Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lydia07 kirjoitti:
Katsokaa shortseja!
Jotenkin äitinä ajattelisin, että en voisi pukea kadonneen lapsen vaatteita kenellekkään. Odottaisin sitä päivää, että lapsi löytyy.
Tai sittten voi olla, että molemmilla tytöillä on samanlaiset shortsit. Monestihan lapsille ostetaan samanlaisia vaatteita ja voihan siinä olla taustalla sekin, että lapset vaativat samanlaisia vaatteita.
Sitten noista ajoista kun oli tässä ketjussa, niin aiemminhan on kirjoitettu, että Maddysta on viimeisin ei-perheenjäsenen havainto lasten teehetkestä, josta Madeleine oli poistunut klo 6 aikaan illalla. Eli nyt kun puhutaan, että viimeisin varma havainto iltapäivältä niin eikö Maddy sitten ollut siellä teehetkessä?
Monilla Englanninkielisillä saiteilla on sanottu,että äiti ei ole koko iltapäivän ollut yksin lapsen kanssa missään vaiheessa,lapsi oli todellakin koko iltapäivän lastenkerhossa ja nyt kummatkin vanhemmat olivat olleet pelaamassa tennistä,äiti oli juonut teetä hakiessaan Madden klo 5:30 kerhosta,sitten oli menty käsittääkseni syömään. Samoissa lähteissä sanotaan myös että Madeleinesta on viimein elossa olo näköhavainto klo 9 pm?Häh,siis tarkoittaako nyt sitten sitä kun isä kävi katsomassa? Todella kummallinen juttu. Kuvitellaan nyt,että asiat menivät juuri noin tuohon asti kun lapsi haettiin kerhosta..sitten sattui jotain kummallista.
Toisaalta jos vanhemmilla oli aina tapana lähteä illalla johonkin tuolla,niin toki joku on voinut tämän tavan ihan vain seuraamalla huomata.
Tänäänhän oli iltalehdessä kun jossain tuolla aurinkorannikolla,oli hotellintyöntekijä raiskannut 15-vuotiaan tytön raa'asti. Houkutellut ensin mukaansa baariin ja sitten vienyt väkisin rannalle.
Voihan olla,että joku tällainen henkilö on seuraillut tyttöä jo useamman päivän.Mikähän tuo kerho on,onkohan siellä millaisia työntekijöitä..Miksihän koko kerhosta on alettu puhua vasta nyt..
Joka tapauksessa,voi olla mahdollista,että henkilö joka tunsi hotellin hyvin on voinut tytön siepatakkin omia tarkoituksiaan varten. Hänhän olisi tiennyt kameroiden sijainnit,ovet,ikkunat ja reitit. Toki kyseessä voi olla todellakin tuo Muratkin,onhan hän voinut välittää tytön eteenpäin alan harrastajille. En usko,että tämä juttu on enää niin yksinkertainen. Voin sanoa suoraan että EN USKO enää vanhempien syyllisyyteen.
Edelleenkin olisin kiinnostunut myös siitä kenen biologisia lapsia lapset ovat,siis onko vain toisen vanhemman,vai kummankin. Onko käytetty luovuttajaa. IVF-hoidosta kai oli kyse kuitenkin,jostain tämän luin:
InTiimin sivuilta lainattua:
"Koeputkihedelmöitys (IVF) on tehokkain hoitomuoto (esim. vaurioituneiden munajohtimien aiheuttaman lapsettomuuden hoidossa), missä edetään vaiheittain munasolujen kypsytyksen ja keräyksen sekä alkioiden viljelyn kautta alkionsiirtoon."
Olen aiemmin heittänyt sellaisen vaihtoehdon, että Madde ei olisi illalla edes ollut hotellissa?
Onko tämä vaihtoehto kumottu?
Hedelmöityshoidoista Patrician lainaamassa pätkässä mainitaan munatorvien tukkeutuminen lapsettomuuden syynä. Munasolut siis kypsyvät mahdollisesti normaalisti, mutta eivät pääse tukkeutunutta reittiä etenemään. Munasolut otetaan siis äidiltä, yhdistetään siittiösoluilla muualla ja istutetaan jälleen äidin kohtuun.
Näin syntyneet lapset ovat siten biologisestikin vanhempiensa lapsia.
Niin paljon tässä on medialta tullu sontaa ja ristiriitaisuuksia, että mun mielenkiinto lopahti juttua kohtaan toviksi. Kunhan saadaan oikeaa tietoa tuloksista ja poliisin seuraavista liikkeistä... Nyt kaikki on niin turhaa spekuleissönin spekuleissöniä.
Poliisi on kokoajan ilmeisesti varmempi vanhempien syyllisyydestä, koska kommentoivat suoraan nimllä eikä pelkästään nimettöminä lähteinä.. Eilisen jutun aukot sitävastoin on taas kiirehtinyt tukkimaan joku mccannien ystävistä, niinkuin joka kerta kun jotain uutta tulee.Luulen että poliisi on kyllä selvillä enemmän kuin mitä sanoo ja varmaan on lastenhoitopaikat tarkistettu että onko siellä ollut madeleinea vai kenties pelkästään kaksoset. Joku mättää kun poliisi kuitenkin sanoo että mustia aukkoja tuossa aikavälissä on.
Minulle riittää aikapitkälle se, että vanhemmat eivät ole yhteistyöhaluisia portugalin poliisin kanssa vaikka niin väittävät, vastaamalla niihin kysymyksiin juttu menee eteenpäin suuntaan tai toiseen. Tätä vanhemmat eivät jostain syystä halua... miksi jos pikkutytön kohtalon selviäminen on heille tärkeää...lainaten madeleinen sivustoa "yhtään kiveä kääntämättä" vanhemmat eivät itse tämän mukaan toimi.
Viikonlopun jälkeen saadaan varmaan tietoa niistä uusista testeistä.
minä hlökohtaisesti uskon että madeleine on loppunsa kohdannut jo ennen iltaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tampereen Tyttö kirjoitti:Olen aiemmin heittänyt sellaisen vaihtoehdon, että Madde ei olisi illalla edes ollut hotellissa?
Onko tämä vaihtoehto kumottu?
Hedelmöityshoidoista Patrician lainaamassa pätkässä mainitaan munatorvien tukkeutuminen lapsettomuuden syynä. Munasolut siis kypsyvät mahdollisesti normaalisti, mutta eivät pääse tukkeutunutta reittiä etenemään. Munasolut otetaan siis äidiltä, yhdistetään siittiösoluilla muualla ja istutetaan jälleen äidin kohtuun.
Näin syntyneet lapset ovat siten biologisestikin vanhempiensa lapsia.
Aivan,jos vain eivät ole joutuneet käyttämään luovuttajaa isänkin osalta,eihän sitä koskaan tiedä.
Tuosta yksityisetsivien palkkaamisesta ole kyllä samaa mieltä. Mutta se olisi pitänyt tehdä jo ajat sitten.
Freemanson juttu pulpahtelee esiin monissa uk-lehtien chateissä. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa siitä? Yritin sitä jo kuukausi sitten selvittää, mutta kielitaitoni ei riittänyt ymmärtämään muuta kuin että se on jonkinlainen salaseura ja liittyy uskontoon. Ja on vaikutusvaltainen ja siihen kuuluu vain ''rikkaita ja valittuja''.
Jos joku osaa sanoa enemmän, pliis kertokaa.
Itseasiassa häpeän Mäkkäreiden puolesta, että eivät ole kaikilla niillä lahjoitetuilla rahoilla palkanneet huippuetsivä joukkoa, vaan fyffet on käytetty mainoksiin ja ilmapalloihin. Voi Jessus!
Eikös tuokin vähän haiskahda? Nehän saattaisi jopa löytää jotain.... mhhhh...
Emme tiedä, ovatko he palkanneet yksityisetsivää?
Mutta suuresti kyllä hämmästyttää, jos niin ei ole tehty. Sellainen nimittäin tulisi kyllä melkein jokaiselle mieleen, ja jos ei tulisi, niin joku kyllä suosittelisi.
Eikö rahankeräyksen yksi (ja tärkein ) motiivi juurikin ole saada rahaa Maddyn etsimiseen/löytämiseen???
Eihän toki tyttöä lehti-ilmoituksilla löydetä?
Juu, löysin itsekkin tuon tiedon, ettei niitä yksityisetsiviä siellä saa lain mukaan käyttää. Ihmeellistä... Mitenköhän on meillä täällä suomssa?
Mä vähän luulen, että se koko pappi -juttu on ihan huuhaata. En oikein jaksa uskoa, että tähän pappikin vielä olisi sekaantunut. Menee kyllä sitten jo liikaa ''kauniiksi ja rohkeiksi''