Suomalaisnainen etsii lapsensa isää Uuden-Seelannin tv:ssä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mun mielestä ihan kiva että joltakin naiselta löytyy "pallit" tälläiseen. Eihän miestenkään puolesta kukaan tunne myötähäpeää jos etsivät vuosien jälkeen suomalaista naista joka oli tullut raskaaksi 5v sitten ja hävinnyt maisemista...tuotakin tapahtuu, kaikki vaan ajattelee että onpas siinä ihana mies...kun välittää...ja viitsii etsiä...oooh!
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minusta jotenkin tuntuu, että voipi hyvin ola ettei ollut ensimmäinen kerta kun ''sattuu ja tapahtuu''. Mitenkäs siinä sitten käy, jos isukki onkin se edellisen kerran paikallinen rahaton alkuasukas???

Parree lähteä naapurikaupunkiin ja etsiä sieltä hieman varakkaaman oloinen heppu, jos meinaa elatuskulut jonkun kanssa jakaa.

Ainahan tuollaisessa tapauksessa olisi myös mahdollista keskeyttää raskaus.

Jotenkin hassua, että nainen kuvittelee yhden panon saavan jonkun tuntemaan vastuuta ja hillitöntä halua perustaa perhe. Kyllä se minusta pitää lähteä yhteisestä päätöksestä ja halusta. Jopa 'etälapsen' hankinta.

Joko itsekästä tai ehkä hieman jälkeen jäänyttä ajattelua minun mielestäni.
cicero
Michael Knight

ei tässä varmasti ole kyseessä elatusmaksut...juttelin tästä eilen mun miehen kanssa j asekin kyllä vaikka mies onkin niin ei uskonut että kyseessä on epätoivoinen rahastusyritys vaan naisen halu tietää lapsensa isä ihan jo lasta itseään varten. Niinkuin tuolla aiemmin jo mainitsin niin epätoivoinen yritys olisi tuo rahastusjuttu varsinkin kun nainen itsee tuntuu ymmärtävän että kyseessä on irlantilainen kaljasta nauttiva taiteen opiskelija (siis voiko olla mitään tuon pahempaa isä-ehdokasta :lol: )
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
X-tine
Jack Bauer

Arvostan tuon naisen valintaa

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Arvostan kyseisen naisen valintaa.
Ensiksikin sitä, ettei hän valinnut aborttia. Se osoittaa sen, että hän on rohkea ihminen ja kunnioittaa elämää.
Toiseksi arvostan häntä siksi, että hän ymmärtää, että lapsi tarvitsee myös isähahmon. Ei elatusmaksujen takia, vaan koska lapselle on oman identiteettinsä vuoksi tärkeää tietää isänsä.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:Paska homma tietty lapselle, mutta ei onnettomuus siitä parane jos siitä tulee 2 henkilön onnettomuuden sijasta 3 henkilön onnettomuus.
Kaikille miehille lapsen saaminen ei ole onnettomuus. Ei edes tällaisessa tilanteessa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Maailma muuttuu; joskus ennen vanhaan tuollainen yhden yön "huumaantuminen" vai miten ne viktoriaanit sanoivatkaan, olisi pidetty visusti salassa ja suurena häpeänä.

Nyt tehdään lööppiä ja otetaan kaikki tiedotusvälineet mukaan levittämään hairahdus koko maailman tietoon. Eikähän sitä edes hairahduksena pidetä.
Nothing is quite what it seems
cicero
Michael Knight

viktoriaanisena aikana se olisi käynyt hyvin esim. kiristysvälineenä oletettua isää kohtaan. Kyllä aika moni mies maksoi "salaa" lapsestaan..kaikenlaista vääntöä on silloinkin ollut ja nämä jutut ovat olleet sellaisia julkisia salaisuuksia....

onhan tämä hairahdus tai vahinko tai miksi sitä nyt haluaa kutsua. Mutta jos itse hyväksyy asian niin miksi sitä pitäisi hävetä muiden ihmisten asenteen vuoksi? tässäkin tapauksessa suurimmat mollaajat taitavat olla naisia... niin ja markja tietenkin....
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Niinpä niin Cicero, en pyrkinytkään itse arvioimaan tuota "hairahdusta", mutta olen monesti hiljattain joutunut vastakkain sen kanssa, että lähes kaikki asiat ja varsinkin asenteet ovat muuttuneet ihan toiseen laitaan yhden vuosisadan kuluessa. Se hämmästyttää aina vain.

Kollegallani on työpöytänsä yläpuolella se kortti, jossa lukee: Helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan. Ehkä OT, mutta tuli mieleen...
Nothing is quite what it seems
NancyDrew
Christopher Lorenzo

Re: Suomalaisnainen etsii lapsensa isää Uuden-Seelannin tv:ssä

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Olisi mielenkiintoista tietää, miten tämä päättyi. Ulkomaalaisesta lehdestä luin, että naisen nimi on Piia Mäkilä.
Vastaa Viestiin