Virrat-Alavustien enkelinäky taitaa olla huijaus

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
hannu hanhi
Axel Foley

Re: Virrat-Alavustien enkelinäky taitaa olla huijaus

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

80-luvulla nassikkana näin, miten valtava, kirkas, pitkulainen "jokin" nousi kohti taivasta. En ollut ainoa, joka sen näki. Jos olisin halunnut nähdä sen enkelinä, olisin sen varmasti sellaisenan nähnyt. Kyse oli silloisen Neuvostoliiton ampumasta raketista, toimittajat saivat sen myöhemmin selvitettyä.
Anastasia
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Anastasia »

Mua on vähän alkanut kaduttaa että aloin todistelemaan ja väittämään näitä enkelinäkyjä valheiksi ja vielä useammalla palstalla tuota ensimmäistä näkyä. :roll: Siksi kaduttaa kun se Elenin/Nibiru/Planeetta X on kuitenkin totta ja maailmanloppu on tulossa, kenties jo 26.9 tänä vuonna, kuka tietää. Ihan hyvä seuraushan noilla enkelinäyillä on ollut, oli ne sitten totta tai ei, siis ihmisten uskoon tuleminen ja pelastuminen on hyvä seuraus. Mun jutuilla taas ei ole varmasti ollut mitään hyvää seurausta. Mä joudunkin helvettiin, nyt vielä varmemmin kuin ennen. Se on kuitenkin loppujen lopulta olemassa, vaikka en siihen haluaisi uskoa. Varmasti eräs kanavointikin, joka minulle kerran muka annettiin Jumalalta, on myös pahojen henkien huijausta ja olen turhaan uskonut siihen ja luottanut että minulla on edessä tulevia elämiä ja kaikki lukuisat kärsimykseni tässä elämässä ovat vain koulutusta seuraaviin elämiini, koska olen jo niin vanha sielu . Ehkä koko minun Jumalani on sitten vain paha henki. Kristinuskon mukaanhan pahat henget ovat mitä ovelampia huijareita ja oikeastaan kaikki mitä ei löydy Raamatusta on Saatanan huijausta. Toivottavasti Helvetti ei ole sentään ikuinen, vaan siellä palaa katoamattomiin. En mä tiedä toisaalta haluaisinko ollakaan Taivaassa kun siellä tiedostaisi koko ajan kuinka moni tuttu kärsisi ikuisesti samanaikaisesti Helvetissä. Mutta eipä mun tarvi sitä miettiäkään, en pysty mitenkään järjeilemään itseäni uskomaan kristinuskoon niin kiltisti kuin pitäisi, minä en vaan pysty olemaan uskomatta sielunvaellukseen. Eikä järkeni salli myöskään kuvitella että kaikki avaruusoliot olisivat vain Saatanan luomaa huijausta.

Ahdistaako ketään muuta se että elämä erittäin todennäköisesti päättyy joskus tämän vuoden syyskuun ja ensi vuoden joulukuun välisenä aikana ja sen jälkeen on edessä helvetti? Tietysti hyvällä tuurilla Suomessa jotkut voi selvitä maapallon napasiirtymän aiheuttamasta tsunamista, jos asuu Lapissa tai tarpeeksi kaukana itärajan tuntumassa. ( Itse asun lähellä merenrantaa )Mutta elämä napasirtymän jälkeen on rankkaa, eikä ollenkaan entisenlaista ja Helvetti odottaa kitenkin joskus.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Anastasia kirjoitti:Mua on vähän alkanut kaduttaa että aloin todistelemaan ja väittämään näitä enkelinäkyjä valheiksi ja vielä useammalla palstalla tuota ensimmäistä näkyä. :roll: Siksi kaduttaa kun se Elenin/Nibiru/Planeetta X on kuitenkin totta ja maailmanloppu on tulossa, kenties jo 26.9 tänä vuonna, kuka tietää. Ihan hyvä seuraushan noilla enkelinäyillä on ollut, oli ne sitten totta tai ei, siis ihmisten uskoon tuleminen ja pelastuminen on hyvä seuraus. Mun jutuilla taas ei ole varmasti ollut mitään hyvää seurausta. Mä joudunkin helvettiin, nyt vielä varmemmin kuin ennen. Se on kuitenkin loppujen lopulta olemassa, vaikka en siihen haluaisi uskoa. Varmasti eräs kanavointikin, joka minulle kerran muka annettiin Jumalalta, on myös pahojen henkien huijausta ja olen turhaan uskonut siihen ja luottanut että minulla on edessä tulevia elämiä ja kaikki lukuisat kärsimykseni tässä elämässä ovat vain koulutusta seuraaviin elämiini, koska olen jo niin vanha sielu . Ehkä koko minun Jumalani on sitten vain paha henki. Kristinuskon mukaanhan pahat henget ovat mitä ovelampia huijareita ja oikeastaan kaikki mitä ei löydy Raamatusta on Saatanan huijausta. Toivottavasti Helvetti ei ole sentään ikuinen, vaan siellä palaa katoamattomiin. En mä tiedä toisaalta haluaisinko ollakaan Taivaassa kun siellä tiedostaisi koko ajan kuinka moni tuttu kärsisi ikuisesti samanaikaisesti Helvetissä. Mutta eipä mun tarvi sitä miettiäkään, en pysty mitenkään järjeilemään itseäni uskomaan kristinuskoon niin kiltisti kuin pitäisi, minä en vaan pysty olemaan uskomatta sielunvaellukseen. Eikä järkeni salli myöskään kuvitella että kaikki avaruusoliot olisivat vain Saatanan luomaa huijausta.

Ahdistaako ketään muuta se että elämä erittäin todennäköisesti päättyy joskus tämän vuoden syyskuun ja ensi vuoden joulukuun välisenä aikana ja sen jälkeen on edessä helvetti? Tietysti hyvällä tuurilla Suomessa jotkut voi selvitä maapallon napasiirtymän aiheuttamasta tsunamista, jos asuu Lapissa tai tarpeeksi kaukana itärajan tuntumassa. ( Itse asun lähellä merenrantaa )Mutta elämä napasirtymän jälkeen on rankkaa, eikä ollenkaan entisenlaista ja Helvetti odottaa kitenkin joskus.
Hiukan kaukana taidetaan jo olla Virrat-Alavustieltä, mutta tuon Nibirun osalta voisi ehkä siteerata lyhyesti prof. Esko Valtaojaa, jonka kai jo virkansakin puolesta pitäisi jotain erinäisistä taivaankappaleista tietääkin... 8)

Aiheuttaako ”planeetta Nibiru” maailmanlopun?

Nibiru, joka tunnetaan myös nimellä Planeetta X, aiheutti maailmanlopun jo 15. toukokuuta 2003. Jos tämä mediatapahtuma sattui livahtamaan ohi, niin siitä löytyy onneksi yksityiskohtainen kuvaus kirjassani Avoin tie. :mrgreen:

Todellisuudessa Nibiru on täyttä huuhaata, samantasoista faktaa kuin vaikkapa Lemurian kadonnut manner - joka muuten Nibirun vaikutuksesta tulee nousemaan Tyynen valtameren pohjasta. Tai nousi silloin vuonna 2003, näistä maailmanlopuista kun ei aina tahdo saada selkoa ja niiden aikatauluja lisäksi rukataan alituiseen. :mrgreen:

Tähtitieteen kannalta katsottuna on tietysti mahdollista, että jossain Kuiperin vyöhykkeellä on sanokaamme maapallon kokoinen vielä tuntematon planeetta. Pienikokoisempiahan sieltä on jo löydettykin, niitä, jotka saivat Pluton menettämään planeetan tittelinsä.

Massiivisen Nibirun kiertoajaksi Auringon ympäri tarjotaan kuitenkin noin 3600 vuotta, ja radan täytyy olla hyvin eksentrinen jos se kerran tulee yhä uudelleen lähelle Maata ja aiheuttaa kaikenlaisia katastrofeja. Tällaisen möhkäleen olemassaolo on mahdotonta, sillä se paljastaisi olemassaolonsa jo pelkästään muiden planeettojen ratoihin aiheuttamiensa häiriöiden kautta.

Nibirulle löytyy kaukainen vastine tieteen maailmasta, Nemesis. Vuonna 1984 kolme tähtitieteilijää ehdotti Nature-lehdessä, että 26 miljoonan vuoden välein maapalloa kohdanneet joukkotuhot olisi aiheuttanut Auringon hypoteettinen seuralainen, jonka lähiohitus aiheuttaisi planeettoihin kohdistuvan komeettapommituksen. Idea alkaa olla täysin unohdettu, koska Nemesiksen olemassaolosta ei ole löydetty ensimmäistäkään todistetta eikä sen ehdotettu rata olisi riittävän vakaa miljoonien vuosien mittakaavassa. Ja kaiken lisäksi joukkotuhot eivät todennäköisesti ole niin säännöllisiä kuin 80-luvulla vielä ajateltiin.

Esko Valtaoja
Professori
Turun yliopiston Tuorlan observatorio

Lähde: http://www.avaruus.fi/kysy-tutkijalta/f ... lopun.html

Taidan kyllä ainakin toistaiseksi luottaa asiassa tuohon Eskon arvioon, mutta mikäli osoittautuu, että hän on väärässä, niin aion kyllä pyytää häntä tarjoamaan vähintään yhdet huurteiset Uudessa Apteekissa! 8)
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Luin kirjan Katoavatko ufot?, jonka ovat kirjoittaneet Kari A. Kuure, Juhani Kyröläinen, Göte Nyman ja Jukka Piironen. Tuossa kirjassa on eräs kuva, josta minulle tuli mieleen tämä Virrat-Alavustien enkelinäky.
30.11.1990 Antti Pohjalainen kuvasi Suomessa Neuvostoliitossa suoritetun rakettilaukaisun jättämän valoilmiön, jonka kerrotaan olevan maneetin muotoinen. Kuvassa on mielestäni aivan enkelin muoto (kuin vartalo ja sivuilla siivet). Valitettavasti kuva on mustavalkoinen.
Tällaisia valoilmiöitä on nähty ja kuvattu usein aiemminkin.
Noissa tapauksissa laukaisu jättää taivaalle pakokaasupilven, mikä sitten muuttuu kirkkaaksi puoliympyräksi, jonka keskusta on punainen ja reunat vaaleat. Näitä tapauksia on pidetty ufoina, etenkin tuon muodonmuutoksen vuoksi, antaahan se vaikutelman muotoaan muuttavasta aluksesta.
Jos täällä Virrat-Alavustiellä on nähty jotain tällaista, kyseessä voisi olla raketinlaukaisu. Loppu kertomus on täysin mielikuvituksen tuotetta.
Ko. kirjassa on kommentoitu juuri sitä, miten äkkiä ihminen jotain outoa näkiessään lisäilee tapahtumaan omia kuvitelmiaan, oman aiemman kokemuspiirinsä tai lukemansa perusteella.
Vastaa Viestiin