Kiiski Vastaranta kirjoitti:Eli ABB:n pää koppa on tällä selvitetty ja hän valehtelee kaikissa asioissa koska sulla oli kaveri joka valehteli, case closed. Ja kun muistaa viel et vain yhden asian voi muistaa ja korkeintaa kymmenen vuoden muisti tyyppi on kirjoittanut sentään 1500 sivua kaikennäköistä jutskaa, vitsi mikä emä valehtelija?
Jätitkö loput viestistä lukematta? Ylipäätään lainasit tuossa viestissäsi toisiinsa liittymättömiä asioita irti asiayhteyksistään. Muistista en ole mitään sanonut, joten mikä ihme avautuminen minua kohtaan tuo oikein oli? Näin kirjoitin, alleviivaukset lisättyjä:
Nepenthe kirjoitti:Muunmuassa tämän kokemuksen perusteella oon kyllä täysin valmis kyseenalaistamaan tämän ABB:n joka sanan eikä ole ollut pienintäkään kiinnostusta manifestia lukea. En usko minäkään, että hän olisi tieten tahtoen valehdellut noiden pakistanilaisten suhteen, mutta jos henkilö pitää itseään yli-ihmisenä ja erehtymättömänä, hänen kuvauksensa häntä kohtaan tehdyistä rikoksista eivät ole millään lailla luotettavia. Tarkoitan juuri sitä, mitä nuusku-nellakin, eli että ABB olisi jättänyt pois sen oman osuutensa, koska ei ole ajatusmallistaan johtuen yksinkertaisesti nähnyt mitään omaa tekoaan vaikuttavana tekijänä. Tämän lisäksi on mahdollisesti myös joitain tilanteita tulkinnut niin kuin se mun tuttu, eli jotain pikkuasiaa pitänyt suoranaisena rikoksena häntä kohtaan, josta tulisi säädättää elinikäinen rangaistus.
tervaeläin kirjoitti:"– Mielestäni hänen olisi mieluummin pitänyt riistää henkensä kuin tappaa niin monia ihmisiä, hän sanoi Norjan TV2:n haastattelussa maanantaina."
Okei, jos noin on sanottu, niin sitten se ei ole niin paha. Ei tuollaiset jutut niin kauheasti kiinnosta, niin luin vain otsikon ja vedin johtopäätöksen, että isästä olisi ollut parempi, että poika olisi tappanut MYÖS itsensä. My bad.
Mietityttää kyllä nuo mahdolliset rikostoverit, kun aluksi tyyppi sanoi, että itse on tehnyt yksin, mutta sitten muutti tarinaansa, että kyllä niitä olikin muita. Tietysti pitää tutkia asiaa, mutta kun muuten oli niin tarkasti kaiken miettinyt etukäteen, että mitä tekee ja sanoo, niin tuo jotenkin hämää ja pidän myös mahdollisena, että tyyppi on valehdellut noista yhteyksistä työllistääkseen poliisia ja lietsoakseen pelkoa. En siis väitä, että ehdottomasti tyyppi valehtelee, koska en itsekään tiedä, mitä mieltä olen, mutta huomioin vain tämän epäkohdan verrattuna teon ja toiminnan muuten järjestelmälliseen toteuttamiseen.

"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."