Caylee Anthony 2005-2008; lapsen äitiä epäiltiin murhasta

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
surfergirl
Jane Marple

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

Mulle jäi sellainen mielikuva että Casey herkistyy kun on kyse hänestä itsestään mutta kun on kyse Cayleesta niin hän ärtyy ja vaihtaa äkkiä puheenaihetta minä minä minä.

Toi Universal-nauha oli järkyttävää kuultavaa. Poliisit yrittää hyvällä ja pahalla saada tyttöä tajuamaan että hei, turha valehdella kun me TIEDETÄÄN että toi on vale ja se johtaa sut vain vaikeuksiin jos jatkat tota rataa mutta ei kun tää ei millään luovuta. Olis nyt edes keksinyt jonkun MUUN valheen kun entinen ei enää toiminut mutta ei se vissiin ollut tarpeeksi fiksu keksimään mitään skenaariota niin äkkiä.

Vankilavisiiteistä jäi mieleen että Lee puhui ihmeellistä salakieltä ja Casey yritti saada kaikkia ystäviään epäilyttävään valoon, älä vaan luota siihen ja siihen, sillä voi olla jotain tekemistä Cayleen katoamisen kanssa (miksi ihmeessä jos Caylee kerran hukkui?). Cindy kyseli Caseylta musta siihen sävyyn että se tiesi Caseyn laskettelevan luikuria. Casey ei tiennyt mitä Caylee tykkää syödä aamiaiseksi, Casey sanoi jotain että Caylee ei syö bageleita, ne ruokalistat on Amyn (en tiedä mistä ihmeestä ne puhui) ja Cindy siihen että Caylee pitää bageleista ja Casey siihen sitten kiireesti että juu, me ollaan Cayleen kanssa niin samanlaisia. Pyh.
cyklon
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja cyklon »

http://www.youtube.com/user/1947Sierra# ... B93CC43291

Linkissä eilinen päivä. En jaksa laitella juttuloita tätä tarkemmin, mulla on smirgeli (migreeni).
Eilen lähes koko päivä meni vankilanauhoitteiden kuuntelemiseen ja yhä jatkuu.
Lopetin katselun/kuuntelun eilen kesken, en vaan enää pystynyt kuunnella tahi katella tuota zykopaattia.
cyklon
Theo Kojak

Ja tää vaan jatkaa itsensä "kiduttamista" ja kuuntelee ja katselee oikeudenkäyntiä.

On se jännää kun Casey puhuu lapsestaan menneessä aikamuodossa ja sitten korjaa virheensä.

Casey haluaa keinolla millä hyvänsä päästä pois putkasta, että joku maksaisi takuut. Ja sitten kun pääsisi kotiin hän pystyisi etsimään tytärtään.
Jaa-a, mitä tapahtuikaan, kun se Padilla maksoi takuut? Casey ei tehnyt mitään, ei etsinyt Cayleetä.
Toisaalta mitä sitä etsimään, kun lapsi on kuollut ja dumpattu jonnekin hiton pusikkoon?

Casey on aurinko ja kaikki muut ovat tähtiä ja planeettoja, jotka pyörivät hänen ympärillään. Näin on siis Caseyn omasta mielestä.

Aiemmin viikolla kun Bozo kyseli Cindyltä kaikenlaisia typeryyksiä, niin yksi asia jäi mieleen. Ne rappuset sinne uima-altaalle. Bozo sanoi Cindylle, että sinä unohdit ne rappuset vai mitä? Kerroit asiasta Steph Wattsille ja Mark Fuhrmanille, vai mitä?
Vaan että jopa minä, täältä suomesta käsin voin kertoa, että Bozon väittämä oli potaskaa, mulla kun on Mark Fuhrmanin kirja, the murder business, jossa Mark kertoo jotain aivan muuta.
Niin, että Bozo vois mun puolesta.......ja Casey myös.....
8) 8)
surfergirl
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

Eilinen oikeussalipäivä meni kokonaan tri Arpad Vassia kuulustellessa. Hän on tehnyt tutkimusta ihmisruumiin mädäntymisestä ja hänen tutkimuslabransa testasi takaluukusta otettuja mattonäytteitä ja ilmanäytteitä. Niistä löytyi ihmisruumiin mädäntymiseen sopiva kemikaalikoostumus sekä miljoonakertainen määrä kloroformia siihen nähden mitä yleensä näytteissä nähdään (edelleenkin jotain luokkaa osia miljoonassa mutta kumminkin suhteessa korkea). Hän oli hyvä todistaja, asiantunteva ja huumorintajuinenkin. Baezin ristikuulustelussa todettiin moneen kertaan että miten voitte sanoa tästä mitään kun ette ole kemisti/ette ole fyysikko, mutta hän kyllä osoitti tuntevansa ne asiat joista puhui. Baez puolestaan ei tiennyt miten kirjoitetaan rauta ja magnesium ja miten Vassin instrumenttien nimet äännetään. Baez oli katsonut Facebookista ja Wikipediasta (tai ehkäpä jopa kirjoittanut sinne niin? ) että Vass on kemisti, ja tämä totesi että hänellä on antropologiasta väitöskirja ja että hän ei ole kirjoittanut mitään Facebookiin eikä Wikipediaan.

Baez yritti tehdä todistajasta naurettavaa mainitsemalla että hän on kokeillut kaivonkatsomismetodeja ruumiiden etsinnässä, puhunut että olis kiva kokeilla laittaa raatokärpäsiin sähköinen seurantalaite ja että hän ei ollut löytänyt ruumiita Mansonin ranchilta. Vass totesi että hänellä on monenlaisia "thinking out of the box" kiinnostuksen kohteita ja että Mansonin ranchilla ei kaivettu tarpeeksi syvältä. Mutta tuomari ohitti Mansonin irrelevanttina argumenttina, kun ei tässä nyt mitään ruumiita kaiveta. Sit Baezilla oli vastaväite näytteenottotaktiikoihin kun ei Vass ollut ollut itse ottamassa niitä niin ehkä näytteet on kontaminoituneet. Vass puhui sitten diffuusiosta ja että yleensä kemikaalit siirtyy korkeammasta konsentraatiosta matalampaan että aika vaikeaa olisi ympäristöstä kontaminoitua noin paljon kloroformia, pikemminkin niin päin että näytteestä sitä on siirtynyt ympäristöön ja me ei nyt tiedetä että kuinka helkkaristi sitä on alunperin ollut. Sit Vass kertoi että oli ollut testaamassa näytteitä tapauksessa jossa äiti Montanassa ajeli kolme kuukautta kuollut taapero takaluukussa ja että sieltä ei löytynyt kloroformia.

Baezilla olis ehkä ollut pointtia siinä että tää on aika uutta ja vähän testattua tiedettä uusilla metodeilla ja siinä hän olis voinut haastaa Vassia mutta se jäi sen takia kun vaikutti välillä vähän siltä ettei hän ymmärtänyt mitä Vass selitti ja oli yleisesti ottaen pihalla. Jos hän kysyi jotain ja Vass vastasi jotain muuta kuin mitä hän olisi odottanut tai toivonut niin hän ei pystynyt reagoimaan siihen. Sit oli hassuja pikku virheitä niin kuin hän kysyi kysymyksen ja Vass vastasi siihen niin hän vastusti "I object". Tuomari sanoi että jos kysytte kysymyksen niin saatte vastauksen ja hänen oli pakko sitten vetää kysymyksensä pois.

Toinen hassu oli kun hän sanoi Vassille, että kysyittekö sitä tri Vassilta ja tri Vass siihen että hän on tri Vass. Sit kerran hän kysyi jonkun muuuutkikkaan kysymyksen joka liittyi kai jotenkin ympäristön kontaminaatiomahdollisuuksiin että eikö ole niin että näitä alkuaineita on muuallakin niin Vass vastasi vähän säälivän oloisesti että olette oikeassa, alkuaineita on kaikkialla.

Ai niin ja Baez toi esiin että Caseyn takaluukusta löytyi kannabiksen jämiä, vaikka syyttäjä ei sitä mun mielestäni ole vielä sanonut tai ehkä olen missannut sen.
Baezin teoria näyttäisi nyt olevan sellainen, että jos hampurilainen ja perunoita sekä roskia on auton takaluukussa polttelemassa kannabista Floridan paahtavassa auringossa niin ihmisruumiin mädäntymisjätteitä ja kloroformia ilmestyy. (Haluaako kukaan mennä Floridaan ja kokeilla kuinka käy?)
C Starling
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja C Starling »

Voi jösses, juu. Olen kans jäänyt tähän keissiin ihan kiinni.
Eilen katselin koko illan tuota Dr.Vassin kuulustelua. Ja kiinnitin samoihin asioihin huomiota, kun Surfer Girl. Baez oli välillä ihan pihalla, mutta selkeästi koitti muuttaa tämän pihallaolon , pilkalliseksi ilmeilyksi Vassin vastauksiin jne. Eli, yritti alentaa asiantuntijan hyvät vastaukset.

Itse olen ihmetellyt tuota, että Baez vetoaa jatkuvasti siihen, että näytteet on otettu kuukausi Cayleen katoamisen jälkeen....sehän menee toisaalta ainakin maalaisjärjellä niin, että JOS vielä kuukauden päästäkin löytyy nuo löydökset, mitä ne olisivatkaan olleet aiemmin otettuna.
Tuo amerikan mallin oikeudenkäynti on jotenkin hassua katsottavaa.

Osaako joku kertoa, mistä tuomari yleensä haluaa jutella syyttäjän, ja puolustuksen kanssa?
Eilenkin Vass istui aitiossa, ja nämä pitivät melkein 10 minuutin neuvottelun siellä "sivupöydällä".
Sama, miksi jury jossain vaiheessa poistuu salista, ja sillävälin kuulustelut vaan jatkuvat, palaavat sitten taas hetkenpäästä? :shock:
muoks: Vossit Vassiksi

*onkohan Anthonyjen naapurissa cloroformitehdas, ja ruumishuone?* jos siis ilmassa leijuu moisia juttuja, joista nuo ovat Baezin mielestä näytteisiin ilmeisesti joutuneet? )
jayson
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja jayson »

Itsekkin olen alusta asti ollut täysin tämän mysteerin (?) koukussa, ja seuraillut sitä tällä palstalla lähinnä sivusta, mutta nyt oli jo pakko kirjautua sisään :D

Kiitokset kaikille, jotka ovat täyttäneet tiedonhaluni ja päivitelleet keissiä! :)

Vaikea arvioida, miten tämä oikeudenkäynti menee, kun ei yhtään tunne jenkkilän systeemiä, välillä tuntuu,että koko oikeudenkäynti on yks iso realityshow...selkeestikin syyttäjät baez peräkanassa kaivaa kuoppaa caseylle.

Onko teidän mielestä (tähän menessä annettuihin todisteisiin viitaten kloroformi,ruumiin mädäntyminen,zannythenanny yms.) mahdollista tuomita Casey ensimmäisen asteen murhasta? Mikä on georgen osuus? Uskotettoko hyväksikäyttöön yms. väitteisiin? Miksi Cindy ei aikaisemmin huolestunut Cayleen poissaolosta jos heillä on ollut niin läheinen suhde? Kuukausi on pitkä aika vain nalkuttaa, että haluaa nähdä rakkaan ihmisen..eikö hän ihmetellyt mitä on tapahtunut, koska aikaisemmin viettänyt "koko ajan aikaa" Cayleen kanssa ja Casey vaatinut häntä koko ajan vahtimaan Cayleetä ja nämä ovat asuneet melkein 3 vuotta Anthonyn huushollissa? Miksi George yritti itsemurhaa juuri siihen aikaan, kun Caseyn hyväksikäyttö syytökset paljastuivat, onko niillä yhteys? Miten George tajusi vasta, kun Casey oli 7 kuulla raskaana, että tämä on raskaana eikä ikinä kysellyt isästä? Miten yleensäkkään kukaan ihminen ei 31 päivään tajunnut, että Caylee on kadonnut? Eikö ketään kiinnostanut?

Mm. nämä kysymykset ovat pyörineet päässä.. :D Mielestäni tässä on jutussa on vaan ihan liikaa aukkoja..Enkä ole vähään aikaan lukenut ketjua niin en ole ihan varma mistä asioista on jo keskusteltu!

Mielestäni Casey on vastuullinen Cayleen kuolemasta, mutta onko teko tahallinen vai tuottamus? Tuleekohan Casey todistamaan...?
jayson
Jack Taylor

Ja mitä tulee Baez tapaukseen niin mitä se voi yleensäkkään on kyseenalaistaa mitä kaikki osavaltion todistajat sanoo ja yrittää saada he näyttämään pätemättömiltä ja epäluotettavilta, koska ei ole pitäviä vasta argumenttejakaan...en sano että se tekis mitään kovin hyvää työtä!
cyklon
Theo Kojak

Tohtori Vass on mun ehdoton suosikki. 20 vuotta body farmilla, mies tietää miestä puhuu.
Parasta oli se, että Vass selitti asiat ns normaalikielellä, silleen ymmärrettävästi. Vaan, että Bozo ei tainnut ymmärtää? Tää repes totaalisesti, kun Vass sanoi Bozolle, että sä et taida nyt ihan ymmärtää, annas kun mä selitän tarkemmin/yksinkertaisemmin.

Eilen K-9 poliisi antoi oman todistajanlausuntonsa.Tämän poliisin silloinen koira Gerus (tai jokin vastaava) antoi osuman sekä autosta, että Anthonyen takapihalta.
Tänään toinen K-9 poliisi antaa oman todistuksensa. Hänen koiransa Bones antoi myös osumia.
rialto
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja rialto »

Caseyn vankilakirjeet julkaistu:
http://media.myfoxorlando.com/photogall ... allery.htm
http://media.myfoxorlando.com/photogall ... allery.htm
http://www.myfoxorlando.com/dpp/news/an ... ey-anthony

Rakastan tuota Floridan sun-shine law:ia. Kun saisi tänne kotoSuomeenkin saman..
C Starling
Alibin satunnaislukija

Taitaa olla ekakerta oikeudenkäynnin aikana, kun Casey ei ole leukapystyssä, ja suu supussa,silmiään pyöritellen paikalaan. Näyttää siltä, että löytöpaikan kuvat, ja kertomukset saavat hänet pahoinvoivaksi.
Olen tässä odottanut, laattaako vai eikö. Hurjan kuulostahan tuo on kieltämättä, ihan näin sivustaseuraajastakin.
cyklon
Theo Kojak

Jaahas, istuntopäivä jäi paria tuntia vaille tyngäksi, eli se keskeytettiin, koska Casey on pipi.
Tänään käytiin läpi rikospaikkakuvia, Cayleen jäännösten kuvia.

http://www.wftv.com/slideshow/news/28184756/detail.html?
Tuossa linkki kuviin.

Ja mitä mieltä olen Caseyn olotilasta? Feikkiä.
Tän ihan piti liittää tietsikka iiiiisooooon telkkariin, jotta näkisin tarkemmin, että tuleeko sieltä Caseyn silmistä niitä kyyneliä. Ei tullunna, noh, ehkä muutama, mutta ei todellakaan niin paljon kun olisi kuvitellut, tarkoittaen mitä siihen jatkuvaan silmien pyyhkimiseen nenäliinalla tuli. Nenäliina oli kuiva.

Huomenna yhtenä todistajana on varmasti Dr. G, joka kertoo, että miksi leukaluu oli yhä edelleen kiinni kallossa.
Duct tape, tuota roudarii oli muuten aika paljon. Tai siis ne 3 kerrosta, mutta se näyttää paljolta, kun kyseessä on pieni kallo.
C Starling
Alibin satunnaislukija

Mä tässä kans mietin, että feikkaa. Voi toki olla, että olo kävi ankeeksi ihan oikeasti. Aika touhua on.
Mielenkiintoista, miten homma jatkuu. Vai "sairastuuko" Casey oikeen isommin? :shock:
cyklon
Theo Kojak

Normaalisti Caseyn edessä, pöydällä, on korkeita paperi/kirja ja kansiopinoja, sekä avoinna oleva läppäri.
Hyvä että Casey edes näkyy moisen "muurin" takaa. Näin oli eilen aamullakin, vaan että kun kuvia Cayleen jäännöksistä alettiin katselemaan, niin Bozo siirsi tämän "muurin" pois Caseyn edestä. Jury näki Caseyn ilman estesuojaa..
Musta kaikki tuo näytti niin lavastetulta ja suunniteltulta.
Niin ja Casey ei edes katsonut kuvia. Näin sanovat yleisössä istuneet.
Feikkiä kaikki. Minen usko mitään mitä Casey tekee tahi sanoo. Ja samoin on koko puolustuksen laita.
cyklon
Theo Kojak

Vielä tosta Caseyn "sairastumisesta" sen verran, että katselin nyt aamusella uudestaan eilisen tapahtumia ja Casey joi 4 pullollista vettä hyvin nopeaan tahtiin ja tämän jälkeen hän rupesi yökkimään. Eli, tää teki sellasen johtopäätöksen, että muija aiheutti itse huonovointisuutensa.
Niin ja kun Caseyllä on ollut bulimiaa, niin tuo oksennusrefleksi on aikasten herkässä.
jayson
Jack Taylor

En päässyt eilistä näkemään..eikö KC ole ollut jotain paniikkikohtauksia enemmänkin vankilassa olonsa aikana..ja täytyy kyllä olla täysin psykopaatti, jos oman lapsen jäännösten (vaikka itse vastuussa teosta) ei saa aikaan minkäänlaista inhotusreaktiota tai ainakin paniikkia ja epätoivoa siitä, että on vastuussa teosta ja on jäänyt siitä kiinni, eikä tilaneesta ole enää ulospääsyä.

Tää on vaan spekulaatiota, mutta taitaa KC olla aika vahvoissa lääkkeissä??sen verran tyhjää täynnä ja patologisena valehtelijana se ihan varmasti vaan vetäis kunnon shown pystyyn tuolla jos vain kykenis..

Silmät sillä ei ainakaan missään vaiheessa verestänyt vaikka koko ajan pyyhki niitä ja nenäänsä..Ehkä enemminkin KC oli huolissaan siitä ettei sen silmämeikit vaan pääse valumaan.
Vastaa Viestiin