Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Ai kauheeta Nooruska ja kumppanit! Ehhehheehhee, rupes jo naurattamaan. Viistoistakesäisen raiskausta ei tarvitse selitellä huonoilla kotioloilla, huonolla ääoolla tai muullakaan sellaisella. Mikä teitä naisia vaivaa?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Puhetta oli yläasteikäisistä tytöistä, jotka vapaaehtoisesti tapailevat selvästi vanhempia miehiä tai seurustelevat heidän kanssaan. Jos vanhemmat sallivat tämän - joka siis usein on vaikutuksille alttiiden, vielä epävarmojen ja hämmentyneiden tyttöjen hyväksikäyttöä - he eivät usein silloin muutenkaan piittaa lapsistaan.
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Anteeks vaan, mutta en usko tässä tapauksessa tämän raiskauksen olevan niin selkeästi raiskaus...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Arvannen ajatuksesi suunnan, mutta ehkä tosiaan on ollut kyse aikuisten leikeistä, joissa naisosapuoli on liian kokematon ja siten yhteistyöhaluton jossakin määrin. Eli ei aikuisenkaan tarvitse kaikkeen suostua, vaikka johonkin suostuukin. Nuori taas on useinkin uusien asioiden edessä sänkyhommissa, joten raja tulee vastaan nopeammin kuin jo kokeneemmalla.Nooruska kirjoitti:Anteeks vaan, mutta en usko tässä tapauksessa tämän raiskauksen olevan niin selkeästi raiskaus...
Kaikkien meidän elämään kotiolot vaikuttavat, hyvässä&pahassa tai siinä ettei asioilla ole merkitystä ollenkaan. Mutta kotiolot on kotiolot, ei kyläläisten tai edes sukulaisten "tietämät"/näkemät olosuhteet ja kuviot...
-
Hairahtelija
- Remington Steele
- Viestit: 210
- Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 7:00 pm
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
No tuota tuota, en kyllä sanois, etteikö vanhemmat välittäis. Voi olla ettei edes tiedetä, missä se oma teini luuhaa, ja kenen kanssa. Mulla on ollut suhteellisen vapaa elämä ylä-asteella, jonkun kerran olin arestissa kun en mennyt yöksi kotiin mutta menohalut oli niin kovat, että äkkiä sitä oppi valehtelemaan niin hyvin, ettei vanhemmat epäilleet..Siru83 kirjoitti:Puhetta oli yläasteikäisistä tytöistä, jotka vapaaehtoisesti tapailevat selvästi vanhempia miehiä tai seurustelevat heidän kanssaan. Jos vanhemmat sallivat tämän - joka siis usein on vaikutuksille alttiiden, vielä epävarmojen ja hämmentyneiden tyttöjen hyväksikäyttöä - he eivät usein silloin muutenkaan piittaa lapsistaan.
En tiedä sit minkä ikäistä porukkaa täällä ravaa, kun monen mielestä 15-v on vielä täys lapsi, jonka pitäis tyyliin leikkii nukeilla, mut ei mun nuoruudessa ainakaan, ei meidän kaveripiirissä. Mut en mä sanois että me oltiin epävarmoja tai hämmentyneitä, me vaan haluttiin bailata
No, pointti oli se että mun omien kokemusten mukaan 15-17 v voi olla täysin normaali ihminen vaikkei omanikäinen seura kiinnosta. Ja hänestä voi kasvaa ihan normaali ihminen
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Niin nyt puhuttiin yläasteikäsistä eli 13-15-vuotiaista keskivertotytöistä.
Sinä ja ystäväsi ette paljon juhlivina ja vanhempien miesten kanssa aikaa viettäneinä ja ilmeisesti heidän kanssaan kokemuksia keränneinä kuuluneet yläasteikäisinä keskivertoryhmään, koska yhdeksäsluokkalaisistakin suomalaisista tytöistä n. 70% ei ole kokenut yhdyntää (Pia Suvivuon tutkimus, 2011). Vielä selvästi pienemmällä osalla kuin tuolla 30%:lla on tuollaisia kokemuksia selvästi vanhempien miesten kanssa, eli puhutaan marginaaliryhmästä.
Jos yläasteikäisellä tytöllä on seksisuhteita selvästi vanhempiin miehiin, eikä vanhemmat puutu siihen kyse mielestäni on välinpitämättömyydestä ja leväperäisyydestä. Ja vaikka vanhemmat ei kaikkea tietäiskään, niin jos lapsi juoksee yömyöhään ulkona melkein joka ilta, niin kyllä normaalissa vanhemmassa se herättää kysymyksiä.
Tässä tapauksessa on kyse tytöstä, joka on muuttanut mieltään kesken tilanteen ja katunut jälkeenpäin. Toisin kuin nimimerkille "Hairahtelija", hänelle tällainen tilanne on ollut traumaattinen ja ikävä. Vaikka 15-vuotias pitäisi vanhempia miehiä komeina ja jännittävinä, se ei tarkoita sitä että hän on fyysisesti ja henkisesti valmis seksiin etenkään jonkun 25-vuotiaan kanssa joka voi vaatia kokemattomalta tytöltä ties mitä.
Sinä ja ystäväsi ette paljon juhlivina ja vanhempien miesten kanssa aikaa viettäneinä ja ilmeisesti heidän kanssaan kokemuksia keränneinä kuuluneet yläasteikäisinä keskivertoryhmään, koska yhdeksäsluokkalaisistakin suomalaisista tytöistä n. 70% ei ole kokenut yhdyntää (Pia Suvivuon tutkimus, 2011). Vielä selvästi pienemmällä osalla kuin tuolla 30%:lla on tuollaisia kokemuksia selvästi vanhempien miesten kanssa, eli puhutaan marginaaliryhmästä.
Jos yläasteikäisellä tytöllä on seksisuhteita selvästi vanhempiin miehiin, eikä vanhemmat puutu siihen kyse mielestäni on välinpitämättömyydestä ja leväperäisyydestä. Ja vaikka vanhemmat ei kaikkea tietäiskään, niin jos lapsi juoksee yömyöhään ulkona melkein joka ilta, niin kyllä normaalissa vanhemmassa se herättää kysymyksiä.
Tässä tapauksessa on kyse tytöstä, joka on muuttanut mieltään kesken tilanteen ja katunut jälkeenpäin. Toisin kuin nimimerkille "Hairahtelija", hänelle tällainen tilanne on ollut traumaattinen ja ikävä. Vaikka 15-vuotias pitäisi vanhempia miehiä komeina ja jännittävinä, se ei tarkoita sitä että hän on fyysisesti ja henkisesti valmis seksiin etenkään jonkun 25-vuotiaan kanssa joka voi vaatia kokemattomalta tytöltä ties mitä.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
- Viestit: 2733
- Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
- Paikkakunta: Etelämpi suomi
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Onko tästä jotain faktaa? Uutinenhan muistaakseni kertoi että tyttö oli suostunut suutelemaan mutta siitä edetessä oli omien sanojensa mukaan tehnyt selväksi ettei halunnut sitä. Mielestäni suuteleminen ja seksi on kaksi niin eri asiaa että ei voida sanoa tytön muuttaneen mieltään "kesken tilanteen". Luonnollisesti puolustuksen kanta asiaan on tuo mainitsemasi että tyttö oli mukana hommassa loppuun asti ja alkanut katua myöhemmin. Uutisessa kerrotaan myös tytön kertoneen ikänsä (ilmeisesti yrittäen saada mies lopettamaan?) mutta mies ei ollut välittänyt.Siru83 kirjoitti: Tässä tapauksessa on kyse tytöstä, joka on muuttanut mieltään kesken tilanteen ja katunut jälkeenpäin.
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Älä takerru sanoihin.Mielestäni suuteleminen ja seksi on kaksi niin eri asiaa että ei voida sanoa tytön muuttaneen mieltään "kesken tilanteen".
-
hannu hanhi
- Axel Foley
- Viestit: 2253
- Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Tapahtumien kululla ei periaatteessa ole mitään merkitystä, koska kyse on alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä eli pedofiliasta, koska tyttö on alle 16-vuotias. Mies on syyllistynyt rikokseen ja sillä sipuli. Monissa maissa seksi alaikäisten kanssa tarkoittaa automaattisesti raiskausta riippumatta siitä, miten asiat ovat edenneet.
On varmasti olemassa alaikäisiä tyttöjä, jotka harrastavat seksiä useampienkin vanhempien miesten kanssa. Tästä käytetään nimitystä promiskuiteetti, jota ei pidetä normaalina ilmiönä. Kyseessä on lääketieteellinen, poikkeavaa käytöstä kuvaava termi.
On varmasti olemassa alaikäisiä tyttöjä, jotka harrastavat seksiä useampienkin vanhempien miesten kanssa. Tästä käytetään nimitystä promiskuiteetti, jota ei pidetä normaalina ilmiönä. Kyseessä on lääketieteellinen, poikkeavaa käytöstä kuvaava termi.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
- Viestit: 2733
- Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
- Paikkakunta: Etelämpi suomi
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Siru83 kirjoitti:Älä takerru sanoihin.Mielestäni suuteleminen ja seksi on kaksi niin eri asiaa että ei voida sanoa tytön muuttaneen mieltään "kesken tilanteen".
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
toisenlaista mielipidettä täältä..
Kun mä olin yläasteella, sanotaanko vaikka 15v, niin olin yhtä seksuaalinen ja aktiivinen kuin nyt, aikuisena. Minua panetti ihan samalla tavalla, katsoin pornoa ihan samalla tavalla, hankin seksileluja ja panin miehiä. Ja voin sanoa suoraan että sen ikäiset pojat on aiiiiiika kokemattomia, ja seksi on vittumaista ja turhaa räpellystä. Siks mullaki oli noit 25v miehii panokavereina/seurustelukavereina.
Kun mä olin yläasteella, sanotaanko vaikka 15v, niin olin yhtä seksuaalinen ja aktiivinen kuin nyt, aikuisena. Minua panetti ihan samalla tavalla, katsoin pornoa ihan samalla tavalla, hankin seksileluja ja panin miehiä. Ja voin sanoa suoraan että sen ikäiset pojat on aiiiiiika kokemattomia, ja seksi on vittumaista ja turhaa räpellystä. Siks mullaki oli noit 25v miehii panokavereina/seurustelukavereina.
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Pedofilian määritelmä ei täyty, eikä edes osu kohdilleen tuossa. Pedofilia kohdistuu alle puberteetti-iän. Seksuaalinen hyväksikäyttökään ei sinänsä vielä kerro välttämättä pedofiliasta vaikka uhri olisikin hyvin nuori (selkeästi lapsi).hannu hanhi kirjoitti:Tapahtumien kululla ei periaatteessa ole mitään merkitystä, koska kyse on alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä eli pedofiliasta, koska tyttö on alle 16-vuotias.
Ei tuo tosiaan ole harvinaista tuo seurustelusuhde 15v.-25v. Silti tosiaan väkisin ei saa tehdä mitään, kun toinen ei osaa/haluakaan jotain iljettävää (omasta mielestään).
- Juliet Jones
- Axel Foley
- Viestit: 2475
- Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
- Paikkakunta: Little Stempington
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Sama kohta Siru83:n tekstissä pisti silmään. Kyllä suuteleminen on aivan eri juttu kuin seksiin suostuminen. Voi olla halukas suutelemaan, muttei menemään yhtään sen pidemmälle, mikä tässä tapauksessa näyttää tulleen uskottavasti toteennäytetyksi.nuusku-nella kirjoitti:Onko tästä jotain faktaa? Uutinenhan muistaakseni kertoi että tyttö oli suostunut suutelemaan mutta siitä edetessä oli omien sanojensa mukaan tehnyt selväksi ettei halunnut sitä. Mielestäni suuteleminen ja seksi on kaksi niin eri asiaa että ei voida sanoa tytön muuttaneen mieltään "kesken tilanteen". Luonnollisesti puolustuksen kanta asiaan on tuo mainitsemasi että tyttö oli mukana hommassa loppuun asti ja alkanut katua myöhemmin. Uutisessa kerrotaan myös tytön kertoneen ikänsä (ilmeisesti yrittäen saada mies lopettamaan?) mutta mies ei ollut välittänyt.Siru83 kirjoitti: Tässä tapauksessa on kyse tytöstä, joka on muuttanut mieltään kesken tilanteen ja katunut jälkeenpäin.
-
Hairahtelija
- Remington Steele
- Viestit: 210
- Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 7:00 pm
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Tummennus minun. Missä kohtaa mun tekstiä lukee että mä esimerkiksi olisin tuolloin harrastanut seksiä vanhempien miesten kanssaSiru83 kirjoitti:Niin nyt puhuttiin yläasteikäsistä eli 13-15-vuotiaista keskivertotytöistä.
Sinä ja ystäväsi ette paljon juhlivina ja vanhempien miesten kanssa aikaa viettäneinä ja ilmeisesti heidän kanssaan kokemuksia keränneinä kuuluneet yläasteikäisinä keskivertoryhmään, koska yhdeksäsluokkalaisistakin suomalaisista tytöistä n. 70% ei ole kokenut yhdyntää (Pia Suvivuon tutkimus, 2011). Vielä selvästi pienemmällä osalla kuin tuolla 30%:lla on tuollaisia kokemuksia selvästi vanhempien miesten kanssa, eli puhutaan marginaaliryhmästä.
Jos yläasteikäisellä tytöllä on seksisuhteita selvästi vanhempiin miehiin, eikä vanhemmat puutu siihen kyse mielestäni on välinpitämättömyydestä ja leväperäisyydestä. Ja vaikka vanhemmat ei kaikkea tietäiskään, niin jos lapsi juoksee yömyöhään ulkona melkein joka ilta, niin kyllä normaalissa vanhemmassa se herättää kysymyksiä.
Hairahtelija kirjoitti:Tai että meitä hyväksikäytettiin, vaikka vanhempien jätkien seuraan hakeuduttiin aina kun mahdollista
Tällä nimenomaan tarkoitin, että ei harrastettu mittää
Joo, mä en kommentoinutkaan tätä tapausta, mulle ei oo ikinä käynyt mitään vastaavaa, vaikka kumppaneita on ollut jonkin verran, ikinä ei oo pakotettu mihinkään. Enkä mä oo ikinä ketään pakottanuSiru83 kirjoitti:Tässä tapauksessa on kyse tytöstä, joka on muuttanut mieltään kesken tilanteen ja katunut jälkeenpäin. Toisin kuin nimimerkille "Hairahtelija", hänelle tällainen tilanne on ollut traumaattinen ja ikävä. Vaikka 15-vuotias pitäisi vanhempia miehiä komeina ja jännittävinä, se ei tarkoita sitä että hän on fyysisesti ja henkisesti valmis seksiin etenkään jonkun 25-vuotiaan kanssa joka voi vaatia kokemattomalta tytöltä ties mitä
Viimeksi muokannut Hairahtelija, La Heinä 16, 2011 7:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mies raiskasi 15-vuotiaan kotibileissä
Minulle tuli sellainen kuva tästä, että tyttö on lähtenyt pojan kanssa siinä uskossa, että poika tahtoisi vain pitää kädestä kiinni ja pussailla. Mies taas lähtenyt siinä oletuksessa, että nyt irtoaa pesää. Tämä pätee myös aikuisiin, jos pokaat baarista jonkun niin kyllä moni mies ajattelee saavansa seksiä sinä yönä, mutta moni nainen ei tunnu tätä ymmärtävän ja sitten saattaa puoliväkisin joutuvan petihommiin.
Mutta mielestäni ei ole normaalia, että 24 vuotias kiinnostuu 15 vuotiaasta ja 15 vuotiaan kuuluis olla kotona kavereiden kanssa katsomassa vaikka elokuvia, eikä vetämässä kännejä.
Mutta mielestäni ei ole normaalia, että 24 vuotias kiinnostuu 15 vuotiaasta ja 15 vuotiaan kuuluis olla kotona kavereiden kanssa katsomassa vaikka elokuvia, eikä vetämässä kännejä.