Ja mä katselen lyhyenä tyttönä silti pitkiä miehiä.Mother_North kirjoitti:^Juuri niin![]()
Kyl määki näi pitkänä tyttönä kattelen mielellää piiiitikä miehiä, mutta loppupeleissä sillä ei oo väliä niinkää.
Vaan sillä mitä on sen ihmisen pään sisällä, mutta pää kääntyy kyl enemmä raamikkaan ja pitkän miehen perään
Pituutesi
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Viimeksi muokannut Loka, To Syys 20, 2007 11:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Siitähän on kai useitakin tutkimuksia, että pitkät miehet ovat kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla, ja nämä taas valitsevat mieluiten pienikokoisia naisia. Mallimittaiset eli pitkät ja hoikat naiset ovat sitten taas eri juttu, silloin voi ruveta vaikka koko maailman ikoniksi...
Mun mielestä eniten merkitsee kuitenkin ihmisen karisma; monen kauniin ihmisen tekemä vaikutelma lässähtää kertaheitolla kun tämä avaa suunsa ja ulos tulee jotain älyvapaata.
Mun mielestä eniten merkitsee kuitenkin ihmisen karisma; monen kauniin ihmisen tekemä vaikutelma lässähtää kertaheitolla kun tämä avaa suunsa ja ulos tulee jotain älyvapaata.
Every ship must sail a world.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Jep luin minäkin, groot ystävällisesti laittoi mulle linkin tähän uutiseen.Kyllikki S kirjoitti:Eikös tuolla mtv3:n sivuilla just ollut tärkeä tutkimustulos siitä, että miehiä pelottaa liian täydellinen naisvartalo. Jos oikein arvaan , niin se täydellinen tarkoittaa valokuvamallin vartaloa ja nehän on yleensä todella pitkiä.
Tavis mies valitsee siis mieluummin lyhyen naisen (suojeltavakseen).
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Matlock87 kirjoitti:Makuasioita kyllä,mutta....... Onhan se kuitenki nyt niin että MIES on MIES ja NAINEN on NAINEN,et jos neito on esim.+ 175cm pitkä,niin kyl alkaa kokoa olla ku miehel,eli kyl mitat (pituus,paino) pitää olla naiselliset,eikä mitkään aikuisen ukon järkäleen.
Jostain syystä kun kukaan ei kysynyt, kuinka pitkäksi tahtoisin kasvaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Aww lyhyet miehet ei käy? =(Loka kirjoitti:Ja mä katselen lyhyenä tyttönä silti pitkiä miehiä.Mother_North kirjoitti:^Juuri niin![]()
Kyl määki näi pitkänä tyttönä kattelen mielellää piiiitikä miehiä, mutta loppupeleissä sillä ei oo väliä niinkää.
Vaan sillä mitä on sen ihmisen pään sisällä, mutta pää kääntyy kyl enemmä raamikkaan ja pitkän miehen peräänJoku siinä vaan vetoaa, kai joku suojelujuttu.
What you do... Makes you who you are.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Jännä juttu muuten,yleensä ulkoisilla seikoilla ei ole paljoa merkitystä,mutta kyllä minunkin mies on 190CMDonHessu kirjoitti:Aww lyhyet miehet ei käy? =(Loka kirjoitti:Ja mä katselen lyhyenä tyttönä silti pitkiä miehiä.Mother_North kirjoitti:^Juuri niin![]()
Vaan sillä mitä on sen ihmisen pään sisällä, mutta pää kääntyy kyl enemmä raamikkaan ja pitkän miehen peräänJoku siinä vaan vetoaa, kai joku suojelujuttu.
Hyvä se on olla tällaisia turvamiehiä mukana kun itse näin lyhyt eli korkokenkien kanssa 180 cm
Totuus on tarua ihmeellisempää