Mut noinhan se menee... Olis paljon pienemmät myyntiluvut jos jokainen lööppi olis todenmukainen tai siinä kerrottais heti mistä on kyse. Mua taas ärsyttää ku on uutisia "sitä ja sitä tapahtui", sitte oon ihan että mitämitä, ja selviää että se oliki jossain tyyliin IntiassaNancyDrew kirjoitti:Ärsyttää, miten varsinkin iltapäivälehdet pumppaavat tästä kaiken hyödyn irti, että myyntiluvut pysyisivät mahdollisimman monta päivää korkeina. Annetaan jopa hienovaraisesti ymmärtää väärin, että lööpit olisivat vetäviä.
Mika Myllylän asunnolta on kuultu laukauksia.
Poliisi on kuullut asunnolta juossutta henkilöä.
Tuollaisesta yhdistelmästä saa mielikuvan, että kyse voi olla henkirikoksesta ja lehti tulee ostettua mielenkiinnosta. Siinä "unohdetaan" kertoa, että ne ovat tapahtuneet eri päivinä. Mika Myllylän asunnolta kuultiin laukauksia päiviä ennen hänen kuolemaansa ja hän on todistettavasti ollut vielä niiden jälkeen elossa. Naapuri juoksi asunnolta siinä vaiheessa, kun hän löysi sieltä Mika Myllylän kuolleena. Kai sitä vähemmästäkin.
Mika Myllylä
-
Antarktis
- Remington Steele
Re: Mika Myllylä on kuollut
-
neon337310
- Scooby-Doo
Itsarin oli tehnyt muovikassilla ja deodorantilla. Kotoa sohvalta istumassa oli löydetty..
^Kuinka varma tieto? Ei sen puoleen, kun kuulin/luin että jonkun huoltsikan vessasta löydetty sekaisin kun käki mukanaan kassillinen aerosolia niin....surullista, kaikin puolin.
There are no crimes behind enemy lines
Mä taisin lukea saman jutun. Siinä kerrottiin kuitenkin vain hänen ostaneet reilusti deodorantteja sekä muovikassin ja menneen niiden kanssa vessaan. Heti kävi mielessä, että ei kai hän mennyt niitä sinne "imppaamaan".Rezah kirjoitti:^Kuinka varma tieto? Ei sen puoleen, kun kuulin/luin että jonkun huoltsikan vessasta löydetty sekaisin kun käki mukanaan kassillinen aerosolia niin....surullista, kaikin puolin.
Jos tuo ilmoille heitetty juttu on totta niin onkohan sittenkään ollut tarkoitus tehdä itsemurhaa eli kyseessä on voinut olla vahinko. Toivottavasti on vain juoru. Jotenkin vahingossa kuoleminen tuntuu pahemmalta kuin itsemurha. Siis minusta
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.
-
Antarktis
- Remington Steele
Oli Seiskassa muutama viikko sitte, siinä osiossa mihin lukijat voi lähettää omia julkkisuutisiaan.Koljo kirjoitti: Mä taisin lukea saman jutun. Siinä kerrottiin kuitenkin vain hänen ostaneet reilusti deodorantteja sekä muovikassin ja menneen niiden kanssa vessaan. Heti kävi mielessä, että ei kai hän mennyt niitä sinne "imppaamaan".![]()
Aivan, sama juttu ja sama kävi mielessä kuin Koljolla. Voi olla huhukin.
There are no crimes behind enemy lines
Myllis on siis ollut NOIN pohjilla. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Luulen, että tämä imppausjuttu on totta, valitettavasti. Juoruja liikkuu, että silloin kun ei myyty enää kaupoissa ja ravintoloissa humalan takia, osti deodorantteja tai partavettä. Itse tunnusti huumeiden käytön mtv3:n haastattelussa, sanoi: "jotain nuuskasin". Huoltoasemalta Mika vietiin sairaalaan ja katkolle. Palasi katkolta vähän ennen juhannusta, oli juhannuksen selvinpäin lastensa kanssa isovanhempien kotona. Mutta viimeinen putki sitten alkoi juhannuksen jälkeen. Itse epäilen, että elimistö vain teki lopulta stopin sekakäytöstä.
Monet nyt narisevat, ettei Mikaa autettu, kyllä monikin yritti auttaa. Ajatelkaa miten kärsivällinen tämä kiinteistöfirma oli. Moni samoin rellestävä olisi saanut potkut ajat sitten.
Monet nyt narisevat, ettei Mikaa autettu, kyllä monikin yritti auttaa. Ajatelkaa miten kärsivällinen tämä kiinteistöfirma oli. Moni samoin rellestävä olisi saanut potkut ajat sitten.
Olisiko mahdollista, että Seiskassa ollut juttu olisi sekoittunut tähän ja se olisi muuttunut spekulaation kautta faktaksi?neon337310 kirjoitti:Itsarin oli tehnyt muovikassilla ja deodorantilla. Kotoa sohvalta istumassa oli löydetty..
-
neon337310
- Scooby-Doo
Varma tieto on. Kaveri oli ollut sen kanssa edellisiltana ryyppäämässä ja ottanut tuon Iltalehdessä olleen viimeisen kuvankin jonka joku ystävä oli myynyt Iltalehdelle. Tuttava oli löytänyt kuolleena..
Jospa homma onkin niin, että Myllylällä on ollut jo aiempi testamentti, jolla on testamentannut vaimolleen jotain ja tällä uudella testamentilla on halunnut kumota sen edellisen.
Mielenkiintoinen ristiriitareaktio tuli tuosta (alleviivaukset omiani).Vihikoira kirjoitti:Luulen, että tämä imppausjuttu on totta, valitettavasti. Juoruja liikkuu,
Olen tyhmä, mutta miten itsemurhan voi käytännössä toteuttaa deodorantilla ja muovikassilla? 
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta hyvinkin helposti. Kaikki on ihmiselämässä mahdollista.NancyDrew kirjoitti:Olen tyhmä, mutta miten itsemurhan voi käytännössä toteuttaa deodorantilla ja muovikassilla?
-
neon337310
- Scooby-Doo
Muovikassista imppaamalla.