Murhan Chat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

."..johon kalikka kalahtaa" ja kuinka onkaan, että sinä Lizzie, olet lähes aina se, jolle asiasta kommentoin?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Samaa mieltä Kalessinin kanssa, miten voi nämä Vapaa keskustelu ja Gallup näin paljon ärsyttää? Kukaanhan ei käske niitä edes avata, saati lukea. Ei näiden kahden palstan "suosio" ole pois varsinaisilta rikosjutuilta.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

blackwidow kirjoitti:itse en ole chatti ihmisiä. tosi hyvä jos nämä jotka ovat täällä vain chattailun takia, saavat oman kanavan ja nämä jotka ovat aidosti kiinnostuneita rikosjutuista, voisivat jatkaa täällä.
haha, tietenkään ei ole mitään välimuotoja "vain chattäilyn takia", morjens.

EDIT: RIKOSchatissä voisi keskustella myös mm. RIKOKSISTA, yllätys. Vai onko se vääränlainen keskustelutapa?

EDIT2: Siellähän Bodom-osion (Ja nykyään myös Madeleine-osion) riitapukarit voisi helpommin vääntää privaatisti ja reaaliaikaisesti näitä keskinäisiä kahinoitaan, ilman että itse FOORUM tukkeutuu ja sotkeentuu vihaisista chat-tyylisistä keskusteluista ja ilman että ylläpidon pitää poistella, eiks jee?
Kalessin
Adrian Monk

^lesken elämä on mustavalkoista, joko olet chatti-ihminen tai sitten et.piste. elämässä ei ole välimuotoja. mut meidän varmaan pitäisi linkittää tähänkin nyt joku veriroiskekuva, että voidaan todistaa olevamme aidosti kiinnostuneita rikoksista ja rikosten tekijöistä. :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Ihan napisijoille vain tiedoksi, että osa porukasta on alkanut ystävystymään, onko se niin paha? Täällä vähän määritelmää siitä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yst%C3%A4v%C3%A4
kannattaisi ehkä kokeilla itsekin :roll:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Pari varoituksen sanaa tuosta chattailusta:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=766

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... =ammesurma

Molemmissa höyrähtänyt nuori mies: naisen piti olla neitsyt ja luuli, että sillai niiku oikeasti nyt seurustelemme ja toisessa suuttui kun sai tietää avokkinsa olevan bi. No huh huh! Olisi pyytänyt päästä mukaan siihen bi-tyttöjen keskelle. Olis ollut paljon rattoisampaa kun mitä on nyt.

Että varokaa niitä nuoria miehiä. Ja ylipäätään kaikkia.

Kannatetaan.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Noh, toinen löytää netistä elämänkumppanin tai ystävän, toinen taas murhaajan. Ihan sama se on esim. baareillessa, meidän jos joidenkin pitäis se tietää.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Kalessin
Adrian Monk

varovaisuus ei ole koskaan pahasta ja onhan tuo totta, että hulluja on moneen junaan. en ole vaan koskaan ymmärtänyt sitä, että miten noi tilanteet netti-seurustelevaisten kesken pääsee noin kärjistymään, eikös se ole ihan itsestään selvää reaalisuhteessakin, että suhteen pelisäännöt on selvät? tai siis kuvittelisin, että jokaisella olisi sen verran älliä, että pitää huolen, että tietää mihin on menossa ja tekee selvän siitä, mikä on miehiään/naisiaan. en tiedä luoko netti jonkun liian turvallisuuden tunteen, pelkän kirjoittelun perusteella ei kuitenkaan voi tietää millainen se vastapuoli on ja miten hahmottaa maailman ja onhan se toinenkin voinut luoda täysin erilaisen kuvan minusta kirjoitusten ja avojen perusteella, todellisuus harvoin kohtaa tämän kanssa.
Bombay
Adrian Monk

Suosittelen ihmisiä olemaan AINA varovaisia uusien (ja miksei vanhojenkin..) tuttavuuksien kanssa, oli kanssakäymisen muoto sitten kirjastotreffit tai chattituokio...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Apua. Tulin justiin pubista treffaamasta yhtä nettituttua. :lol: Hyvin meni, ystävyys jatkuu edelleen. Itse asiassa olen tavannut nettielämäni aikana tasan kaksi ihmistä näistä ympyröistä, kolmannen tapaan joulukuussa. Hengissä ollaan edelleen ja varovaisina totta kai. 8)
Bombay
Adrian Monk

Loka kirjoitti:^Apua. Tulin justiin pubista treffaamasta yhtä nettituttua. :lol: Hyvin meni, ystävyys jatkuu edelleen. Itse asiassa olen tavannut nettielämäni aikana tasan kaksi ihmistä näistä ympyröistä, kolmannen tapaan joulukuussa. Hengissä ollaan edelleen ja varovaisina totta kai. 8)
Nojoo, lähinnä kuittailin Lecterin chat-peloitteluun ja tarkoitin, että tasan yhtä isot mahdollisuudet (tai pienet mun mielestäni) on joutua tapetuksi, tapasi sitten netti tai muuta tuttua :) Itse olen tavannu ja tutustunut netin kautta varmastikkin yli sataan ihmiseen (en tän palstan kautta kyllä, olen tainnu jopa yhden priva viestin saada :D) ja ei ikinä ole minkäänlaisia ongelmia ollut.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

muistaakseni itse suomen pääministeri bongas netistä naisen ja 'romanssi' poiki myöhemmin jopa kaksi poliisitutkintaa.
:shock: :shock:

no good. :wink:
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Kivaa jos chattti tulee ! Mä en diggaa irkkiä niinkää.. se vaan on jotenki hanurista.
Kumma, että oon hengissä vieläkin ja mulla on huimasti netin kautta tuttuja joihin olen tutustunut myös IRL ja ollaan tosi hyviä ystejä.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Joutaako joku sättämään? 8)
Vastaa Viestiin