Caylee Anthony 2005-2008; lapsen äitiä epäiltiin murhasta
Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta
Syyttäjä Linda Drane Burdick on pitänyt avauspuhettaan puolitoista tuntia. Helevetin hyvä avauspuhe.
Nyt on 15 minuutin tauko.
Linda aloitti kertomalla päivä päivältä niistä tapahtumista, jotka tapahtuivat niiden 31 yhden päivän aikana, jolloin Caylee oli (mukamas) kadoksissa. Noiden päivien aikanahan Casey piti hauskaa minkä kerkesi. Kukaan ei nähnyt Cayleetä tuolloin. Sitten kun tuo 31 päivää oli mennyt, Cindy soitti ne kuuluisat 911-puhelut, joista kaikki tämä draama alkoi.
Casey istuu paikoillaan kuin patsas. Pudistelee päätään, että mukamas ei ei. Tirautti muutaman kyyneleen, vuoron perään molemmista silmistä. Vaan että nenäliina näytti olevan täysin kuiva ja kuosissa.
Casey pidättelee hengitystään juuri ennen kuin hän avaa ne kyynelhanat. Muutama kyynel ja se on sillä selvä, hanat sulkeutuu.
Kohta syyttäjan avaus jatkuu.
Nyt on 15 minuutin tauko.
Linda aloitti kertomalla päivä päivältä niistä tapahtumista, jotka tapahtuivat niiden 31 yhden päivän aikana, jolloin Caylee oli (mukamas) kadoksissa. Noiden päivien aikanahan Casey piti hauskaa minkä kerkesi. Kukaan ei nähnyt Cayleetä tuolloin. Sitten kun tuo 31 päivää oli mennyt, Cindy soitti ne kuuluisat 911-puhelut, joista kaikki tämä draama alkoi.
Casey istuu paikoillaan kuin patsas. Pudistelee päätään, että mukamas ei ei. Tirautti muutaman kyyneleen, vuoron perään molemmista silmistä. Vaan että nenäliina näytti olevan täysin kuiva ja kuosissa.
Casey pidättelee hengitystään juuri ennen kuin hän avaa ne kyynelhanat. Muutama kyynel ja se on sillä selvä, hanat sulkeutuu.
Kohta syyttäjan avaus jatkuu.
Syyttäjä sai alkupuheensa loppuun ja nyt on ruokatauko.
Istunto jatkuu 20.10 puolustuksen avauksella.
Innolla odotan sitä Bozon lupaamaa "selitän kaiken kolmessa minuutissa", "ja sitten ymmärrätte kaiken". Niin ja huomaatte, että Casey on syytön.
Jep jep.
Istunto jatkuu 20.10 puolustuksen avauksella.
Innolla odotan sitä Bozon lupaamaa "selitän kaiken kolmessa minuutissa", "ja sitten ymmärrätte kaiken". Niin ja huomaatte, että Casey on syytön.
Jep jep.
Juu, se selitys olisi hauska "kuulla". 
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Tää kuuntelee suu auki puolustuksen avausta.
Aivan järkkyä.
George heitettiin bussin alle.
En rupea kirjoittaan enempää, koska en pysty. Mua kuvottaa niin helevetin paljon.
En voi käsittää.
You tubesta, sierran sivuilta voi käydä katsoon tallenteet. Sitten kun ne sinne tulee.
http://www.youtube.com/user/Sierra1947
George kuuntelee jähmettynyt ilme naamallaan kun Bozo kertoo kuinka George aloitti Caseyn seksuaalisen hyväksikäytön kun Casey oli 8 vuotta.
Mittarilukija Kronkki oli se henkilö joka piiloitti Cayleen ruumiin.
Nyt riittää. Nyt jumanklavita riittää.
Aivan järkkyä.
George heitettiin bussin alle.
En rupea kirjoittaan enempää, koska en pysty. Mua kuvottaa niin helevetin paljon.
En voi käsittää.
You tubesta, sierran sivuilta voi käydä katsoon tallenteet. Sitten kun ne sinne tulee.
http://www.youtube.com/user/Sierra1947
George kuuntelee jähmettynyt ilme naamallaan kun Bozo kertoo kuinka George aloitti Caseyn seksuaalisen hyväksikäytön kun Casey oli 8 vuotta.
Mittarilukija Kronkki oli se henkilö joka piiloitti Cayleen ruumiin.
Nyt riittää. Nyt jumanklavita riittää.
OMG......George had his penis in KC's mouth.......then she went to school like nothing ever happened!
Tuollaista puhetta Bozolta. KC on Casey.
Tuollaista puhetta Bozolta. KC on Casey.
...että George ja Casey, mun sormet ei tahdo kirjoittaa seuraavaa pätkää, ei pysty ei...
Että noi kaksi, juu...were having some sex together...ja sillä aikaa Caylee hukkui uima-altaaseen.
Uima-allas ei ole maan tasalla vaan sellainen korkealaitainen, yli 150 senttiä. Sinne mennään tikkaita pitkin.
Että Caylee mukamas ylettyi ottamaan ne helevetin tikkaat alas?
Että noi kaksi, juu...were having some sex together...ja sillä aikaa Caylee hukkui uima-altaaseen.
Uima-allas ei ole maan tasalla vaan sellainen korkealaitainen, yli 150 senttiä. Sinne mennään tikkaita pitkin.
Että Caylee mukamas ylettyi ottamaan ne helevetin tikkaat alas?
-
surfergirl
- Jane Marple
Jos Caylee hukkui niin mihin helkkariin sitä teippiä tarvittiin?
Puolustuksen mukaan mitään teippiä ei ollut. Tai siis en oo nyt ihan varma mitä Bozo sanoi ja milloin.
Koska Bozon avaus oli hyvin sekava. Se puhui itse itsensä pussiin pari kertaa.
Puolustus lopetti juuri.
Yksi huonoimmista avauksista jonka olen ikinä kuullut/nähnyt.
Koska Bozon avaus oli hyvin sekava. Se puhui itse itsensä pussiin pari kertaa.
Puolustus lopetti juuri.
Yksi huonoimmista avauksista jonka olen ikinä kuullut/nähnyt.
Nyt odotan innolla sitä, että kuinka pitkälle George on valmis menemään.
Eli myöntääkö hän (eli valehteleeko) hyväksikäytön. Tuolloin George saa sanoa hyvästit vapaudelle. Hän voi hyvinkin joutua osavaltion motelliin. Ja saa vielä leimankin RSO. Eli pääsee seksirikollisten listalle.
Seuraavaksi syyttäjä kutsuu ensimmäisen todistajansa. Onko se George? Vai onko se Cindy? Lee?
Eli myöntääkö hän (eli valehteleeko) hyväksikäytön. Tuolloin George saa sanoa hyvästit vapaudelle. Hän voi hyvinkin joutua osavaltion motelliin. Ja saa vielä leimankin RSO. Eli pääsee seksirikollisten listalle.
Seuraavaksi syyttäjä kutsuu ensimmäisen todistajansa. Onko se George? Vai onko se Cindy? Lee?
Pliiiiiis George, tee se mikä on oikein. Ole edes sinä Cayleen puolella.
-
surfergirl
- Jane Marple
tosi paljon kiitoksia että päivität tätä oikeudenkäyntiä.
Mun on pakko. Tuosta keissista on tullu jonkinlainen pakkomielle mulle.surfergirl kirjoitti:tosi paljon kiitoksia että päivität tätä oikeudenkäyntiä.
George on ihmeen rauhallinen. Syyttäjä Jeff Ashton kohtelee Georgea hyvin nätisti.
Tähän mennessä George on puhunut totta.
Pliiiis George, pysy siinä totuudessa loppuun saakka. Casey ei ole valehtelun, eikä suojelun arvoinen.
George pysyi totuudessa. Ei suojele Caseytä.
-
surfergirl
- Jane Marple
Kyl se varmaan jossain määrin vähentää GA:n haluja suojella Caseyta kun iskee tajuntaan että puolustus haluaa pelastaa Caseyn heittämällä Georgen junan alle.