Lahti:nainen pahoinpideltiin törkeästi nettitreffeillä 6/11

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
NancyDrew
Christopher Lorenzo

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Minäkin löysin. Voi kai nimen kertoa, kun se on kerrottu lehtijutussakin, eikä profiilikuvassakaan näy kasvoja? Perttu Petu Kallanranta.
PeteTattooed
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

No niin tässä tulee nyt täyttä totta tapahtumista nimistä paitsi uhrin nimen jätän kertomatta omani voin kyllä kertoa. Eli syytetty on nimeltään Timo Perttu Kallanranta ja löytyy facebookista. Mun nimi on Petri Pennanen ja mun profiili löytyy facebookista nimellä Pete Pennanen. Joo käräjät oli ja minä todistin kallanrantaa vastaan ja kerroin tapahtumat tuomiota tuli 5 ja puoli vuotta mutta toivottavasti hovioikeus ei sitä alenna ja tämä tosiaankin tapahtui asunnollani riihitarhankadulla kiitoksena naisen pelastamisesta tosin saan häädön mutta kuten olen todennut pääasia että olin paikalla ja hereillä että pystyin estämään kallanrantaa tappamasta kyseistä naista. Tapahtuman kulku: Kallanranta sekosi otti koriste nunzat seinältä ja rupesi hakkaamaan naista niin kovaa kun jaksoin menin väliin revin kallanrannan pois naisen kimpusta mutta lyönnit olivat niin kovia että nunza kerkesi katketa naisen päähän osuessa tämän jälkeen kallanranta otti puukon ja macheten ja alkoi hakata niillä naista ylävartaloon ja päähän parista puukon iskusta huolimatta jotka sain oli mun tehtävä kaikkeni että sain kallanrannan sidottuun ja kuin ihmeen kaupalla nainen oli vielä tajuissaan ja juoksi karkuun kun pitelin kallanrantaa kiinni. Näin asiat meni ja näin asia on kerrottu myös oikeudessa kukaan ei tätä katso vasikoinniksi koska kyse on siitä että mä puhun vankeutta naisten hakkaajalle ja ilman mua se olis ollu naisten tappaja semmoset joutaa lusii ja kärsii linnassa asiasta on tiedotettu kyllä eteenpäin. Että tässäpä kaikki rehellisesti ja ihan omalla nimelläni kirjoitan ja naaman voi käydä katsomassa facebookista kun laittaa kaveripyynnön.
PeteTattooed
Scooby-Doo

Vähän tarkennusta vielä eli Kallanranta oli Joensuulainen ja vaihtoi kirjat Lahteen postirestantteen sen takia joissain uutisissa on että ulkopaikkakuntalainen ja joissain et Lahtelainen. Ja kaikki olimme todella kännissä mitään motiivia teolle ei ole sillä naksahti vaan päässä. Jos joku haluaa tarkennusta kerron mielelläni koska en voi hyväksya naisten hakkaajia.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Jahas. Että Nikita Fouganthinen poikako kyseessä ?
No olit kuka olit, niin hienosti tehty kuitenkin. Pelastit naisparan hengen.

Tekeekö tämä hakkaaja tai siis onko joskus tehnyt lähihoitajan töitä ? :o
Ammatti tuossa jossain oli mainittu....
PeteTattooed
Scooby-Doo

Sillä asialla että kenen poika olen ei liene merkitystä tiedän että moni ei kaverista tykkää mutta mulle ja monelle muulle hän on todella tärkeä. Joo se lähihoitaja on yks sen ammateista ja sillä otsikolla saadaan enemmän lukijoita. Niin ja Kallanrannalle on tulossa lisää tuomiota useista pahoinpitelyistä sekä törkeästä vapauden riistosta että kyllä se istuu joutuu ja pitkään lisko osastollahan se on ei tuollanen pärjää kongeilla se on varma juttu se. Voin ilmoittaa tänne kun hovioikeuden käsittely tulee jos haluatte tulla vaikka katsomaan käsittelyn ja kuulemaan lopulllisen tuomion.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

PeteTattooed kirjoitti:Sillä asialla että kenen poika olen ei liene merkitystä tiedän että moni ei kaverista tykkää mutta mulle ja monelle muulle hän on todella tärkeä.
Eihän sillä olekaan merkitystä, mutta sillä saa enemmän lukijoita. 8)

Ajattelinkin, että tuskin tuo nyt lähihoitajan hommia on tehnyt tuolla luonteella.
Voihan sitä selitellä, että on hullu vaan kännissä, mutta enpä usko, että kukaan nyt niiiiiiin erilainen voi olla selvispäin ja kännissä.
PeteTattooed
Scooby-Doo

Kyllä toi selvinpäin oli ihan toisenlainen kun se sekos ja ilman syytä ilman minkäänlaista motiivia rupesi hakkaamaan tätä naista en voi ymmärtää. Mitä tarkotit sillä että saa enemmän lukijoita kenen poika olen? Eihän se asia tähän nyt millään tavalla kuulu. Haluan vaan kertoa tämän asian oikean tapahtuman kulun koska lehdet usein liiottelee mä kerron totuuden. Ja olen todellakin sama mies joka naisen pelasti ja olemme kavereita kyseisen naisen kanssa tuntui hyvältä kerrankin kuulla jotain hyvää itsestäni kyseinen nainen sanoi minulle että on ikuisesti kiitollisuuden velassa koska muuten kaksi lasta olisi jäänyt orvoiksi. Jopa kytätkin sano et mulle kuulus antaa mitalli se oli jo ihme.
rAWr
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja rAWr »

Kyllä toi selvinpäin oli ihan toisenlainen kun se sekos ja ilman syytä ilman minkäänlaista motiivia rupesi hakkaamaan tätä naista en voi ymmärtää.
Kyllä, ihan eri mies selvinpäin. Sai kyllä ansionsa mukaan, ei sillä.
Ja viimeksi kun "Tipistä" kuulin, niin Vantaalla kuulemma asui. About vuosi sitten.
Helvetti! Kaikki mikä näkyy, on matkaa..
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Poistettu henkilökohtaisuuksiin menevää epäasiallista kommentointia.
PeteTattooed kirjoitti:Jos joku haluaa tarkennusta kerron mielelläni koska en voi hyväksya naisten hakkaajia.
Entä jos tämä Kallanranta olisi hakannut miehen, niin olisitko mennyt väliin ja hyväksytkö miehen hakkaajia?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Doctor Lecter

PeteTattooed kirjoitti:Sillä asialla että kenen poika olen ei liene merkitystä tiedän että moni ei kaverista tykkää mutta mulle ja monelle muulle hän on todella tärkeä.
Oletko koskaan miettinyt, mikä johti siihen, että jouduit vaikeuksiin? Epämääräiset ystävät kenties?

Siis onko jollekin tämä Valjakkala tärkeä ihminen? No joo, moni asianajaja saa veronmaksajien kustannuksella hänen holhoamisestaan, tukemisestaan ja puolustamisestaan ihan kohtuukorvaukset...
PeteTattooed
Scooby-Doo

Kyllä jotenkuten tunsin Kallanrannan ja olisin mennyt väliin jos syytöntä miestäkin hakataan en voi katsoa sellaista sivusta. Ja joo viinaa yleensä juodaan että känniin mennään tarkoitus oli hauskanpito minulla ei ainakaan ollut seksihommat mielessä. Ja jos jollain on pahaa sanottavaa Nikitasta niin oma nimi sit esille mä uskalsin sen kertoo ja voin kertoa tämän tarkan osoitteenkin koska itselläni ei ole mitään pelättävää en hauku täällä ihmisiä. Jos jonkun mielestä tekoni oli väärä ja olisi pitänyt katsoa kun nainen tapetaan niin menkää itseenne. Veikkaan että varsinkin lecterillä olisi mennyt tilanteessa paskat housuun ja olisit vaan katsonut vierestä ja syyllistynyt täten tappoon itsekkin.
PeteTattooed
Scooby-Doo

Ja minä en ole joutunut minkäänlaisiin vaikeuksiin ja minun ystävilläni ei ole mitään merkitystä tässä aiheessa muuta kun että taatusti ovat parempia kuin omasi mä en rupea vittuilua kuuntelemaan joten suosittelen lopettamaan sen ennen kuin aloitatkaan sulle kun ei mikään ole hyvä mitä olen täällä seurannut tarkoitan nyt doctor lecteriä älä utele mun asioita tapauksesta voin kertoa mutta henkilökohtaiset asiani eivät varsinkaan sinulle kuulu.
Doctor Lecter

Kaksinkeskiset kinastelut käydään Lautamiehissä.

-Jermo-
Doctor Lecter

PeteTattooed kirjoitti:Kyllä jotenkuten tunsin Kallanrannan ja olisin mennyt väliin jos syytöntä miestäkin hakataan en voi katsoa sellaista sivusta.
Oikein. Sinulla on ihan hyvä asenne.
PeteTattooed kirjoitti:Ja joo viinaa yleensä juodaan että känniin mennään tarkoitus oli hauskanpito
Oletko koskaan edes kokeillut hauskanpitoa ilman alkkoholin turruttavaa vaikutusta?
PeteTattooed kirjoitti:Ja jos jollain on pahaa sanottavaa Nikitasta niin oma nimi sit esille mä uskalsin sen kertoo ja voin kertoa tämän tarkan osoitteenkin koska itselläni ei ole mitään pelättävää en hauku täällä ihmisiä.
Kuvitteellinen tilanne: Olisitko mennyt silloin vuonna 1988 Åmselessa väliin kun ystäväsi ampui isän, äidin ja pikkupojan? Entä olisitko kertonut ystäväsi olinpaikan viranomaisille näiden tekojen jälkeen?
PeteTattooed kirjoitti:Jos jonkun mielestä tekoni oli väärä ja olisi pitänyt katsoa kun nainen tapetaan niin menkää itseenne.
Tekosi oli ihan oikein. En ole sitä missään vaiheessa kyseenalaistanut.
PeteTattooed kirjoitti:Veikkaan että varsinkin lecterillä olisi mennyt tilanteessa paskat housuun ja olisit vaan katsonut vierestä ja syyllistynyt täten tappoon itsekkin.
No onneksi sinun sulkijalihas toimi paremmin ja uskalsit pysäyttää Kallanrannan ilman pienintäkään pelkoa. Ja ei, en olisi siinä tilanteessa syyllistynyt tappoon, enkä edes avunantoon.
PeteTattooed
Scooby-Doo

Siis mitä tarkennusta haluat tästä asiata? Ota sä vaikka turpaas siihen väliin en todellakaan mene laitas nimes tohon vai etkö uskalla? Taidat suosia naistenhakkaajia vitun kusipää runkkari. Sä tässä vittuilet ja vitun väärälle ihmiselle. Mä olen tehnyt hyvän teon mitä sä paskahousu et todennäkösesti koskaan mistä kerron täällä niin sä etkun auot vaan päätäsi älä ihmettele jos otat sillon tällön turpaas ja kukaan ei sua auta. Ihmeellistä touhua ei voi muuta sanoa.
Vastaa Viestiin