Niin tästä yhdestä silminnäkijästähän joku jo laittoikin linkkiä kadonneet-ketjuun:Siru83 kirjoitti:Tai voi olla joku tuntematon vastaantulijakin, joka on jälkeenpäin tunnistanut Paakkunaisen ja Tuomelan kuvista ja kertonut havaintonsa poliisille.Tuomelan ja Paakkunaisen seurassa on tuolloin katoamis yönä ollut joku, joka on kertonut määränpään ja vaatetuksen poliiseille.
http://nadjastrange.newlook.fi/blogit/n ... atio-cainepäädyin erään ostoskeskuksen eteen ja tilasin siihen taksin. Luulin kirjottaneeni asiasta tänne blogiin, mutten ainakaan löytäny mistään sellasta postausta
No mutta kuitenkin, humalainen keski-ikänen mies on mitä ilmeisimmin kadonnu/kuolluPoliisit sai taksikeskukselta mun puhelinnumeron, koska olin tilannu taksin just sinne paikkaan ja siihen aikaan missä miehestä oli havaintoja ennen katoamista. Mä jouduin sillon odottamaan taksia puolen tunnin ajan, ja vaihdoin miehen kanssa pari sanaa (kysy multa onko kaikki ok ja pyys drinkille
) plus vielä näin mihin suuntaan se lähti yms. Poliisitäti kyseli kauheesti ja muistin yllättävän hyvin asioita kolmen viikon takaa. Lopetettiin puhelu ja hetken päästä mulle soitettiin poliisilta uudestaan. Mun havainnot oli sen verran hyödyllisiä, että mun pitää mennä poliisiasemalle kattomaan jotain kuvia ja kertomaan lisää.
Mitään takuutahan ei ole, että tämä kertoja on kuitenkaan tavannut juuri näitä etsittyjä henkilöitä/ toista heistä. Eiköhän tuolla ole pörränyt muitakin drinkille pyytäjiä noihin aikoihin.