Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
olin illan blacke lawlessinä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vanhoilla pohjilla herättiin, nyt sitte tullu jo korjausta otettu viron lastista, taidan olla alkoholisti 
-
Antarktis
- Remington Steele
Kalsarointia, mä + muutama kuiva sidukka, siivoilen täs naapureiden iloksi. Ens viikko lomaa 
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
valmistautuminenn uuteenvuoteen alotettu.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Parin viinilasillisen turvin jättelen haikeita (paskat) hyvästejä paskakämpälle ja odottelen innoissani huomista muuttoa =D Ois tuolla kyllä vielä täys viinipullo ja pari kaljaa kaapissa, vaan noinkohan tulee sitte muutosta mitään =D =D
Tää on vissiin sellanen ketju mis saa aina yksin kännissä jutella ja sit muut saa seuraavana päivänä naureskella =D
Jep ja sitten itse aina itkeä...neitix kirjoitti:Tää on vissiin sellanen ketju mis saa aina yksin kännissä jutella ja sit muut saa seuraavana päivänä naureskella =D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Nyt on kiva nousukas päällä. Kohta kuuntelemaan muutamaa artistia jotka ilmeisesti huohottaa joitain biisejä mikkiin. Toivottavasti ei tartte huomenaamuna itkee missään kopissa tai täällää. Tai jos itken niin itken muuten vaan. Känni perkele yrittää ottaa ylivaltaa vaikka kuinka taistelen vastaan nestepitoisilla aineilla. Se on moro sano horo.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Täällä on vasta eka muuttosiideri menossa, mutta siitä se sitte lähtee. Pitää pitää pikku afterpartyt paikallisessa ja oishan toi viinipullokin kai matkalla tänne vanhasta kämpästä vielä =D
Oon ollut koko viime viikon Isä Aurinkoinen. Jokohan tämä tästä. Tai no ei oikeastaan tarvi, yhdellä kädellä voi toimia thinkkeritiimissä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
-
kid
Siis todella omistuista että minä itse ja vain minä olem humalassa tässä. Tai siis että on jo torstaiaamu ja sillain siis. Ja viiko viimestestä dokaukseta. Muttasiis pointtintani oli että miksei ihmiset dokaa silleen niinkun perusteellisesti tai väihntäänkin huvikseen aina välillä myöd viikolla? Miksis sitä katsotaan paheksuen. Itse ainakin dokaan kunhan ehdin. Huomenna esim. ei hommia mut vkloppuna pitää olla kuvauksissa aja silloin ei ehdi dokata. Siis: Miksei dokata viikolla? Vviiini on ainakin hyvää niinku minä viikonnpäivänä hyvönsö. Ja siis kaikkihantämä lähti siitä että kaverin mutsin naisystävä toi meille jostain syystä tonkan viiniä ja sittenhän olin humalassa ja nyt mun kämppis tuli himaan ohooo. Ja nyt sitten tteeen nukkumista.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Amatöörien ilmestyessä Kaivajan blogiin maapallo seisautetaan piste
Olen ollut ja tulen olemaan keskusteluissa mukana, vartioimattomat juomat takavarikoidaan välittömästi
Olen ollut ja tulen olemaan keskusteluissa mukana, vartioimattomat juomat takavarikoidaan välittömästi
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
tulipas tässä semmone mielee et paljonkos tarvii olla fyffee vamasti maailmantajuntaa kaavoittavan kompassilla varustetun drinkin patentti?otan vielä poukkaa messii kun patentoin tämän drinkin.
Kappas, täällä on kaikki ollu selvistäpäin yli 3 kuukautta ja eilen ekat ratkennu.
Antabus-määrärahat loppu loppuvuodesta? Vaiko onko keskusteltu vain käsin, eli pianonpimputtimilla loppukesä ja alkusyksy humalaissegmentissä?
Antabus-määrärahat loppu loppuvuodesta? Vaiko onko keskusteltu vain käsin, eli pianonpimputtimilla loppukesä ja alkusyksy humalaissegmentissä?
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
ootko iines pitkäänki joutunu syömää antabuxia?noh,yhet sille.eläs nyt vaa ota saattaa tulla pahakin olotustila,ja naamaripunotus samaa settiin.diggis kaivohha ittes tsiikaa osakkeita ku keksin täs just yhen drinkkipatentin