Turussa hän asustelee, mutta en tiedä, mistä kunnasta on lähtöisin.PeppiTyttö kirjoitti:Eli tietäiskö joku kaupungin/kunnan/kylän ihan minkä tahansa paikan, jossa tämä mies asusteli ennen seikkailuaan?
Hukkuneeksi epäilty mies löytyi Lankiluodolta.
-
Frank Nolla
- Alibin satunnaislukija
Re: Hukkuneeksi epäilty mies löytyi Lankiluodolta.
-
PeppiTyttö
- Nikke Knatterton
Suuri kiitos sinulle! Saattaiskohan olla lähtöisin Raumalta tai onkohan viettänyt aikaansa siellä.. En kysy, vaan pohdin ääneen:D
Olisiko kuitenkin kyse ennemminkin mielenterveyden ongelmista?nuusku-nella kirjoitti:Luulen kans. Uutinen ei kerro oliko miehellä kuitenkin ehkä kännykkä mukana jolla olisi sitten "viimesillä voimilla" voinut soittaa apua. Koska uutisen mukaan tilanteeseen ei liity rikosta niin mies ei ollut minkään fyysisen uhan alla (velan perintä tai muu uhkailu, kosto tms) joten mitä todennäköisimmin tyyppiin vaan iski pahemman laatunen prinsessasyndrooma.Nooruska kirjoitti:^ Luulen, että tässä ei oltu ajateltu ihan noin pitkälle...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
^ Tuota myös mietin, mutta kai poliisi olisi sanonut kyse olevan niistä?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
No ei välttämättä, koska tällainen seikka ei automaattisesti kuulu meille.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiedän, mutta miks sitte houris jostaki ihmissuhdekuvioista... 
Itse asiassa meillä ei ole faktaa, että poliisi olisi niistä hourinut:
Poliisi lausui näi:Iltalehden useammasta eri lähteestä saamien tietojen mukaan taustalla ovat ainakin osittain ihmissuhdeongelmat.
- Motiiviin en voi ottaa mitään kantaa. Taustalla ovat hänen henkilökohtaiset asiansa. Se ei kuulu enää poliisille, koska tapauksessa ei ole mitään rikokseen viittaavaa, rikoskomisario Hahl sanoo.
siis aijaa! SORI, jotenkin olin sitten sekoittanut kaksi asiaa. 
Veikkaan, että jokunen muukin oli. Ja sitten jo heiteltiinkin prinsessasyndrooma-kommentteja...