Huittinen 2011; toukokuussa kadonnut 20-vuotias mies löytyi surmattuna kesäkuussa

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
RoadRacing
Susikoski

Re: Kadonnut 20 v. mies löytyi surmattuna Huittisista

Viesti Kirjoittaja RoadRacing »

Itse ihmettelen kun äiti vaan pelaa facebookissa Farmvilleä, ja yms muita tyhmiä sovelluksia.

Äiti oli myös erittäin todennäköinen näky paikallisessa baarissa.
Tippalukko
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Tippalukko »

Kyllähän suoraan sanottuna sievästi ilmaistuna hiukan omalaatuiselta sakilta kaikki koulukavereita myöten vaikuttavat. Itselle tuli ekana mieleen uhrin ja yhden mahdollisen tekijän kavereiden seiniä ja kuvia katsellessa, että osa ainakin käy jotain "apukoulua". Lisäksi, kun uhrin täti kirjoitti runon seinälleen ja omisti sen uhrin koko nimellä hänen muistolleen, uhrin sisko kommenteissa ottaa osaa ja kysyy, että kuka on kuollut? Ainakaan informaatio ei suvussa ilmeisesti kulje...

Kovin ahdistuneelta on vaikuttanut yksi epäillyistä tekijöistä, jos oikeaa seinää katselin. Siitähän voi fb-psykologit alkaa vetämään omia villejä johtopäätöksiään. Omaan silmään sattuu eniten uutisoitu suunnitelmallisuus ja tieto siitä, että muina miehinä on iltaa yhdessä istuttu ihan rauhassa. Ei jotenkin sovi mun päässä yhteen, ainakaan tuollaisessa piirissä, mitä yllä jo kuvailin. Jomman kumman iltapäivälehden paperiversiossa on ilmeisesti enemmän juttua ja uhrin omaisten kommentteja, jos joltain aviisi löytyy ja viitsii vielä referoida tänne, niin kiitollinen olen.
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Laitoin tossa jo aiemmin, mitä IL:n paperiversiossa oli sellaista, mitä täällä ei jo ollut. Uhrin omaisia ei siinä haastateltu, vaan siinä ainoastaan siteerattiin heidän Facebook-kommenttejaan. Toimittaja oli ilmeisesti käynyt Sinisessä karhussa, jossa uhri ja tekijät nähtiin yhdessä katoamisiltana, ja sieltä sanottiin, etteivät epäillyt olleet koskaan aiheuttaneet siellä häiriötä.

Onko tuo Sininen karhu muuten ihan Huittisten ydinkeskustassa siinä pienehkön sillan lähellä, missä on erilaisia liikkeitä? Muistelisin, että siinä on joku pubi tien varressa.
mamma71
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Kävin tossa fb:tä kyyläämässä. Äidin seinä taitaa olla suljettu. Eikä ihme, jos sen tekstejä lehteenkin painetaan.
Kamala juttu tämäkin, mikä meidän nuorisoa nykyään vaivaa, että tämmöstä tehdään. Nyt on viimeaikoina ollut aika paljon nuorten tekemiä henkirikoksia ja aika raakojakin.

Sillä ei ole väliä onko joku tyhmä vai viisas, kaunis tai ruma, tällaista ei saisi tapahtua. Toivottavasti tekijät saavat ansionsa mukaan.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

mamma71 kirjoitti: Kamala juttu tämäkin, mikä meidän nuorisoa nykyään vaivaa, että tämmöstä tehdään.
Päihteet ja liika vapaa-aika. Nämä pääasiassa.
RoadRacing
Susikoski

Siru83 kirjoitti:Onko tuo Sininen karhu muuten ihan Huittisten ydinkeskustassa siinä pienehkön sillan lähellä, missä on erilaisia liikkeitä? Muistelisin, että siinä on joku pubi tien varressa.
Seurahuoneelta vähän Huhkolaan päin.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Siru83 kirjoitti:Laitoin tossa jo aiemmin, mitä IL:n paperiversiossa oli sellaista, mitä täällä ei jo ollut. Uhrin omaisia ei siinä haastateltu, vaan siinä ainoastaan siteerattiin heidän Facebook-kommenttejaan. Toimittaja oli ilmeisesti käynyt Sinisessä karhussa, jossa uhri ja tekijät nähtiin yhdessä katoamisiltana, ja sieltä sanottiin, etteivät epäillyt olleet koskaan aiheuttaneet siellä häiriötä.

Onko tuo Sininen karhu muuten ihan Huittisten ydinkeskustassa siinä pienehkön sillan lähellä, missä on erilaisia liikkeitä? Muistelisin, että siinä on joku pubi tien varressa.
Juu, siinähän se sillan jälkeen oikealla, sininen puutalo, yllättäen.

Napisen nyt tähänkin ketjuun tuosta lehtien uudesta tavasta kytätä ja käyttää jutuissaan rikoksiin liittyvien ihmisten facebookprofiileja. Hurjaksi on mennyt, kyllähän ne kommenttejakin pyytää ja kysyy luvan julkasuun niin miksi noita profiileja sitten siteerataan noin vaan. (Olettaisin ettei niihin lupaa pyydetä) Nettipalsta on yksi asia, täällä on kuitenkin rajallinen määrä lukijoita mutta lehtien levikki onkin sitten jo aika paljon isompi ja monet lukee lehteä kuin raamattua, kaikki mitä sinne kirjoitetaan on totta eikä jätä tilaa tulkinnalle tai väärinkäsitykselle.
RoadRacing
Susikoski

En nyt sanoisi, että Huittisten ydinkeskustassa.

Siru varmaan tarkoitti Eka kebabin vieressä Ristorytinkadulla olevaa siltaa?
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

RoadRacing kirjoitti:En nyt sanoisi, että Huittisten ydinkeskustassa.

Siru varmaan tarkoitti Eka kebabin vieressä Ristorytinkadulla olevaa siltaa?
No en tiedä mitä siltaa tarkoitti mutta siinähän se on yhden sillan jälkeen, tosin vasemmalla eikä oikealla kuten ensin kirjoitin (tarvis varmaan hommata volvo niin erottais edes oikean ja vasemman). Lauttakylänkatuako se nyt sitten on mitä mietin vai mitä, pitänee katsoa kartasta. Riippuu luonnollisesti mistä päin tulee mutta on siinä joku pieni silta ennen karhua. Huittisten ydinkeskusta on lisäks niin pieni että siitä ei kannata varmaan puhuakaan :lol:
RoadRacing
Susikoski

Kuva

Olkaa hyvä :P

Jos lehdessä joku muu kiinnostava artikkeli niin voin koittaa sen jollekkin lähettää jos haluaa.
saralinton
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja saralinton »

aga kirjoitti:
RoadRacing kirjoitti:
Facebook kirjoitti:MU:
isä soitti mulle aamusti ja kysy että oonko tulos tytärtäni katsomaan kokemäelle ja sanoin iloisena että oon tulos sit isä sano on parempi ettet tuu sit kysyin että miks niin sit isä sano että jari on on löydetty ja se on tapettu sit mä romahdin täysin sain jopa shokki tilanteen äiti joutu soittaa mulle ambulanssin mä sain terveyskeskusessa rauhoittavan lääkkeen mutta ei sekään mitään auttanut, VITTU KUN ON PASKA OLO!!!!!!!!!!!!!!!!!! :,((((((((((((((((((((((((
Kuten sanoin, jos Jari oli muita "hitaampi", niin on myös sisko ja äiti. :roll:
Ei pahalla, mutta ei todellakaan äitikään kirjoitustensa perusteella tosiaan vaikuta siltä penaalin terävimmältä kynältä... Ihmettelin kuinka sekavaa ja alkeellista tekstiä sieltä kirjoitetaan. (ja miksi jokaisessa hymiössä on silmänisku, siinäkin kun itketään pojan kuolemaa?) Ei silti, otan osaa hänen suruunsa. Pelkkä uhrin yleinen tyhmyys on mielestäni huono syy tappamiselle... Siis jos oli älykkyydeltään sellainen, enhän minä pahemmin tiedä, koska ei ollut tuttu minulle.
Tuohon hymiö-asiaan liittyen, olisiko kuitenkin kyseessä kyynel kuten tuossa lainauksen hymiössä? Itse tekisin silmäniskun näin ; ) ja kyynel taas olisi :,(
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

RoadRacing kirjoitti:Jos serkkua meinaat niin ainakaan sellasta huhua ei liiku todellakaan..
sinun korvatko ne aivan kaikki huhut kuulee?
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
RoadRacing
Susikoski

En ole niin väittänytkään. Toisekseen serkku ollut viimeksi aktiivinen facebookissa 11 tuntia sitten, tuskin sellistä kirjottelee?

Kolmannekseen, nämä pitäjät todella pieniä, itse olen asunut Huittisissa sekä Harjavallassa ja vieläkin naapuripitäjässä. Kavereita paljon molemmista kylistä.

Sekä olen nimenomaan kysellyt huhuja että Huittisista, Kokemäeltä sekä Harjavallasta eli luulen että olisin ainakin kuulut huhuja enemmän kuin useimmat täällä. Ainakin enemmän kuin sinä.
missdivi
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja missdivi »

nuusku-nella kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:
Edelleenkään mikään ei viittaa huumeisiin, päinvastoin epäillyt saattavat olla päällisinpuolin kunnollisia nuoria. TS:n osuus näyttää yhä todennäköisemmältä; hänen on sanottu olleen uhrin kanssa Sinisessä Karhussa 13.5 uhrin katoamispäivänä.
Joo. Onkohan tässä nyt sitten taustalla jotain vanhoja kaunoja? Kun poliisi kuitenkin on kertonut että tekoon liittyy suunnitelmallisuutta. Vai meneekö sarjaan "huvikseen tapettiin"? :evil:

Edit. Facebook kertoo; Uhrilla ja T.S:llä näkyy olevan yhteisiä kavereita siellä pahamaineisessa vammalassa. (En aio laittaa nimikirjaimia) Tuttuja nimiä vaikkakaan itselläni ei ole yhteisiä ystäviä kummankaan kanssa. En oleta ko. yhteisten tuttujen liittyvän asiaan mitenkään mutta otin asian esiin taustaksi, en tiedä olivatko kuinka hyviä kavereita keskenään mutta samoissa porukoissa ilmeisesti pyörineet.
Pitkästä aikaa tarvii tänne kirjoitella, kun nyt hetken aikaa vain sivusta seuraillut minfon tapahtumia. :)
no juu, takerrun tuohon nuusku-nellan "huvikseen tapettiin"-kohtaan. Uhria en tunne, enkä tiedä. Mutta tekijöitä sen verran, että ainakaan tällä naispuoleisella syytetyllä ei ole kaikki muumit laaksossa ja uskaltaisin veikata, ettei välttämättä ole täysin tiedostanut, mitä on tapahtunut tai mihin hänet on vedetty mukaan. Ja spekuloijille sen verran infoa, ettei tämä nainen löydy uhrin FB kaverilistalta.
"I have sometimes been wildly, despairingly, acutely miserable, but through it all I still know quite certainly
that just to be alive is a grand thing."

- Agatha Christie-
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ja spekuloijille sen verran infoa, ettei tämä nainen löydy uhrin FB kaverilistalta.
Entä TS:n kaverilistalta? Voisitko antaa vinkkiä harjavaltalaisesta tekijästä ja naisestakin? Olisi sikälikin hyvä, ettei tähän vedettäisi serkkuja, siskoja ym. millä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vaikka tässä kohtaa on myönnettävä, että uteliaisuuteni on päällimmäinen motiivini, jossain määrin tuttuja seutuja ovat Huittinen ja Harjavalta minullekin.
Vastaa Viestiin