Niin no, en tiedä.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Freyja kirjoitti:Katso sitä pohjakuvaa. Kun seisot makuuhuoneen ovenraolla, Madeleinen sänky on "kulman takana" niin että siihen ei näe ovelta. Eihän hänellä ole mitään syytä avata ovea kokonaan, ja mennä huoneeseen lapsia herättämään, riittää kun vilkaisee ja kuuntelee ovenraosta.Patricia C. Itämaa kirjoitti: Nyt alkaa tuon Oldfieldin juttukin tuntua erikoiselta,näkee kaksoset sängyssä mutta ei ole varma oliko Madeleine..häh![]()
![]()
Kai nyt jokainen normaali ihminen katsoo kaikkia lapsia jos kerran avaa oven ja katsoo kuitenkin osaa heistä
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
Mmm.. eikös lähipiiri ole aina erityistarkkailussa ja epäiltyjen listalla tällaisissa tapauksissa? Tämä ei tietysti selitä sitä, että kutsuttiin juuri jotkut tietyt huippukoirat paikalle.MissHolmes kirjoitti: Uskon kuitenkin, että epäilykset Mäkkäreitä kohtaan on herrännt jo ennen ruumis+verikoiria. Miksi ne muuten olisi kutsuttu?
Urhon comeback. Tai Samin.anayin kirjoitti:anteeksi kuinka?Marsalkka kirjoitti:
Epäilen, että tämä on Porvoosta...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Cicciolina
- Neuvoja-Jack
Tuossa taas yksi tapaus jossa huomaa kuinka aiheessa pysytään (en toki pysy nyt itsekään..)anayin kirjoitti:anteeksi kuinka?Marsalkka kirjoitti:
Niin. Ja välittäisinkö vieraista lapsista yhtä paljon kuin omista? Hmm... en. Saattaisin hyvinkin vaan vilkaista että huone on rauhallinen, ja palata bilettämään! Vanhemmat kuitenkin tietojen mukaan tsekkasivat lapset puolen tunnin välein, niin miksi turhaa olla vainoharhainen...Freyja kirjoitti:Niin no, en tiedä.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Freyja kirjoitti: Katso sitä pohjakuvaa. Kun seisot makuuhuoneen ovenraolla, Madeleinen sänky on "kulman takana" niin että siihen ei näe ovelta. Eihän hänellä ole mitään syytä avata ovea kokonaan, ja mennä huoneeseen lapsia herättämään, riittää kun vilkaisee ja kuuntelee ovenraosta.![]()
Kai nyt jokainen normaali ihminen katsoo kaikkia lapsia jos kerran avaa oven ja katsoo kuitenkin osaa heistä![]()
Itse ajattelisin että jos menisin "lapsia tarkistamaan", niin voisin hyvinkin fuskata sen verran, ajatella että riittää kun kuuntelen ettei kuulu parkua tms. Pelkäisin että jos herätän ne. Tämä siis tietysti silloin kun ei mieleeni tulisi että joku olisi voinut viedä yhden.
Huolimattomuudesta ne isommatkin onnettomuudet on alkaneet.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Tuossa taas yksi tapaus jossa huomaa kuinka aiheessa pysytään (en toki pysy nyt itsekään..)Cicciolina kirjoitti:anayin kirjoitti:anteeksi kuinka?Marsalkka kirjoitti:
Olet aivan oikeassa tässä asiassa,josku vain iskee sellainen leikkimielisyys.
Toisaalta joskus jutut vain kulkevat omiateitään ja siten ollaankin jo kaukana alkuperäisestä aiheesta
Kuten tässäkin olemme..
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Cicciolina
- Neuvoja-Jack
..ja pakko mun jatkaaPatricia C. Itämaa kirjoitti:Cicciolina kirjoitti:Tuossa taas yksi tapaus jossa huomaa kuinka aiheessa pysytään (en toki pysy nyt itsekään..)anayin kirjoitti: anteeksi kuinka?, arvatkaas muuten miksi en paljon jakele mielipiteitäni tms tässä ketjussa... Voisko jopa puolet teksteistä poistaa ihan vain sen takia ettei liity asiaan??? Palstan idea hukassa... tää keskustelu voisi olla rakentavampaakin, eikä henkilökohtaisuuksiin menevää.[/quote
Olet aivan oikeassa tässä asiassa,josku vain iskee sellainen leikkimielisyys.
Toisaalta joskus jutut vain kulkevat omiateitään ja siten ollaankin jo kaukana alkuperäisestä aiheesta![]()
Kuten tässäkin olemme..
Samoin! Pahoittelen epäilyäni.anayin kirjoitti: jaa....no...
take easy...olen Anna, hauska tutustua ...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
blackwidow
Kyllä ne oppivat pienenäkin.blackwidow kirjoitti:
juupa juu ehkä heidän kannataisi opetella viittomakieltä.
tosiaan 2-vuotiaille voi olla hiemean hankala tätä opettaa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://www.forensic.gov.uk/forensic_t/e ... /index.htm
tässä linkki englantilaisen laitoksen sivuille, jossa dna ym testit on tehty.
Tolta etusivulta pääsee laitoksen muiden palvelujen esittelyyn. WAU! Minä haluan töihin tuonne!
Vaikka poliisi onkin epäillyt ekasta päivästä asti, on tutkintaa varmasti häirinnyt tämä edelleen jatkuva massiivinen media kampanja: heidän on ollut pakko irroittaa resursseja myös muuhun tutkintaan.
Ja koska tutkintaa tehtiin ''käsikirjoituksen mukaan'' myös muilla tutkintalinjoilla intensiivisesti, ei Mäkkäreillä ollut mitään syytä kitistä portugalin poliisin toimista. Päin vastoin. Heinäkuun loppupuolelle asti he vain kiittelivät poliisin toimia... mutta nyt on kellossa toinen ääni.
Tolta etusivulta pääsee laitoksen muiden palvelujen esittelyyn. WAU! Minä haluan töihin tuonne!
Vaikka poliisi onkin epäillyt ekasta päivästä asti, on tutkintaa varmasti häirinnyt tämä edelleen jatkuva massiivinen media kampanja: heidän on ollut pakko irroittaa resursseja myös muuhun tutkintaan.
Ja koska tutkintaa tehtiin ''käsikirjoituksen mukaan'' myös muilla tutkintalinjoilla intensiivisesti, ei Mäkkäreillä ollut mitään syytä kitistä portugalin poliisin toimista. Päin vastoin. Heinäkuun loppupuolelle asti he vain kiittelivät poliisin toimia... mutta nyt on kellossa toinen ääni.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
[quote][quote="MissHolmes"]http://www.forensic.gov.uk/forensic_t/e ... /index.htm
Ja koska tutkintaa tehtiin ''käsikirjoituksen mukaan'' myös muilla tutkintalinjoilla intensiivisesti, ei Mäkkäreillä ollut mitään syytä kitistä portugalin poliisin toimista. Päin vastoin. Heinäkuun loppupuolelle asti he vain kiittelivät poliisin toimia... mutta nyt on kellossa toinen ääni.[/quote][/quote]
Lainaa itseäni ja totean :EPÄILYTTÄVÄÄ!!!!
Ja koska tutkintaa tehtiin ''käsikirjoituksen mukaan'' myös muilla tutkintalinjoilla intensiivisesti, ei Mäkkäreillä ollut mitään syytä kitistä portugalin poliisin toimista. Päin vastoin. Heinäkuun loppupuolelle asti he vain kiittelivät poliisin toimia... mutta nyt on kellossa toinen ääni.[/quote][/quote]
Sekö että McCannit eivät ole tyytyväisiä poliisin toimintaan nyt kun ovat itse epäiltyjä?MissHolmes kirjoitti: