Lukeeko siinä niin?Sasse75 kirjoitti:Ahaa.. Pitää siis tehdä uusia aloituksia:
- Kenellä on undulaatti?
- Kenellä on hamsteri?
- Kenellä on akvaariokaloja?
- Kenellä on käärme?
- Kenellä on lemmikkisiili?
- Kenellä on fretti?
jne...
Sasse75
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Sasse75
Re: Sasse75
Arlene otti ilmeisesti nokkiinsa kun kyselin palstalaisten lemmikkejä.
Arlene linkitti sen alle kaksi ketjua:
- Kenellä on koiria?
ja
- Kenellä on kissoja?
Itse ajattelin, että olisi tilaa säästävämpää kysellä kaikki lemmikit yhdessä ketjussa. Niitä kun tosiaan on PALJON muitakin kuin kissat ja koirat. Nuo ketjut kun tosiaan näyttivät keskittyvän vain kissoihin tai koiriin.
Saako kysyä, miksi Arlene sitten linkitit ketjut? Mitä ajoit takaa?
Arlene linkitti sen alle kaksi ketjua:
- Kenellä on koiria?
ja
- Kenellä on kissoja?
Itse ajattelin, että olisi tilaa säästävämpää kysellä kaikki lemmikit yhdessä ketjussa. Niitä kun tosiaan on PALJON muitakin kuin kissat ja koirat. Nuo ketjut kun tosiaan näyttivät keskittyvän vain kissoihin tai koiriin.
Saako kysyä, miksi Arlene sitten linkitit ketjut? Mitä ajoit takaa?
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."
^ Varmaankin se, että täällä on aiheesta jo useampikin ketju, että uusia ei tarvita...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
No, ketjuuni kävi vastaamassa heti ihminen, jolla oli mm.käärmeitä ja tarantula, kumpaan noista Arlenen ketjuista niistä olisi pitänyt kirjoittaa?Nooruska kirjoitti:^ Varmaankin se, että täällä on aiheesta jo useampikin ketju, että uusia ei tarvita...
Muistaakseni täällä on/oli Tapparanmiähen avaama ketju koskien ylipäätään lemmikeitä...?Sasse75 kirjoitti:No, ketjuuni kävi vastaamassa heti ihminen, jolla oli mm.käärmeitä ja tarantula, kumpaan noista Arlenen ketjuista niistä olisi pitänyt kirjoittaa?Nooruska kirjoitti:^ Varmaankin se, että täällä on aiheesta jo useampikin ketju, että uusia ei tarvita...
Voipi olla, mutta haulla se ei ainakaan löytynyt, eikä kun pikaisesti selasin ketjuja taakse päin. En lämpimikseni uusia keskusteluja tänne availe, jos tiedän sellaisen jo olevan olemassa.Nooruska kirjoitti:Muistaakseni täällä on/oli Tapparanmiähen avaama ketju koskien ylipäätään lemmikeitä...?Sasse75 kirjoitti:No, ketjuuni kävi vastaamassa heti ihminen, jolla oli mm.käärmeitä ja tarantula, kumpaan noista Arlenen ketjuista niistä olisi pitänyt kirjoittaa?Nooruska kirjoitti:^ Varmaankin se, että täällä on aiheesta jo useampikin ketju, että uusia ei tarvita...
Ylläpito poistakoon ketjuni jos sen takia maailma meinaa kaatua.
Uppista keikkaa, aloin tutkia asiaa niin Tapparanmiäs avasi (tämän legendaarisen "paljonko nousee penkistä"-ketjun lisäksi
) kyselyn nimellä "Kissa vai koira" ? Että minun moka tällä kertaa! 
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Tarkoitus oli tuoda esiin, että aiheeseen liittyviä ketjuja on jo.Sasse75 kirjoitti: Saako kysyä, miksi Arlene sitten linkitit ketjut? Mitä ajoit takaa?
Olin kyllä huomannut koira- ja kissaketjut, mutta itse ajoin takaa sitä, että varmaan ihmisillä muitakin lemmikkejä on. Mä en jaksa edes vääntää näin typerästä asiasta. Ylemmäs olen muut pointtini laittanut.Arlene kirjoitti:Tarkoitus oli tuoda esiin, että aiheeseen liittyviä ketjuja on jo.Sasse75 kirjoitti: Saako kysyä, miksi Arlene sitten linkitit ketjut? Mitä ajoit takaa?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ööö...mikä pointti tässä oli?Kylli kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=3100
Eipäs olekaan sama ketju, vaan Sasse on avannut samasta aiheesta jo 2 ketjua.Nooruska kirjoitti:ööö...mikä pointti tässä oli?Kylli kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=3100Tuohan on juuri se Sassen avaama ketju.
No hupsis! Enpä moista muistanut, kun kolmen vuoden takaa on. Enkä sitä myöskään erilaisilla hakusanoilla löytänyt. Mutta, kuten sanoin, jos tästä nyt maailma on kaatumassa, niin ylläpito voi ketjuni poistaa.