Mikä ilahduttaa tänään?
- Westi84
- Nikke Knatterton
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
Masu täynnä äidin tekemiä isoja lihapullia.
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
Kimi: Thank You
-
Antarktis
- Remington Steele
Jokohan mä ihan oikeasti uskallan sanoa tämän jo ääneen... Eli mun yli 2 vuotta kestänyt, vakava masennus on VIHDOIN ohi! Välillä luulin jo hetken että män jo, mutta aina se sieltä parin tunnin-päivän jälkeen tuli takaisin. Nyt on menny jo useita viikkoja, jos ei jopa kuukausia, kun oon saanu elää ihan normaalia, tavallista, keskivertoa elämää
Ei mitään superkivaa, vaan ihan tavallista. Asiat tuntuu muultaki kun pahalta. Ei siinä kyllä enää ollukkaan muita vaihtoehtoja kun kuolla tai vaan päästä kaiken yli. Kyllä se sieltä taas joskus aika varmasti tulee, mutta oon iloinen jos saisin edes vuoden, pari hengähtää ennen seuraavaa itsarin suunnittelua
Niin ja sain eilen seksiä ja huomenna mulla on treffit
Töissäkin on oikein kivaa.
Niin ja sain eilen seksiä ja huomenna mulla on treffit
Onnea Antarktis!
ja joo, täälläkin on saatu seksiä.
ja joo, täälläkin on saatu seksiä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- Westi84
- Nikke Knatterton
Upea homma Antarktis!!
Ryöpaikan tiukat pakarat omistava muija ilahdutti minua tänään pyllistelemällä monesti.
Ryöpaikan tiukat pakarat omistava muija ilahdutti minua tänään pyllistelemällä monesti.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Hehhee..Tulee mieleen tästä se Uuno Turhapuron kysymys työkkärissä: "Onko täällä niitä RÖITÄ ?Westi84 kirjoitti:Upea homma Antarktis!!
- Westi84
- Nikke Knatterton
Hah! Uunohan se joo sano röitä.Tiina kirjoitti:Hehhee..Tulee mieleen tästä se Uuno Turhapuron kysymys työkkärissä: "Onko täällä niitä RÖITÄ ?Westi84 kirjoitti:Upea homma Antarktis!!
Tapasin tänään sattumalta erään tuttavan, joka on kaikinpuolin (etenkin ulkopuolelta
) erittäin... -ööh- ...viehättävä! Loppupäivän olen hymyillyt.
Tänään on ilahduttanut myös hyvä ruoka ja mukavasti sujunut työpäivä.
Tänään on ilahduttanut myös hyvä ruoka ja mukavasti sujunut työpäivä.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tänään ilahduttaa kanssaminfolaisten moninaiset ilonaiheet, oman edellisen postaukseni jälkeen tullut monta semmoista, joihin voisin itsekin yhtyä
Lisäksi ilahduttaa, että kesän ensimmäinen mansikkasatsi on pakastettu, eikä viiden kilon erässä ollut kuin yksi homeinen marja. Kannattaa näköjään maksaa vähän enempi ja ostaa ne marjat ajoissa
Lisäksi ilahduttaa, että kesän ensimmäinen mansikkasatsi on pakastettu, eikä viiden kilon erässä ollut kuin yksi homeinen marja. Kannattaa näköjään maksaa vähän enempi ja ostaa ne marjat ajoissa
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Uusi salasana unohtuneen tilalle. Alkava dementia aiheutti pakollisen katkon kirjoituksiin kun en päässyt edes kirjautumaan, mutta nyt ollaan taas mukana. Kirjoitin uuden salasanan lapulle, mutta nyt en enää muista missä se lappu on...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Ilahduttaa että olen päässyt tästä addiktiosta eroon,eikä ole enää pakollista tarvetta käydä täällä päivittäin sekä se että ei ole pakko kommentoida tai käydä väittelemään vaan tyydyn lukemaan mielenkiintoisimmat jutut ja kommentit. Rikoksien viehättävyydestä tuskin koskaan pääsen eroon mutta sekin on omalla tavallaan ilahduttavaa 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Tämän illan bileet. 
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Uusi polkupyörä. On se niin nätti

- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Vapaa viikonloppu ilman pakollisia (tai edes puolipakollisia) menoja 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Valdovas
- Axel Foley
Entæs tuloja...??maija turjukka kirjoitti:Vapaa viikonloppu ilman pakollisia (tai edes puolipakollisia) menoja![]()
Kesäloman alku ja lomamatkan odotus.