Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 1)
Re: Ulvilan kyökkipsykologiaketju
turumurre on nyt käsittänyt väärin kun mieltää taran ja minun pitäneen täällä missikisoja.
Taraa puolustaakseni täytyy sanoa, että hän puhui mikroilmeistä ei ulkonäöstä.
Mitä tuohon omaan kommenttiin niin mainitsin kuvissa -miehisen oloinen siis en arvostellut A:n ulkonäköä, vaan olemuksesta välittynyttä fiilistä ja tässäkin vain muutamien kuvien osalta.
Taraa puolustaakseni täytyy sanoa, että hän puhui mikroilmeistä ei ulkonäöstä.
Mitä tuohon omaan kommenttiin niin mainitsin kuvissa -miehisen oloinen siis en arvostellut A:n ulkonäköä, vaan olemuksesta välittynyttä fiilistä ja tässäkin vain muutamien kuvien osalta.
Minä voin suoraan myöntää, että jos turre diggaa Annelin ulkonäköäkin - niin ihan ristiin meillä menee mielipiteet siinäkin. Joskaan ei sillä mitään merkitystä ole mutta kun kerran tälle linjalle lähditte.
Ei merkitystä kenenkään ulkonäöllä olekaan, mutta kuka kaipaisi Jukkaa.
Taran laittaman videon yllättäin vapauteen päässeen Annelin katsauksessa ei kukaan kysynyt miltä susta tuntuu Jukan menetys. Herrajumala puhuttiin jostain ruoasta ja appelsiinimehusta. Kysymys lehdistöltä miten koet, että puolet kansasta olettaa sun Annelin olevan syyllinen niin Anneli vastaa ettei ole asiaa ajatellut. Nyt heitti meikäläisellä kuppi nurin.
Taran laittaman videon yllättäin vapauteen päässeen Annelin katsauksessa ei kukaan kysynyt miltä susta tuntuu Jukan menetys. Herrajumala puhuttiin jostain ruoasta ja appelsiinimehusta. Kysymys lehdistöltä miten koet, että puolet kansasta olettaa sun Annelin olevan syyllinen niin Anneli vastaa ettei ole asiaa ajatellut. Nyt heitti meikäläisellä kuppi nurin.
Ei Annelia tai ketään tunnu askarruttavan sekään, että murhaaja on vapaana.
Niinpä niin Valhalla.
Jep. Olisi jopa loogista, että olisi johonkin lehteen antanut lausuntoo, että pelkää itsensä ja lastensa puolesta vapaana olevaa murhaajaa...Valhalla kirjoitti:Ei Annelia tai ketään tunnu askarruttavan sekään, että murhaaja on vapaana.
Asiasta kaktukseen; onko Anneli pyrkinyt käymään Jukan haudalla yms. ?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Jaa millä haudalla? Jukan tuhkat oli varmaan pari vuotta Turussa Annelin vaatehuoneen hyllyllä purkissa kunnes muut omaiset vihjaisivat, että olisi syytä tehdä jotain..Nooruska kirjoitti:Asiasta kaktukseen; onko Anneli pyrkinyt käymään Jukan haudalla yms. ?
..saapa nähä..
Kaikkihan on suhteellista...Valhalla kirjoitti:Minä voin suoraan myöntää, että jos turre diggaa Annelin ulkonäköäkin - niin ihan ristiin meillä menee mielipiteet siinäkin. Joskaan ei sillä mitään merkitystä ole mutta kun kerran tälle linjalle lähditte.
Mutta jos tällä linjalla jatkat, niin mieluummin AA:n näköisen ottaisi viereelleen kyhnyttelemään, kuin esim tälläsen kuuluisuuden (vaikka sikarikas onkin):

(lähde: http://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1 ... i%20tapola
Tosin sitä kyhnyttelijää ei tarvii kun on ihan omasta takaa jo paras mahdollinen...
Eihän näillä MT:llä ja AA:lla ole ikäeroa kuin muutama vuos AA:n eduksi. Kiva olis kuulla Taran mikroilmekommentteja tuosta MT:n kuvasta
En muuten koskaan päässyt perille Taran mikroilmekommenteista liittyen AA:iin ja lähinnä sitä, miten ne hänen tulkitemat mikroilmeet liittyi syyllisyyteen. Pikasson kommenttia miehisyydestä en jummartanut alkuunkaan...
Siinä nuo pähkinänkuoressa, eli mitä ajatuksia kyseisten kommentit herättivät turressa.
Mutta ihan asiaakin: Mitä muutama sentti yli sadanseitsemänkymmenen vaikuttaa johonkin asiaan, kertokaas? Se tässä oli aikaisemman kirjoitukseni pointtina, eli että vähiin on teillä käyneet syyllisyyttä osoittavat asiat.
No jos sulla on vaihtoehdot tuota luokkaa, niin ymmärrän, että Annelikin sykäyttää. Itse on vaikea ottaa kantaa - onneksi. Mutta osanottoni turre.turumurre kirjoitti: Kaikkihan on suhteellista...
Mutta jos tällä linjalla jatkat, niin mieluummin AA:n näköisen ottaisi viereelleen kyhnyttelemään, kuin esim tälläsen kuuluisuuden (vaikka sikarikas onkin):
Valhalla kirjoitti: No jos sulla on vaihtoehdot tuota luokkaa, niin ymmärrän, että Annelikin sykäyttää. Itse on vaikea ottaa kantaa - onneksi. Mutta osanottoni turre.
Onko lukemises ymmärtäminen vieläkin yhtä heikkoa kuin tässä männä vuonna...
'Vaihtoehdot' on mulla hyvät, ja ne on tässä:
turumurre kirjoitti: Tosin sitä kyhnyttelijää ei tarvii kun on ihan omasta takaa jo paras mahdollinen...
Mutta asiaan: Kerroppa nyt kun H-hetki on käsillä; Allekirjoitatko vielä kaikki ne mitä aikaisemmin vuoden kuluessa olet kirjoittanut tästä Ulvilan surmatapauksesta, ja puhutaan nyt tästä AA:iin liittyvistä asioista.
Vastauksestasi riippuu, kaivetaanko joitakin kommenttejasi esiin...
Viimeksi muokannut turumurre, Su Kesä 26, 2011 9:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai niin jooToripolliisi kirjoitti:Jaa millä haudalla? Jukan tuhkat oli varmaan pari vuotta Turussa Annelin vaatehuoneen hyllyllä purkissa kunnes muut omaiset vihjaisivat, että olisi syytä tehdä jotain..Nooruska kirjoitti:Asiasta kaktukseen; onko Anneli pyrkinyt käymään Jukan haudalla yms. ?
jaa - minä ymmärsin, että sulla omasta takaa... Kun niin kirjoitit. Mutta anti olla. Älä kerro.turumurre kirjoitti:
Tosin sitä kyhnyttelijää ei tarvii kun on ihan omasta takaa jo paras mahdollinen...
Älähän väistele varsinaisia asioita Valhalla! Onko mielipiteesi yhtään muuttunut tässä viimeaikoina? Haluaisitko että joitain kommenttejasi tapauksesta olisi kirjoitettuna toisin?
Tässä vaiheessa, kun lopullinen 'tuomio' vielä on tulematta, olisi kiva kuulla selityksesi vielä kertaalleen. 'Tuomion' jälkeen sitten vielä täsmennellään sanomisiasi...
Tässä vaiheessa, kun lopullinen 'tuomio' vielä on tulematta, olisi kiva kuulla selityksesi vielä kertaalleen. 'Tuomion' jälkeen sitten vielä täsmennellään sanomisiasi...
Ja turre käyttäytyy kuin olisi voittanut jotain. Onneksi olkoon.
Minä toivon, että todistetusti osoitettaisiin murhaaja joka saisi tuomionsa. Eikä minun tarvitse muuttaa mielipiteitäni. Mutta käräoikeus joutuu muuttamaan omansa. Ellei jatkoa seuraa.
Minä toivon, että todistetusti osoitettaisiin murhaaja joka saisi tuomionsa. Eikä minun tarvitse muuttaa mielipiteitäni. Mutta käräoikeus joutuu muuttamaan omansa. Ellei jatkoa seuraa.
Lehdestä luinkin, että tuhkat on siroteltu mereen. Eli asia selvä nyt.Nooruska kirjoitti:Ai niin jooToripolliisi kirjoitti:Jaa millä haudalla? Jukan tuhkat oli varmaan pari vuotta Turussa Annelin vaatehuoneen hyllyllä purkissa kunnes muut omaiset vihjaisivat, että olisi syytä tehdä jotain..Nooruska kirjoitti:Asiasta kaktukseen; onko Anneli pyrkinyt käymään Jukan haudalla yms. ?... No, onkohan Jukalla pian se hauta...?