Ritva Raitio muutti poikansa Mikon kanssa asumaan kaivinkonekuljettaja Ari Hailion luokse
jos annettais kuitenkin sukulaisten jotka ei ole tehneet mitää, olla rauhassa?
Tätä itsekin mietin, että siis kokonainen viikko! Tosi helpottavaa ollut vaimolle. Tosin, kai hän senkin viikon pelkäsi, että koska alkaa...subway kirjoitti:"Joskus pariskunnalla meni paremmin, saattoi mennä kokonainen viikko, ettei Ari hakannut Ritvaa!"
Kertakaikkiaan mahtava herrasmies!
Joko soitit? Nuo nettisivuilla olevat numerot eivät toimi, joten onkohan Hailio lopettanut hommat/eläköitynyt ...vai lukenut minfoa?kakkosurpo kirjoitti:Sain tässä ajatuksen et pitäisikö minun kysellä töitä A. Hailiolta? Luulisin olevani aika pätevä kuopankaivaja, kuoppaa voi sit käyttää mihin vaan. Eiks tän naisen hakkaajan/tappajan firma kaivelekkin kuoppia mihin mahtuisi täytteitä?
Ei sitä heti hiffaakkaan ja mä tajusin koko asian kans jälkeenpäin miten kamala se oli mulle ollu. Mä olin siihen niin ihastunu että halusin vaan ymmärtää ja en ehkä halunnu ees uskoa että se on semmonen... Vaikka lopulta mä olinki se, joka lopetti jutun koska sen tunsi kyllä ettei sitä miestä kiinnosta. Myöhemmin se tuli selittämään mulle kuinka se on tavannu uuden naisen ja kohtelee sitä niinku kukkaa kämmenellä, oikeen hiero suolaa mun haavoihin jotka oli vielä auki (ah, runollista!pikasso kirjoitti:" Ja mikä sairainta, itkin sen jätkän perään varmaan kuukausia... Ja jos meistä olis tullu jotain pidempiaikasta ja olisin saanu kokea henkistä- tai fyysistä väkivaltaa, olis se kyllä ollu mun ihan oma vika. Syyllisiä oltais oltu molemmat."
Tuossa yllä juuri jutun ydin kiteytettynä.
Sellaiset ihmiset, jotka eivät edes ymmärrä mistä väkivalta saa alkunsa eivät voi varautua ennakkoon.
Yleensä väkivallan uhria syyllistetään kun ei ymmärtänyt lähteä eikä ymmärtänyt kertoa kenellekään.
Joka tekee väkivaltaa fyysisesti on myös eittämättä henkisen väkivallan käyttäjä kun saa kerran anteeksi aina vaan tekemisistään huolimatta.