Vastaus kyssäriin: Ei voita! Sijoitus on viides.
Uusi kyssäri: Selvisivätkö kaikki minfon jäsenet vaurioitta juhannuksesta 2011 (paitsi, että Härällä on armoton krapula (ehkä))?
Höh, kylläpäs sitä nyt taas naisia vähätellään!Ailar kirjoitti:Valdo, minä en kysynyt mitään veneiden sisustuksesta.Mutta no, olkoot tämän kerran!

Mä helpotan vastausta sen verran, että tulkitsen kaikki Fazerin Siniset yhdeksi suklaaksi (vaikka makuja siis onkin hurumykke)Jos saisit syödä koko loppuelämäsi aikana vain yhtä suklaata, mitä se olisi?
Ootappas, hmm... Ekan viikon aikana oot ahminu kirjan/pvä, eli s'olis 7 + tokalla viikolla tahti vähän hiljentyy ja dekkari päätyy loppuun joka toinen pvä eli +3, kolmannella vkolla tulee hätäpaniikki loman loppumisen suhteen ja luet 5 kirjaa, joten saldo on 15-16 painosta?maija turjukka kirjoitti:Montako dekkaria/murhamysteeriä/rakkausromaania arvelet mun lukeneen kolmeviikkoisen kesälomani aikana? Montako itse pidät/pidit tavoitteena lomallasi?
Eikös sitä kaikissa elämäntapaoppaissakin neuvota ajattelemaan aina positiivisesti...Ailar kirjoitti:En minä väheksynyt naisia purjeveneissä! Tiedän, että se homma on todella raskasta! Itse tuskin pärjäisin edes siinä sunnuntaipurjehduksessa. Vitsailin sinulle siksi, että tunnut aina löytävän asiasta kuin asiasta Kauniit Naiset.Niin tälläkin erää!
Eipä moinen juuri puhuttele. Sen sijaan näihin kisoihin voisi ehkä paremman puutteessa mennäkin ja ihastella periaatteessa pöljän idean erinomaista ja toimivaa toteutusta ja tuotteistusta!INES 7 kirjoitti: Oletko menossa Jarno Saarisen tielle Virttaalle katsomaan EM-kisoja viikonloppuna?