaan, sehän oli kaikissa konsta, Sinun rakastamissasi iltapäivälehdissä.

En minä voi ottaa sellaisesta vastuuta, jonka joku toinen on sanonut ja se sanottu asia sitten kirjoitetaan lehtiin.

Tietääkseni poliisikin kysyi samaa asiaa kuulusteluissa Gusselta, joka ei osannut sanoa asiaan mitään.

Onko sinulla konsta faktaa, että valehtelen?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti:No mutta?

Eikös tuo Gussekin myöntänyt 2000 luvulla, että äiti saaattoi puhua omiaan, sehän oli kaikissa konsta, Sinun rakastamissasi iltapäivälehdissä.
No ei myöntänyt. Totesi vain muistaneensa, että äiti oli kertonut hänen vammoistaan.

Sinä olet vain vastuussa omista sanomisistasi. Ole sanojesi mittainen. Kampanjasi ei edellytä valehtelua, tai sitten olisi tutkittava sinun motiivisi tässä tapauksessa. Eli miksi levittelet perättömiä tietoja? Miksi Nils olisi saatava näyttämään syylliseltä? Olisko Nilsin syyttömyys jotenkin sinulta pois?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

konsta kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:No mutta?

No ei myöntänyt. Totesi vain muistaneensa, että äiti oli kertonut hänen vammoistaan.

Sinä olet vain vastuussa omista sanomisistasi. Ole sanojesi mittainen. Kampanjasi ei edellytä valehtelua, tai sitten olisi tutkittava sinun motiivisi tässä tapauksessa. Eli miksi levittelet perättömiä tietoja? Miksi Nils olisi saatava näyttämään syylliseltä? Olisko Nilsin syyttömyys jotenkin sinulta pois?
Samaa haluaa kysyä Hessulta (ja awalta ja grootilta) skoone
Hessu52
Watson itse

Okei sitten.

Gussen äiti kertoi Gusselle hänen haavoistaan päässä, joita oli laskujen mukaan 11.

Yksi olisi ohittanut silmämunan vain millin päästä.

Gusse kertoi kuulusteluissa poliisille, että äiti oli ketonut hänelle hänen vammoistaan ja tietenkin äitiä oli uskominen.

Minä en usko tuollaista asiaa, sillä kyllä jokainen itse koettaa etsiä vammojensa paikat joko peilillä, tai käsin koeilemalla.

Kolmen ja yhdentoista haavan ero on niin merkittävä, ettei sellaista voi laittaa unohtamisen piikkiin, varsinkin kun on antanut lausunnon sellaisesta vammasta, jonka olisi voinut todentaa peiliin vilkaisemalla.

Kun kysellään minun motiivejani, miksi tahdon tehdä Gussesta valehtelijaa, niin hänhän on itse tehnyt sitä omalla erikoisella tyylillään.

Kentie ne ovat hänen puoleltaan vain väärinkäsityksiä ja näiden väärinkäsityksien oikaisemiseksi haluaisin saada selvyyttä.

Yhtä hyvin voisin kysyä, miksi Gusse valehtelee suruttomasti, esim. tuon silmän ohittaneen haavan kanssa?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti:Kun kysellään minun motiivejani, miksi tahdon tehdä Gussesta valehtelijaa, niin hänhän on itse tehnyt sitä omalla erikoisella tyylillään.
Kysymys kuului: miksi sinä teet itsestäsi valehtelijan?
Hessu52
Watson itse

Konsta, perusteita väitteeseesi.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti:Lisäksi Gussen äidin liikkeelle laskemat huhut, kantautuivat oitis ensin sanomalehtimiesten korviin, josta sitten yleisö jatkoi juttuja, jotka kukujen tavoin tuppasivat kasvaa.
Konsta, perusteita väitteeseesi.
Minä en ole perusteluvuorossa vaan sinä. Näytä toteen, että NG:n äiti on laskenut liikkeelle huhuja, joita lehdissä puitiin. Tai myönnä keksineesi koko juttu. Siinä ne sinun vaihtoehdot ovat.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti: Minä en ole perusteluvuorossa vaan sinä. Näytä toteen, että NG:n äiti on laskenut liikkeelle huhuja, joita lehdissä puitiin. Tai myönnä keksineesi koko juttu. Siinä ne sinun vaihtoehdot ovat.
Nissehän Itse Kertoi; että mamma sanoi, että mua on raahattu pitkin niemen nokkaa. :wink: Siinä yksi esimerkki ja kauhea virkehirviö..
konsta
Ainesta Watsoniksi

Loka kirjoitti:
konsta kirjoitti: Minä en ole perusteluvuorossa vaan sinä. Näytä toteen, että NG:n äiti on laskenut liikkeelle huhuja, joita lehdissä puitiin. Tai myönnä keksineesi koko juttu. Siinä ne sinun vaihtoehdot ovat.
Nissehän Itse Kertoi; että mamma sanoi, että mua on raahattu pitkin niemen nokkaa. :wink: Siinä yksi esimerkki ja kauhea virkehirviö..
Se mitä mamma sanoo Niselle, ei ole "huhujen laittamista liikkeelle". Kukaan ei tiennyt raahaamisesta tai Nilsin vammoista vielä ennen vuotta 1980. Silloin oltiin vain poliisien lausuntojen varassa.

Nils sanoi raahaamisesta, että poliisit kertoivat hänelle siitä. Raahaus/raavintajäljet oli yksi toimitttaja nähnyt tuoreeltaan. Mitään muuta tietoa ei ole, joten pidän melko selvänä, että Hessu lurittelee omiaan, jälleen kerran.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Loka kirjoitti:
Ymmärrän Urhoa. Tämä lista on muuttunut eräiden nikkien ansiosta :shock: (en tarkoita Konstaa) niin ala-arvoisen huonoksi, että ei enää kiinnosta lukea viestistä toiseen muunneltua totuutta ja asiantuntemattomia kirjoituksia. Että jotkut viitsivätkin tahallaan väännellä asioita väärinpäin.
Lukittu