Vantaa 2011: Pähkinärinteen paloittelumurhat

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Miki-74
Alokas

Re: Esa Paakkunaisen ja Simo Tuomelan henkirikos -Vantaa 2011

Viesti Kirjoittaja Miki-74 »

Mites se raiskaustapaus pähkiksessä, laittoivatko tuomion hoviin tai lähtivätkö heti lusimaan?
Mietin että oisiko nuorempi näistä ollut se Piri kenties. Ikä stemmaa ja pääsi ehdonalaiseen viime vuonna niinkuin nytkin vangittu.
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Miki-74 kirjoitti:Mites se raiskaustapaus pähkiksessä, laittoivatko tuomion hoviin tai lähtivätkö heti lusimaan?
se on sama valittaako vai ei,mutta kun tuomio on yli 5 vuotta niin linnaan mennään aina ja suoraan.

idioottejahan nuo on jos ei valita..
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Miki-74
Alokas

Viesti Kirjoittaja Miki-74 »

Eli sitten on eri jannu kyseessä.
Vito
Alokas

Viesti Kirjoittaja Vito »

Minua on ihmetyttänyt jutun alusta asti sen uutisointi, luulen että poliisilla on ollut alusta alkaen tieto tekijöistä, onhan tuonne kerhotiloihi tehty etsintöjä aikasemminkin ja miksi sitä ei muka olisi mikitetty?
Halusivat vaan rauhassa kerätä kaikki palaset kohdalleen, eihän poliisi olisi halunnut ruumiiden löytymisestäkään heti tiedottaa, mutta rupes pörrää yleisöö uteliaana ympärillä, ni oli vähän pakko, samoin ruumiiden paloittelupaikasta annettiin lehdille "vähän sinnepäin" tietoa..
Halusivat työskentelyrauhan ja purkivat samalla puhelinkuuntelunauhoja ja äänitteitä..

Kaikkihan on vaan mun omaa arvailua, lehtiuutisten pohjalta: :)
Outo Enkeli
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Vito kirjoitti:Minua on ihmetyttänyt jutun alusta asti sen uutisointi, luulen että poliisilla on ollut alusta alkaen tieto tekijöistä, onhan tuonne kerhotiloihi tehty etsintöjä aikasemminkin ja miksi sitä ei muka olisi mikitetty?
Halusivat vaan rauhassa kerätä kaikki palaset kohdalleen, eihän poliisi olisi halunnut ruumiiden löytymisestäkään heti tiedottaa, mutta rupes pörrää yleisöö uteliaana ympärillä, ni oli vähän pakko, samoin ruumiiden paloittelupaikasta annettiin lehdille "vähän sinnepäin" tietoa..
Halusivat työskentelyrauhan ja purkivat samalla puhelinkuuntelunauhoja ja äänitteitä..

Kaikkihan on vaan mun omaa arvailua, lehtiuutisten pohjalta: :)
Tuohon suuntaan olen itsekkin arvioinut. Viimeinen lause jäi mietityttämään.
Törmäsin aikoinaan Vito nimiseen kaveriin. Taisi olla silloisen RG:n mies. Siis sitä vain mietin olisiko sinulla enemmänkin tietoa???
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Pekkapuupää
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Pekkapuupää »

Sanoisin että toi huhu on täyttä potaskaa.

Pointti on miten keskellä viikkoa puolilta öin nämä ihmiset ovat sattuneet yksiin.
Ei kai Kukaan mene tietoisia vihamiehiä tapaamaan keskellä viikkoa ja yötä.

Kaunaa voi tosin olla syystä jos toisesta, jopa Paakkunaista kohtaan. P tehnyt kupruja ja pyörinyt huumepiireissä, tai Tuomelaa kohtaan joka istunut yli 12 vuotta ja saattanut sanoa tai tehdä jotain mikä jäänyt jollekin hampaankoloon.

Ketä on menty tapaamaan jos ei ns. viha miehiä ja oliko paikalle järjestetty muita vastaanottamaan kaveruksia ?

Miksi Tuomela oli Pakkunaisen luona Askistossa kylässä pitkään, oliko paakkunainen huokutuslintu.

Oliko Paakkunainen ei toivottu vieras kerholle tai toisin päin Tuomelaa ei oltu toivottu paikalle, tai sitten ei kumpaakaan ? Jos odotettiin jompaa kumpaa niin oliko siihen varauduttu jotenkin...

Kuinka paljon porukkaa on ollut paikalla kun kaverukset ovat marssineet paikalle ?

Onko paloittelu-ja kuljetus apua pyydetty/soitettu paikalle myöhemmin ?

Onko surmat jo siunattu aikaisemmin vai tuleet kerhon johtajille yllätyksenä ?

Miten yleistä on että ko. tilassa on keskellä viikkoa, yöllä ihmisiä paikalla ja tai ns. bileet.
Nokkahuilu
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Nokkahuilu »

Ja eikös ne kaverit kävelly Hasseliin päin, kerhotilat on ihan eri suunnassa. Ja eikö kukaan muka ole sitten nähnyt yhtään mitään? Tää juttu vaivaa mua :roll:
Pekkapuupää
Alibin satunnaislukija

Hasselin ohi painelivat, jututtivat nuorta tyttöä matkalla, rahaa nostivat samalla ja mihinkään kuppilaan eivät päätyneet, joten selvää on ollut että kerholle olivat menossa, vaan miksi ja tiedettiinkö heitä siellä odottaa, kuinka paljon oli porukkaa keskellä viikkoa ja keskiyöllä paikalla, oliko aluksi paikalla vain vähän ihmisiä,
oliko kerholla aina bileet keskiviikkona pystyssä vai vaan nyt keskiviikkona,
Vai oliko niin että joku sattumalta oli paikalla vai sovitusti ??

Surmatyö kesti kauan joten tuliko porukkaa lisää suunnitellusti vai hälytettynä kun homma oli lähtenyt lapasesta...

sattumaltako kaikki tapahtui vai jonkun siunauksella.
Outo Enkeli
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Minä en usko saattumaan. Mielestäni on ollut suunniteltu juttu, mutta homma meni vituiks ja suunnitelman sijaan sovellettiin... sovellettiin mitä järki päähän tuo ja kovin järkevästi ei homma sujunut. Syytä ei välttämättä kukaan tule kertomaan.

Tämä tapaus on sellainen, että ainakin minä haluaisin tietää sen, miksi noin kävi kuin kävi...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

mistä ihmeen UB keskiviikkobileistä täällä nyt horistaan?

yleensä näissä tallli/kerhohuoneistoissa on aina joku paikalla tai ainakin ns. "päivystyvuorossa",eikä niissä ole aukioloaikoja tai mitään ihmeen keskiviikkohäppäreitä,tutut voi tulla ja mennä siten kuin paikalla oleville sopii eikä siihen tarvita mitään sen kummempaa bilettämistä,kylässä voi käydä muutenkin,vaikka klo 04 :roll:

näin ainakin mc talleissa missä olen vieraillut elämäni aikana.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Pekkapuupää
Alibin satunnaislukija

Jos kerta suunniteltu, niin onko joku valtuuttanut tapahtumat
Pekkapuupää
Alibin satunnaislukija

Eli keskiviikko yöllä joku satunnainen nakkivuoron saanut kyyppari on teilannut kaksi kaveria ja paloitellut heidät kun ei ole muuta tekemistä ja kotia lähteissaan heivannut pusikkoon...ei kai se noin ole voinut mennä mutta kuka tietää kaikkihan on mahdollista...
Vito
Alokas

Viesti Kirjoittaja Vito »

Outo enkeli:
Minulla ei ole tekemistä noiden kanssa ja ei ole enempää tietoa :lol:

Tuohon suuntaan olen itsekkin arvioinut. Viimeinen lause jäi mietityttämään.
Törmäsin aikoinaan Vito nimiseen kaveriin. Taisi olla silloisen RG:n mies. Siis sitä vain mietin olisiko sinulla enemmänkin tietoa???[/quote]
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Pekkapuupää kirjoitti:Sanoisin että toi huhu on täyttä potaskaa.

Pointti on miten keskellä viikkoa puolilta öin nämä ihmiset ovat sattuneet yksiin.
Ei kai Kukaan mene tietoisia vihamiehiä tapaamaan keskellä viikkoa ja yötä.

Kaunaa voi tosin olla syystä jos toisesta, jopa Paakkunaista kohtaan. P tehnyt kupruja ja pyörinyt huumepiireissä, tai Tuomelaa kohtaan joka istunut yli 12 vuotta ja saattanut sanoa tai tehdä jotain mikä jäänyt jollekin hampaankoloon.

Ketä on menty tapaamaan jos ei ns. viha miehiä ja oliko paikalle järjestetty muita vastaanottamaan kaveruksia ?
Pidän sitä itsekin huhuna, mutta...
...eivät menneet sinne tietoisesti vihamiehiä tapaamaan ja vihapuheita pitämään, vert. se seikka, että pankkiautomaatilla asioidessaan ja tämän neitosen kanssa keskusteluissa he olivat kait ihan perusveikeällä tuulella - kait vakavampia, jos olisivat tienneet kenet kohta tapaavat.
...kaunaa oli ollut jollakin ub:laisella Tuomelaa kohtaan tämän aikoinaan tekemästä hengenriistosta. Vai tuliko ongelmia jonkun kanssa vankilassa, sillä tekijöistä kumpainenkin oli ollut vankilassa. Samassa?
...Paakkunaisen kupruista kyselin, mutta niillä ei huhun mukaan ole mitään tekemistä tapauksen kanssa. Oletan itse, että niilläkin saattaa olla tekoa.
...Hävittämisen kanssa tuli kiire ja se lopulta paljasti homman.

Vaikka noissa kummallisissa piireissä vankilatausta ja henkirikoksen suorittaminen katsotaan meriiteiksi, niin tuskin edes ub:laisista kukaan ehdoin tahdoin vankilaan vuosiksi haluaa sammaloitumaan. Siihen vedoten ounastelen, että kiinnijääminen vituttaa.

No, kunhan saamme enempi tietoa, niin selviää kuinka väärässä huhun kertoja on ollut. Tai oikeassa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja smith »

meneeköhän noi laten kanssa samaan leiriin, voi late joutuu maksaa nbk rikkomuksensa eli et jutteli poliisille.
Vastaa Viestiin