Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hipsulainen
Adrian Monk

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20110530 ... 7_vi.shtml

Arto levittää raskaushuhuja - Tukiainen raivoissaan

Maanantai 30.5.2011 klo 15.11

Kohublondi Johanna Tukiainen uskoo Arto Länsmanin levittävän raskaushuhuja huomionhakuisuuttaan.

Hymy-lehti kertoi lauantaina Arto Länsmanin uskotelleen useille henkilöille Johanna Tukiaisen odottavan lasta. Arto kertoi asiasta myös Facebookissa.

Tukiainen on raivoissaan miehensä tempauksesta.

- Arto levittää näitä huhuja, koska se on suuttunut siitä, että mä haluan ehdottoman eron. Mä en halua olla missään tekemisissä sen kanssa. Se tekee niin törkeitä temppuja mulle, nyt se riehuu Facebookissa. Se keksi tämän raskausjutun huomionhakuisuuttaan, Tukiainen kertoo kiukkuisena Iltalehdelle ja syyttää aviomiestään siipeilystä.

Tukiainen ei ole kuitenkaan sulkenut perheenperustamisen mahdollisuutta kokonaan pois. Lastensa isänä hän ei kuitenkaan näe nykyistä aviomiestään.

- Haluan ehdottomasti lapsia - sellaisen miehen kanssa, joka haluaa ottaa vastuuta asioista. Mun lapset ansaitsevat hyvän isän ja äidin. Turvallisen kodin ja parisuhteen. Vanhempien välinen suhde on tärkeää lasten hyvinvoinnille.

- Arto ei osaa millään tavalla ottaa vastuuta, Tukiainen puhisee.

Nyt Tukiainen aikoo keskittyä työntekoon ja viettää sinkkukesää. Suunnitteilla on myös etelänmatka Julia-siskon kanssa sekä pidempi ulkomaanreissu myöhemmin.

- En etsi nyt ketään, mä oon kyllästynyt tähän Suomen-meininkiin. Keskityn myöhemmin löytämään miehen ulkomailta, Tukiainen kertoo suunnitelmistaan.

Kohupari avioitui Lapissa helmikuussa. Tukiainen haki eroa kahden viikon kuluttua vihkimisestä ja lähti yksin häämatkalle Karibialle. Länsman lensi kuitenkin perässä selvittämään myrsyisää suhdetta St. Bartsin saarelle.

IL
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Nooruska kirjoitti:
Niinuski kirjoitti:Noora, ei enää näytä ihan niin hampuusilta. ;)
En mä oo koskaan suoranaisesti näyttäny hampuusilta. :wink:

Varmaan yhtä raskaana kuin viimekskin... :roll:
Koska oot ollu raskaana viimekskin?
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Mun raskauksia voidaan sitte puida siinä mun omassa kohu-ketjussa, jota ennustin tuolla toisessa ketjussa. :lol:
Tuolla lauseellani viittasin tähän Tuksun aiempaan "raskauteen".

ANYWAY; tuolla Johanna kertoo lähtevänsä ulkomaanreissulle Julian kanssa, kuinkahan Julian AA-projektin käy tällä reissulla? :/
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Johanna on kokenut neitseellisen sikiämisen läskisoosista.
Ruu
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Ruu »

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a186422/

ja

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a186462/

näiden mukaan Julian raittius ei ollut kovin pitkä aikaista.
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Pitäähän tulevan kassi-alman vähän keittoa ottaa, muuten menee katu-uskottavuus.
Urkuri
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Urkuri »

Uusimmassa seiskassa Juliaki näyttää turvonneen ku pullataikina..
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi

Sukuvika on kun suksi ei luista
hipsulainen
Adrian Monk

http://www.iltalehti.fi/viihde/20110607 ... 2_vi.shtml

Tuksu paljastaa blogissaan: Kuvioissa uusi mies!

Tiistai 7.6.2011 klo 10.43

Johanna Tukiaisen rakkauselämässä puhaltavat uudet tuulet. Kohublondi kertoo uudesta miehestään 7 päivää -lehden blogissaan.

Tukiainen kertoo tutustuneensa mieheen laulukeikallaan, jolla mies toimi henkivartijana. Miehen tarjoama turvallisuuden tunne selvästi kiehtoi, sillä takana on jo treffit hurjastelun merkeissä.

- Olen ollut hänen kanssaan ajelemassa moottoripyörällä, josta nautin tosi paljon, kun rakastan kovaa vauhtia, nainen kirjoittaa.

Hänen mukaansa uudella tuttavuudella on vankka tausta voimannostosta. Tukiainen kehuukin, että uusi mies saisi aviomies Arton kumoon jo sormenpäällä tönäisemällä.

Johanna ja Arto Länsman vihittiin helmikuussa. Häitä seurasi nopeasti avioerohakemusten ralli. Nainen on vakuuttanut, että eropäätös pitää.

Eropäätöstä lujittanee myös se, että Johanna narautti Arton vastikään flirttailusta toisen naisen kanssa.

Lähde: Tukiaisen 7 päivää -lehden blogi

IL
nurich
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja nurich »

Tuksulla on ollut nokian insinööri, jota hän rakasti eniten. Oli upea tyyppi jne. Israelinjuutalainen (onko se muuten jotenkin hienompaa olla nimenomaan israelin- kuin esim. amerikanjuutalainen?) Udi, joka oli herrasmies ja rikas ja hemmottelija ja muutenkin glamyyri vailla vertaa. Tony Halmeenkin voi mainita, koska tämä oli julkkis. Arto oli, mikäli en väärin muista, aluksi lappilainen liikemies. Ja nyt on voimannoston maailmanmestari.

Onko siis tärkeämpää se, mitä meriittejä on miehellä kuin se, millainen tämä on? Siis Tuksullehan ilmeisesti joo, mutta lieneekö tämä yleinenkin ilmiö?

Arton kumoon pukkaamiseen ei, ne UPEAT tatuointikuvat nähtyäni, varmaan voimannoston maailmanmestaria tarvittaisi, eiköhän piirikisojen kuudeskin siihen riittäisi.

Paljonkohan Tuksu siitä blogin kirjoittamisesta saa, on se kyllä sellaista moskaa että ei hyvät ihmiset. Ja mitä Tuksu kirjoitti äidinkielestä, tuskin laudaturia kuitenkaan tuolla kieliopilla.
hipsulainen
Adrian Monk

http://www.iltasanomat.fi/viihde/kosto- ... 73162.html

Kosto Artolle - Johanna Tukiainen Facebook-kihloihin!

Johanna Tukiainen on Facebookin mukaan kihloissa uuden ihastuksensa Niko Lääperin kanssa, vaikka hänen avioeronsa Arto Länsmanista ei ole vielä edes tullut voimaan.
- No se kihlaus nyt oli sellainen Nikon ja minun yhteinen tsoukki, Tukiainen kertoo Ilta-Sanomille.

Tukiainen oli suivaantunut aviomiehelleen huomatessaan tämä julistavan rakkauttaan toiseen naiseen, niin ikään Facebookin välityksellä.

- Olen Artolle sanonut, että jos se vielä kerrankin jää kiinni Facebook-suhteista, niin se on sitten soromnoo, Tukiainen kertoo.

Oikeasta kihlauksesta Tukiaisen ja Lääperin välillä ei kuitenkaan ole kyseessä.

- Eihän se ole edes mahdollista, koska olen vielä naimisissa Arton kanssa ja minulla ei ole tapana pitää montaa suhdetta yhtä aikaa, hän painottaa.

- Me nyt päätettiin tällainen tempaus tehdä kun se Arto riehuu siellä Facebookissa, hän jatkaa.

Kohublondi julisti uutta ihastustaan 7 Päivää -lehden sivuilla olevassa blogissaan. Hän tapasi Lääperin Porvoossa keikallaan, jossa mies toimi Tukiaisen henkivartijana. Tällä hetkellä hän kuvailee heidän suhdettaan tapailuksi.

- Ei tätä nyt vielä voi seurusteluksi sanoa, haluan tuon Arton jutun nyt hoitaa alta pois ensin.

Tulevaisuudesta hän kuitenkin puhuu toiveikkaasti.

- Kyllä Niko vaikuttaa ainakin olevan minusta tosissaan kiinnostunut! Tukiainen hehkuttaa.
hipsulainen
Adrian Monk

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... lmoituksen

Johanna Tukiainen pakeni alasti yöhön – teki Artosta rikosilmoituksen

Vantaan poliisi vahvistaa MTV3.fin Viihdeuutisille, että lauantaiyön tapahtumista on tehty rikosilmoitus.

Johanna Tukiaisen ja Arto Länsmanin värikkääseen suhdesaagaan kirjoitettiin taas uusi luku lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Vantaalla.

Kohublondi oli keikalla Vantaan Flamingossa, jonne paikalle saapui myös vielä aviomiehen tittelillä oleva Arto. Hyviin sujunut alkuilta päättyi kuitenkin taas otsikoihin, kun Johanna juoksi alastomana Flamingon läheisyydessä keskellä yötä.

– Arton kanssa meni alkuilta hyvin, kunnes hän loppuyöstä kännipäissään sekosi ja ryhtyi väkivaltaiseksi. Itkin koko yön yksin huoneessani kun Arto lähti juoksemaan pakoon. Arto katosi koko yöksi johonkin ja kuulin myöhemmin, että hän oli taas nukkunut jossain katuojassa, Tukiainen kertoo Seiskan blogissaan.

Tukiainen teki yhteenotosta myös rikosilmoituksen Vantaan poliisille, joka vahvistaa asian. Asiaa tutkitaan pahoinpitelynä.

Johanna Tukiaisen blogi 7 päivää -lehden sivuilla

(MTV3)
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi

Tuksu oli vähän aikasessa. Ei vielä kannata noita juhannustaikoja harrastaa.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Hopalong Cassidy kirjoitti:Tuksu oli vähän aikasessa. Ei vielä kannata noita juhannustaikoja harrastaa.
Josko kyse oli sanonnasta "jos ei heilaa helluntaina..."? Koitti ainakin loppuun asti saada uutta heilaa, kun kerran kohusuhde Arton kanssa oli mennyt katkolle?
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

No...ei heilaa Helluntaina, ei AIDSia adventtina...tai no, sekin selviää myöhemmin.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin