Murhan Chat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Yllapito on huomannut kayttajien suuren halun chat:in perustamiseen ja asia on jo hankintalistalla. Saamani tiedon mukaan se tulee onnistumaan jo tamanvuoden puolella ja saataa olla etta nopeammin kuin uskallamme toivoakaan.

Talla hetkella on ensin vaihdettava palvelun tarjoajan uuteen serveriin, joka antaa palstalle lisaa liikkumavaraa. Nykyinen kavijamaara seka kirjotuksien maara on aiheuttanut sen etta joudumme nostamaan serverin tehoa.

Tarkkaa paivamaaraa en rupea arvioimaan. Yllapidolta saamani informaation mukaan kaikki mahdollisuudet avata Chat ON OLEMASSA! Myos tekniset ratkaisut on olemassa, joten kun olemme siirtyneet uudelle serverille ja naemme sen toimivan moiteettomasti on aika lisata yksi palikka lisaa... Esim. CHAT

RAID
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Miksi ette perusta #murhainfo-kanavaa irkkiin. Sen voitte tehda aivan itse.

No, viime kerran kun se oli ircssa paalla, siella toli kaksi henkiloa, joten onko chat tarpeellinen jos kukaan sita mahdollisuutta kayta?

Siis tarkoitin ircta, en quakenettia tai "galleria-irkkia" :wink: :lol:
---------
Allekirjoitus.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

groot kirjoitti:Miksi ette perusta #murhainfo-kanavaa irkkiin. Sen voitte tehda aivan itse.

No, viime kerran kun se oli ircssa paalla, siella toli kaksi henkiloa, joten onko chat tarpeellinen jos kukaan sita mahdollisuutta kayta?

Siis tarkoitin ircta, en quakenettia tai "galleria-irkkia" :wink: :lol:
Tuotahan jo käsiteltiin tässäkin topicissa. Jostain syystä ei ole tän paikan ihmiset innostuneet ircistä, liian hankala monille vai mikähän mättää? Empä itsekkään ole jaksanut siellä pyöriä kun vaan 1-3henkeä siellä on ollut.
Orkidea
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Orkidea »

Itse kannattaisin murhainfon lanseeraamaa chattia, henkilökohtaisesti koen ircin hankalana enkä siellä viihtyisi. Toivottavasti RAIDin mainitsema chatti toteutuisi lähiaikoina, käyttäjiä varmasti riittäisi.. :D
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Jee!!!! Mäkin nostan käteni tolle chatille.
Irc ei kuulosta kivalta. Eikä jaksa alkaa säätään mitään tommosia :?
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Merope kirjoitti: helpoiten pääset aloittamaan tuolta -> http://webchat.xs4all.nl/ . Sieltä jätä 'Irc Network' kohta ennalleen (siinä pitäisi lukea 'IRCnet'), laita Nickname-kohtaan haluttu nimimerkkisi, ja seuraavasta valikosta valitse viimeinen kohta, 'Other'. Kun olet sen valinnut, alapuolelle pitäisi ilmestyä palkki, jossa on risuaita (#) valmiina. siihen perään kirjoitat sitten vain 'murhainfo' . lopuksi kannattaa vielä klikata kohtaa "advanced options' , jossa valitset viimeisestä kohdasta 'Character set' kumman tahansa Western -vaihtoehdoista. Sitten painatte sitä Go!-nuolta siitä oikealta, ja annatte palaa :wink:
Toisaalta en kyllä ymmärrä mitä hankalaa tuossa on, eri asia tietysti olisi jos pitäisi clienttien kans säätää.. Mielestäni irc on helpompi, käyttökelpoisempi ja kaikinpuolin parempi kuin mikä tahansa chat.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Emmä tiedä, nuo on erittäin selkeät ohjeet, mutta joku mättää.. Pitää tos illalla kattoo jos jaksais. :roll:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Itel on käytös mIRC, ja siihen nonamescript.

Asian tekee tällä netillä hankalaksi se, että kun vähän pätkäsee netti, katkeaa yhteys irciin. Ja se on rasittavaa 5 minuutin välein laittaa uudellee irc päälle ja päälle..
What you do... Makes you who you are.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Käytin irkkiä viimeksi joskus vuonna 2001 :wink: Ei tainnu oikein olla mun juttu...
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Täällä vuonna 1996... Joten ei ole oikein muistissa nuo asiat. Mutta en yleensäkään ole parhaimmillani real time -keskusteluissa, koska niissä puheenvuorot ovat erittäin lyhyitä ja varsin usein asiapitoisuuksettomia. :wink:
Every ship must sail a world.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tämä ei osaa pelittää Irc:iä, mutta chattailu vois onnistua. :wink:
Jos saa kotona enemmän nettiaikaa, perhe väittää, että olen aina Murhainfossa... :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Sama homma. Irc ei iske. Chatti vois olla ihan hauskaa joskus. Varsinkin kännichatti 8)
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

itse en ole chatti ihmisiä. tosi hyvä jos nämä jotka ovat täällä vain chattailun takia, saavat oman kanavan ja nämä jotka ovat aidosti kiinnostuneita rikosjutuista, voisivat jatkaa täällä.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^mä en jaksa ymmärtää näitä "menkää muualle chattailemaan ja jättäkää meidät keskustelemaan veriteoista"-kommentteja, koska itse olen täällä ainakin sen takia, että olen, kuten sanoit aidosti kiinnostunut rikoksista ja niiden tekijöistä. se, että haluan jutella reaaliajassa muiden palstan käyttäjien kanssa samoista asioista ja toisinaan myös ehkä säästä, ei tee minusta millään lailla vähemmän kiinnostunutta kuin nyt olen. jos vapaan keskustelun ja gallupin aiheet närästää niin tarviiko niitä lukea, saatika kyseenalaistaa meidän motiivit kirjoitella foorumiin? H*lvetti sentäs....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Onpa ihme, että se olet aina sinä, Kalessin, joka ensimmäisenä ottaa nokkiinsa. "Se koira koira älähtää..?"
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Vastaa Viestiin