Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Nooruska
Michael Knight

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Olen aina jotenkin tavallaan oikeasti pitänyt Julia Tukiaisesta. :oops:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Että mä kärsin :D
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... esta-eroon

Johanna Tukiainen: Näin pääsin pöhötyksestä eroon

Johanna Tukiainen on kertomansa mukaan saanut tuloksia laihdutuksessa.

– Olen laihtunut paljon. Painoni on tippunut useita kiloja. Näen tämän jo farkuissa ja vaatekoossa. Vaatekokoni on pienentynyt kaksi numeroa, Johanna Tukiainen iloitsee MTV3.fin Viihdeuutisille.

– Useat ystäväni sanovat, että olen selkeästi muuttunut. Pöhötys on selvästi lähtenyt pois. En kovin hoikka ole nytkään, sillä mielestäni on seksikästä, että on muotoja, peppua ja rintaa. Kaikki mieheni ovat tykänneet, että naisella on muotoja.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

No mutta hei Tuksu. Se on hienoa että otat vastuuta elämästä, mutta voisit tietenkin ottaa vastuuta omasta elämästäsi. Siskosi vaikutta teistä hiukan täysipäisemmältä, mutta kyllähän sinä glamournaisena tiedät ettei hän ole kykenevä antamaan haastatteluja itsenäisesti. Sitä suuresti ihmettelen minkälainen fakiiri olet kun olet jossakin elämänvaiheessa saannut kalenterinkin pysähtymään kohdallasi, tai sit heitit ton ikäsi vitsinä. Oletko varma tosta laihtumisesta? Ettet vain pikku jurrissa eksynyt Linnanmäen peilisaliin, siellä kun on niitä koveria peilejä jotka hävittää kiloja kummasti. Niin tai sit olet siirtynyt käyttämään Amerikkalaisia vaatteita, niiden todellinen koko on samassa vaatteessa 4:sen numeroa isompi, heillä on tuumamitat käytössä. Se on hieno tavoite toi laihtuminen, ota ensi tavoitteeksi se että henkilö vaaásta ei lennä vieteri hevonkuuseen kun laitat toisen jalan sen päälle. Tällekkin palstalle perustetaan varmaan kohta Tuksun tukiryhmä, viitteitä on jo näköpiirissä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tästä voi katsoa tuon Julian täysipäisyyden:

http://www.youtube.com/watch?v=x3V2cXDk2J0

Joko oli kännissä ja sekaisin tai sitten oli ottanut muitakin nautintoaineitakin, toisella silmällä kun tuon katsoin niin näyttäisi siltä että jouduttiin ihan jalkaraudatkin Julialle laittamaan..
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Urkuri
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Urkuri »

matlockb kirjoitti:Tästä voi katsoa tuon Julian täysipäisyyden:

http://www.youtube.com/watch?v=x3V2cXDk2J0

Joko oli kännissä ja sekaisin tai sitten oli ottanut muitakin nautintoaineitakin, toisella silmällä kun tuon katsoin niin näyttäisi siltä että jouduttiin ihan jalkaraudatkin Julialle laittamaan..
Lataaja on lisänny siihe alle:
"niin, eli tämä tapahtuma sattui 25.9.2010 hertsikassa, kun tuksulla oli keikka hertsikan helmessä, julia oli vetänyt pillereitä (3diapamia) ja viinaa, ja kun ei päässyt enään sisään alkoi hakata ja purra portsaria...kun joku kyseli taustoja tapahtumaan."

Tuksuko se siinä ympärillä huppari päällä pyöri?
Nooruska
Michael Knight

Hupparista ja viittä vaille alaosattomuudesta voisin sanoa, että on Johanna. Ja lopussahan joku huutaa siinä "Johanna! Johanna!"
hipsulainen
Adrian Monk

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... -navetassa

Johanna Tukiainen maatilalla: Näin sujui käynti navetassa

Johanna Tukiainen lomailee ystävänsä maatilalla Pohjanmaalla.

Johanna Tukiainen keikkaili viikonloppuna Vetelissä sekä Evijärvellä. Keikkojen jälkeen hän jäi rentoutumaan Pohjanmaalle. Maatilalla on myös navetta, johon Johanna tutustui saadakseen hiukan etäisyyttä seurapiirielämään.

– Olen nyt maatilalla Pohjanmaalla. Tilalla on lehmiä ja kanoja sekä possuja. Kävin navetassa, mutta lehmiä en uskaltanut lypsää. Rakastan eläimiä. Olen täällä tukka ponnarilla ja ilman meikkiä. Minulla on kumisaappaat jalassa, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

– Rakastan eläimiä. Ihmiset heräävät täällä kukonlaulun aikaan. Tykkään saunoa ja olen todella rentoutunut. Pystyn sopeutumaan hyvin maalaiselämään, eli maassa maan tavalla.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Älä Tuksu ota kummpareita jalasta, erotut navetan väestä edes jollain tavalla. Sulla kun on tukkakin saparolla.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Nooruska
Michael Knight

Musta toi Johannan navettapäivitys on täysin normaali ja jopa terve. Voisi jopa sanoa tätä "glamour-elämää" sivusta seuranneena, että Tuksulla alkaa vähän toimii tuolla yläpäässä taas. Muutenkin mun mielestä ollut asiallinen eikä niin roikkunu otsikoissa kuin yleensä.
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Nyt on taas Artolla tikit silmäkulmassa... Ja ei pitänyt mitään Matti ja Mervi-pariskuntaa tulla... Kohta ollan käräjillä tappelemassa miten ne asiat oikeesti meni.
Nooruska
Michael Knight

Mut se Artzibladin uus letti on magee!
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Noora, ei enää näytä ihan niin hampuusilta. ;)

Hymyssä juttua, et Artsi maininnut Johannan olevan raskaana.
Nooruska
Michael Knight

Niinuski kirjoitti:Noora, ei enää näytä ihan niin hampuusilta. ;)
En mä oo koskaan suoranaisesti näyttäny hampuusilta. :wink:

Varmaan yhtä raskaana kuin viimekskin... :roll:
hipsulainen
Adrian Monk

http://www.stara.fi/2011/05/28/arto-lan ... ua-isasta/

Arto Länsman Johannan väitetystä raskaudesta: “Ei mitään hajua isästä”

Kerroimme aiemmin tänään kuinka Johanna Tukiaisen aviomies Arto Länsman ilmoitti Facebookissa vaimonsa olevan raskaana. Hetki sitten Stara tavoitti Länsmanin langan päähän, kun tämä oli ystäviensä kanssa viettämässä kosteaa lauantaipäivää.

Saman puhelun aikana Arto Länsman sekä kiisti että vahvisti yhteisöpalvelussa antamansa ilmoituksen vaimonsa Johanna Tukiaisen raskaudesta.

Arto onko Johanna tosiaan raskaana?

- Mistä sen tietää? Hitto, se on taas toinen juttu. Kyllä se pitää paikkansa, Arto Länsman totesi Staralle.

Stara ei tavoittanut Johanna Tukiaista kommentoimaan aviomiehensä tuoreimpia lausuntoja. Väitetyn raskauden alullepanija tuntui sekin olevan tällä hetkellä vielä epäselvä, sillä ainakaan Länsman ei ollut lapsen isästä tietoinen.

Kuka on lapsen isä?

- Ei mitään hajua. Tiäksä mitä. Tohon mä en sano nyt yhtään mitään. Nyt lopetetaan, Länsman päätti puhelun.
Vastaa Viestiin