Kadonnut Kristian Pajuniemi, 36v. Ylitorniolla 24.4.2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
MerryLea
Sabrina Duncan

Re: Kadonnut Kristian Pajuniemi, 36v. Ylitorniolla 24.4.2011

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Mistä luit maanantain havainnosta? Kun itse olen joka paikassa törmännyt vaan siihen, että viimeinen havainto olisi viime sunnuntailta...?
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
antonia
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja antonia »

MerryLea kirjoitti:Mistä luit maanantain havainnosta? Kun itse olen joka paikassa törmännyt vaan siihen, että viimeinen havainto olisi viime sunnuntailta...?
Fb: ihmeellisestä maailmasta poimittu:
Etsitään Kristian Suljettu Ystäväryhmä Etsinnät lopetettiin tänään tuloksettomina :(
Porukkaa oli mahtavasti mukana 62, kiitos kaikille osallistujille.
Huomenna ei etsintöjä valitettavasti enää jatketa mutta tänään tuli paljon uutta tietoa Krisun liikkeistä. Viimeisin varmistettu havainto on nyt maanantailta 11.30 nuorisotalon lähistöltä. Missähän on edellisen yön viettänyt????
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

antonia kirjoitti:
MerryLea kirjoitti:Mistä luit maanantain havainnosta? Kun itse olen joka paikassa törmännyt vaan siihen, että viimeinen havainto olisi viime sunnuntailta...?
Fb: ihmeellisestä maailmasta poimittu:
Etsitään Kristian Suljettu Ystäväryhmä Etsinnät lopetettiin tänään tuloksettomina :(
Porukkaa oli mahtavasti mukana 62, kiitos kaikille osallistujille.
Huomenna ei etsintöjä valitettavasti enää jatketa mutta tänään tuli paljon uutta tietoa Krisun liikkeistä. Viimeisin varmistettu havainto on nyt maanantailta 11.30 nuorisotalon lähistöltä. Missähän on edellisen yön viettänyt????
Jos tuo havainto olisi totta niin asia on heti jonkun verran kummallisempi. Pidetään kuitenkin mielessä että vaikka tuolla fb:ssä käyttävät ilmaisua "varmistettu havainto" niin se ei silti tarkoita että kyseessä olisi oikeasti (poliisinkin mielestä) varma tai varmistettu havainto.
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Maanantai aamupäivä; morkkis, krapula, olisiko tehnyt jotain mitä ei pitänyt. Mihin tämä voi johtaa? Ei kuulosta korviini kovin positiiviselta. Voihan toki olla myös, että humala on jatkunut, mutta eipä sekään sen parempi vaihtoehto varmaan ole. Outoa tosin, että mitään ei etsinnöissä löytynyt.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Minnaryyni
Alokas

Viesti Kirjoittaja Minnaryyni »

Hei vaan, uusi käyttäjä täältä rohkaistui myös osallistumaan keskusteluun.

Katsoin Kristianin katoamisilmoitusta osoitteesta: http://kadonneetihmiset.suntuubi.com/?cat=8&img=89
ja silmiini osui alalaidan kommentit:
28.04.2011 20:53 (kristian) Kommentit
28.04.2011 20:53 (kristian) olen hengissä
29.04.2011 09:15 (Webmaster) Jos olet oikeasti tämä kadoksissa oleva henkilö, ota yhteys tuohon ylläolevaan puhelinnumeroon.

Voihan tuonne tietysti kuka tahansa kommentoida, mutta tulipa nyt mainittua tästä.
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Hei vaan Minnaryyni, ja tervetuloa!
Aika mautonta pilaa jos tuo kommentoija ei ole oikea Kristian...
toivottavasti kuitenkin olisi se oikea...
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

No onpa kummaa, jos niin terävä heppu ei ilmottaisi itsestään muualle kuin tuonne.

Toivotaan että putki on jäänyt päälle vapaiden vuoksi ja Kristian matkalla takaisin kotiin.
There are no crimes behind enemy lines
vivy
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vivy »

Eiköhän oikea ilmoittelisi ihan läheisilleen tai edes fb.. :roll:
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Näin unta viime yönä, että tämä juttu selvisi, elikkäs että fb:ssä olisi ilmoitettu, että Kristian olisi palannut kotiin hengissä... Katsellaan oliko enneuni! :)
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
HIM
Susikoski

Viesti Kirjoittaja HIM »

Minnaryyni kirjoitti:Hei vaan, uusi käyttäjä täältä rohkaistui myös osallistumaan keskusteluun.

Katsoin Kristianin katoamisilmoitusta osoitteesta: http://kadonneetihmiset.suntuubi.com/?cat=8&img=89
29.04.2011 09:15 (Webmaster) Jos olet oikeasti tämä kadoksissa oleva henkilö, ota yhteys tuohon ylläolevaan puhelinnumeroon.

Voihan tuonne tietysti kuka tahansa kommentoida, mutta tulipa nyt mainittua tästä.

katoin ihan samaa aamulla, että mautonta pilaa jos ei oo totta :/
pii pii pii pii pii
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Minnaryyni, tervetuloa iloiseen joukkoomme!
Jonkun elämäänsä kyllästyneen hölmön pilaa. Tuo "olen hengissä" kuulostaa minusta lapsen kirjoittamalta. Jos Kristian pääsisi käyttämään nettiä, miksi hän ilmoittaisi itsestään jonnekin suntuubi-sivulle, eikä ystävilleen?

Humalassa horjahtanut järveen, uskon minä.
BlackFriday
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BlackFriday »

No ei ole Kristian tuota kirjoittanut. Mulla on fb:ssä kaverina yksi, joka on ollut etsimässä ja on vielä tänäänkin huolissaan, että ei ole löytynyt.
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
mamma71
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Muutama tuolla Kristianin sivulla sanoo, että tule pois piilostas. Voisiko sittenkin olla pitkäksi venynyt ryyppyreissu, eikä heppu kehtaa tulla ihmisten ilmoille? Jos vaikkapa aivan hirveessä kanuunassa makoilee jossain, silloin ei välttämättä halua nähdä ketään, eikä kuulla mitään. Toivotaan, että kaveri on hengissä, olen saanut hänestä jotenkin sympaattisen kuvan. Välittäviä kavereita ainakin on, se on hieno asia.
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

mamma71 kirjoitti:Muutama tuolla Kristianin sivulla sanoo, että tule pois piilostas. Voisiko sittenkin olla pitkäksi venynyt ryyppyreissu, eikä heppu kehtaa tulla ihmisten ilmoille?
Mä en kyllä jaksa uskoo tohon :( Eiköhän noi viestit siellä oo sellasia epätoivosia yrityksiä uskotella itelleen, että läheinen vois vielä löytyä elossa.
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Minnaryyni kirjoitti:Hei vaan, uusi käyttäjä täältä rohkaistui myös osallistumaan keskusteluun.

Hei vaan ja tervetuloa minunkin puolestani :)

En jaksa uskoa että olisi Kristian tuon "olen elossa" jutun kirjoittaja. Laittaa oikein vihaksi tuollaset paskahousut jotka ei tajua omaisten huolta ja surua kun rakas on kadonnut. Ihan varmana tuokin kommentti sai sen sydämen pomppaamaan ja edes sadasosasekunniksi toivon elossa olosta heräämään.
Life. It´s just fucking thing after nother...
Vastaa Viestiin