Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Mitä Murhainfolaiset oikein tuijottelevat

Kasvoihin,olen mies
5
14%
Rintoihin, olen tissimies
6
16%
Vartalon linjoihin,olen mies
3
8%
Kasvoihin,olen nainen
12
32%
Rintoihin, olen tissinainen
2
5%
Vartalon linjoihin, olen nainen
9
24%

Ääniä yhteensä: 37

Ceiling Fan
Jack Taylor

Re: Minne silmäsi hakeutuvat?Oletko kalapuikkoviiksimies/nainen?

Viesti Kirjoittaja Ceiling Fan »

Hairahtelija kirjoitti:Mä oon tissinainen 8) Mä tuijotan ihan avoimesti (tai no arskojen takaa :P ) miesten ja naisten rintoja ekana. Sitten kroppaa ja kai se naamakin tulee sitte tsekattuu vaikkei se niin tärkee ole. Mä oon ihan hetero, ainakin luulen niin mutta kyllä mä ehkä jopa mielummin kattelen esim kuvastoissa naisten bikinikuvia kun miesten. Niin ja mikäs se kysymys olikaan? :)
Mulla on sama. Mäkin olen enimmäkseen aivan tavallinen heteronainen, mutta paljon mieluummin mä katselen kauniita naisvartaloita kuin kauniita (treenattuja) miesvartaloita. Tässä siis kaunis naisvartalo voi olla muutakin kuin treenattu, ts. lihaksikas. Hieman runsaampikin nainen voi olla kaunis vartaloltaan! Mua ei lihakset sytytä lainkaan miehillä, eikä kyllä naisillakaan. Aika monet kai ajattelee täydellisen miesvartalon lihaksikkaaksi, mutta mä en.

Mulla on yksi tuttu nainen, joka on kaunis, ja joka mielellään asettaa rintansa esille varsinkin juhla/bilekamppeissa. Mun on pakko katsoa niitä tissejä, en mä voi sille mitään. Ne vetää puoleensa! :mrgreen:

Miehistä mä katson kasvot ja kokonaisuuden, sekä tilanteen niin salliessa takamuksen ja etumuksen erikseen :wink:. Mua viehättää eniten tietyn tyyppiset miehet - aika samankaltaisia ovat keskenään miehet, jotka ovat mun mielestä viehättäviä/seksikkäitä/haluttavia. Näin kai se vain menee. 8)
Of course I'm out of my mind - it's dark and scary in there.
Vastaa Viestiin