Ahdistavat kappaleet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Mua ahdistaa Stam1nan biisi ja video "Likainen parketti". Ja silti se kertis jää aina mun päähän soimaan, kun sen kuulen. Kerran jopa vahingossa hyräilin sitä jossain ihmisten keskellä ja pari tyttöä katsoi mua ihan "kieroon" :oops:

http://youtube.com/watch?v=NupJ2n7HjIE
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

En edes tiedä biisien nimiä mutta jopa ahdistavan ärsyttäviä on Anna Hanskin ja Laura Voutilaisen tuotannot ihan vaan ärsyttävien esittäjien vuoksi :evil:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tällä hetkellä ahdistaa sanoinkuvaamattomasti Saarioisten uuden mainoksen musat, tekisi mieli leikata korvat irti

http://www.youtube.com/watch?v=5n_qUqEqs2A YHYHYH.

Noin yleisesti 95% Suomi-rockista ahdistaa, (Pois voisi sulkea ManaManan, vanhan YUP:n ja Babylon Whoresin, joka kyl ehkä enemmän metalliin painottuu) eniten niistä ahdistaa Yö, Klamydia, Popeda, Mamba jne. Kaameaa musiikkia.
PanCamO
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

joo se saarioisten sävelmä on ihan hirvee!!!
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

marilyn mansonin toiset kappaleet ahdistaa, jouduin niitä jossain vaiheessa kuulemaan enemmän kuin tarpeeksi... ainakin se missä hoetaan sitä "666"
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Hanna Ekolan Vieläkö On Villihevooosiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :P

Karkkipäivä - Nuorisopappi
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Nämähän eivät ole välttämättä ahdistavia, mutta ne jäävät pyörimään päähän pitkäksi ajaksi ärsyttävällä tavalla

Wir sind die braunen Soldaten
Heil Hitler Dir!
Wenn die SS und die SA aufmarschiert
Am Adolf Hitler Platz
Horst Wessel lied

Ja niin edelleen...Jos joku haluaa tehdä päätelmiä suhteestani noihin lauluihin niin ihan vapaasti vaan.Luultavasti päätelmät ovat vääriä :P
Knuckleduster
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Knuckleduster »

http://youtube.com/watch?v=_G_QpxZ-ShA tuo tulee aina mun uniin :?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Popeda: Sukset sukset ei luista mihinkään...
Mamba: Älä jätä minua..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

tulikukka kirjoitti: Oikeasti paha ja ahdistava musiikki on urkumusiikki. Se saa aina hautajaiset mieleen.
Öööh siis mimmoinen urkumusiikki? Uruillahan voi soittaa mitä tahansa. Kuuntele Messiaenia. Tai lätkämatsien urkumusa, onko hautajaistunnelma? (Ja sitä paitsi eihän hautajaisissa ahdista?)

Joku semmoinen viisu kuin "On suuri sun rantas autius" on ahdistava, kun siinä lauletaan emonsa kadottaneesta sorsanpoikasesta. Siis miten voi ihmiset laulaa tuota ikään kuin se olisi vaan niin söpön haikeaa, kun toinen on hengenhädässä!
hipsulainen kirjoitti:Karhunpoika sairastaa, häntä helli käärme
No noin minä sen lapsena kuulin, paitsi että se oli "hellii" eikä "helli". Ja se kuulosti ihan luontevalta, kun lääkintätaidon symbolihan on se Aesculapiuksen käärme, jonka jo silloin tiesin. Joskus päältä kaksikymppisenä kuulin tuon radiosta ja yhtäkkiä hiffasin että ei hitsi oonkos aina kuullut väärin, ja rupesi niin tämä epätietoisuus ahistamaan että oli pakko siltä istumalta lähteä kirjastoon asiaa selvittämään. Muuten ei ole ollut ahdistava tuo biisi.

Muoks. Hmm, enpäs olekaan varma, tarkoittaako "ahdistaminen" enää sitä mitä ennen? Siis pitikö luetellakin ärsyttäviä biisejä, kuten moni tuntuu tekevän? Ahdistus minun ymmärtääkseni on kyllä enempi semmoinen pelonkaltainen tunne, joku onkin sanonut että silloin ahdistaa kun pelottaa muttei tiedä mitä pelkää.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Sen jälkeen kun kuulin, että Viiltäjä-Jack olisi tappaessaan vihellellyt Edvard Griegin Vuorenpeikkojen tanssia, en ole voinut kuunnella sitä.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
tri Dee
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja tri Dee »

Aina kun kuuleen radiosta Veikon koneen mainos biisin. Tulen todella todella ärtyisäksi :evil:
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Tässä kaksi inhokkia #1!!
http://www.youtube.com/watch?v=94BbOA9F ... ed&search=
Tässä toinen:
http://www.youtube.com/watch?v=v1xQ-7yXV_U
Paskat soundit,mut niin on biisikin.
:evil:
Child Of Scythe
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

vuorenpeikkojen tanssi on hyvä, soittelen sitä usein lapsille...niistä on edelleen kiva olla villejä vuorenpeikkoja (7v ja 10v....)hyvää siivousmusaa 8)

Mua ahdistaa ihan hirvittävän paljon se rhiannan umbrella-kappale...tulee aina ellainen olo että tekis mieli pamauttaa radiota peri kertaa että alkaa "levy" taas toimimaan 8...relllla, rella, rella, uuh, ee.ee.ee ella ella...."(toistettuna noin 10 kertaa) help...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Bombay kirjoitti:Tällä hetkellä ahdistaa sanoinkuvaamattomasti Saarioisten uuden mainoksen musat, tekisi mieli leikata korvat irti

http://www.youtube.com/watch?v=5n_qUqEqs2A YHYHYH..
tää on vetänyt mullakin vertoja jopa sille tea hiillosteelle. meillä töissä yksi nuorista lauleskelee tätä jatkuvasti ja olin räjähtämisen partaalla tässä taannoin....*AAAARRGGHHH*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin