Murhan Chat
-
Raid
Yllapito on huomannut kayttajien suuren halun chat:in perustamiseen ja asia on jo hankintalistalla. Saamani tiedon mukaan se tulee onnistumaan jo tamanvuoden puolella ja saataa olla etta nopeammin kuin uskallamme toivoakaan.
Talla hetkella on ensin vaihdettava palvelun tarjoajan uuteen serveriin, joka antaa palstalle lisaa liikkumavaraa. Nykyinen kavijamaara seka kirjotuksien maara on aiheuttanut sen etta joudumme nostamaan serverin tehoa.
Tarkkaa paivamaaraa en rupea arvioimaan. Yllapidolta saamani informaation mukaan kaikki mahdollisuudet avata Chat ON OLEMASSA! Myos tekniset ratkaisut on olemassa, joten kun olemme siirtyneet uudelle serverille ja naemme sen toimivan moiteettomasti on aika lisata yksi palikka lisaa... Esim. CHAT
RAID
Talla hetkella on ensin vaihdettava palvelun tarjoajan uuteen serveriin, joka antaa palstalle lisaa liikkumavaraa. Nykyinen kavijamaara seka kirjotuksien maara on aiheuttanut sen etta joudumme nostamaan serverin tehoa.
Tarkkaa paivamaaraa en rupea arvioimaan. Yllapidolta saamani informaation mukaan kaikki mahdollisuudet avata Chat ON OLEMASSA! Myos tekniset ratkaisut on olemassa, joten kun olemme siirtyneet uudelle serverille ja naemme sen toimivan moiteettomasti on aika lisata yksi palikka lisaa... Esim. CHAT
RAID
Tuotahan jo käsiteltiin tässäkin topicissa. Jostain syystä ei ole tän paikan ihmiset innostuneet ircistä, liian hankala monille vai mikähän mättää? Empä itsekkään ole jaksanut siellä pyöriä kun vaan 1-3henkeä siellä on ollut.groot kirjoitti:Miksi ette perusta #murhainfo-kanavaa irkkiin. Sen voitte tehda aivan itse.
No, viime kerran kun se oli ircssa paalla, siella toli kaksi henkiloa, joten onko chat tarpeellinen jos kukaan sita mahdollisuutta kayta?
Siis tarkoitin ircta, en quakenettia tai "galleria-irkkia"![]()
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Toisaalta en kyllä ymmärrä mitä hankalaa tuossa on, eri asia tietysti olisi jos pitäisi clienttien kans säätää.. Mielestäni irc on helpompi, käyttökelpoisempi ja kaikinpuolin parempi kuin mikä tahansa chat.Merope kirjoitti: helpoiten pääset aloittamaan tuolta -> http://webchat.xs4all.nl/ . Sieltä jätä 'Irc Network' kohta ennalleen (siinä pitäisi lukea 'IRCnet'), laita Nickname-kohtaan haluttu nimimerkkisi, ja seuraavasta valikosta valitse viimeinen kohta, 'Other'. Kun olet sen valinnut, alapuolelle pitäisi ilmestyä palkki, jossa on risuaita (#) valmiina. siihen perään kirjoitat sitten vain 'murhainfo' . lopuksi kannattaa vielä klikata kohtaa "advanced options' , jossa valitset viimeisestä kohdasta 'Character set' kumman tahansa Western -vaihtoehdoista. Sitten painatte sitä Go!-nuolta siitä oikealta, ja annatte palaa
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
blackwidow
-
Kalessin
- Adrian Monk
^mä en jaksa ymmärtää näitä "menkää muualle chattailemaan ja jättäkää meidät keskustelemaan veriteoista"-kommentteja, koska itse olen täällä ainakin sen takia, että olen, kuten sanoit aidosti kiinnostunut rikoksista ja niiden tekijöistä. se, että haluan jutella reaaliajassa muiden palstan käyttäjien kanssa samoista asioista ja toisinaan myös ehkä säästä, ei tee minusta millään lailla vähemmän kiinnostunutta kuin nyt olen. jos vapaan keskustelun ja gallupin aiheet närästää niin tarviiko niitä lukea, saatika kyseenalaistaa meidän motiivit kirjoitella foorumiin? H*lvetti sentäs....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-