Sami Hintsanen=rattijuoppo

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Juliet Jones
Axel Foley

Re: Sami Hintsanen=rattijuoppo

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Nooruska kirjoitti:Tässä on lähinnä varmaan myös se, että Hintsanen on "ohjelman kasvot". Uskoisin monen katsovan koko show'ta ihan vain Hintsiksen takia ja juontajan vaihto nostattaisi eittämättä palauteryöpyn ja katsojien menetyksiä.
Meillä katsotaan "Tartu mikkiin"- ohjelmasta jopa uusintojakin, mutta ei Hintsasen takia. Vierailevat artistit, -niin tutut kuin tuntemattomatkin-, ovat ohjelman parasta antia. Lisäksi kuulee tuntemattomiakin kappaleita ja saa täydennystä niiden tutumpienkin kappaleiden sanoituksiin, ne kun tuppaavat unohtumaan ja menemään sekaisin joskus.
Hintsasen rääkyminen aina sillä samalla tavalla missä tahansa biisissä lähinnä ärsyttää. Jollain tapaa omahyväisyyskin siitä juontotyylistä ja esiintymisestä tulee vaikutelmaksi. Lisäksi viimeaikaisten tapahtumien valossa kaveri ei sovi roolimalliksi ohjelmaan, jota katsoo/ jossa on yleisönä runsaasti alaikäisiä.

Terveisiä Yleisradioon toivottelee
Juliet Jones.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Doctor Lecter kirjoitti:
matlockb kirjoitti:Kukaan ei ole korvaamaton, kyllä Tartu mikkiin-ohjelmaan löytyy varmasti uusi juontaja.
Toivottavasti koko ohjelma loppuu. Kun se aikanaan alkoi, istuin innolla laiskanlinnaan odottamaan, sillä luulin, että kyseessä on Walt Disneyn luoman Mikin huimia seikkailuja.

Aikansa kutakin näiden viihteellisten ohjelmien kanssa.
Itselleni on aivan sama loppuuko ohjelma vai ei, exän kanssa sitä joskus 5 vuotta taaksepäin katsottiin, nykyään katson vain jos joku vieras laittaa sen telkkarista näkymään, sillä puolestani vieraat saa valita kanavan koska, itse kun en televisiosta katso kuin paria ohjelmaa (kukaan ei varmaan arvaakkaan että ne sarjat ovat suomesta ja rikosaiheisia :lol: yhtä poikkeusta lukuunottamatta).
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Juliet Jones kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Tässä on lähinnä varmaan myös se, että Hintsanen on "ohjelman kasvot". Uskoisin monen katsovan koko show'ta ihan vain Hintsiksen takia ja juontajan vaihto nostattaisi eittämättä palauteryöpyn ja katsojien menetyksiä.
Meillä katsotaan "Tartu mikkiin"- ohjelmasta jopa uusintojakin, mutta ei Hintsasen takia. Vierailevat artistit, -niin tutut kuin tuntemattomatkin-, ovat ohjelman parasta antia. Lisäksi kuulee tuntemattomiakin kappaleita ja saa täydennystä niiden tutumpienkin kappaleiden sanoituksiin, ne kun tuppaavat unohtumaan ja menemään sekaisin joskus.
Hintsasen rääkyminen aina sillä samalla tavalla missä tahansa biisissä lähinnä ärsyttää. Jollain tapaa omahyväisyyskin siitä juontotyylistä ja esiintymisestä tulee vaikutelmaksi. Lisäksi viimeaikaisten tapahtumien valossa kaveri ei sovi roolimalliksi ohjelmaan, jota katsoo/ jossa on yleisönä runsaasti alaikäisiä.

Terveisiä Yleisradioon toivottelee
Juliet Jones.
Siis omakantani on Hintsaseen sama kuin sinun. Itsekään en pidä hänen "tunkeutumisestaan" jokaiseen biisin.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kukahan vanhempi miespuolinen artisti kertoi taannoin lehtihaastattelussa että häntä on pyydetty näihin ohjelmiin joissa kantavana ideana on että artistivieraat kuuntelevat kun juontaja laulaa karaokea. Ei ollut lähtenyt. Tämä Obladiihan on samanlainen ohjelma, makuasia laulaako Maria Lund Hintsasta paremmin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Hairahtelija
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Molempi pahempi, mun mielestä. Tai no, Maria on pahempi. Onneks ei oo pakko kattoo :)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Hairahtelija kirjoitti:Molempi pahempi, mun mielestä. Tai no, Maria on pahempi. Onneks ei oo pakko kattoo :)
Mariaa voi katsoa mielelläänkin, mutta telkkarin ääni pitää mykistää. :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
atom1
Susikoski

Sami Hintsanen

Viesti Kirjoittaja atom1 »

Iltalehti

Suosikkijuontajalle ehdollista vankeutta.
Sami Hintsanen jäi kahdesti samana iltana kiinni rattijuoppoudesta.

Vankeusrangaistuksen ohessa laulaja sai myös kolmen kuukauden ehdollisen ajokiellon ja 35 päiväsakkoa. Maksettavaa päiväsakoista tulee Hintsaselle yhteensä 1 785 euroa.

Asia käsiteltiin tänään Pirkanmaan käräjäoikeudessa ilman syytetyn läsnäoloa.

Syyttäjä vaati Hintsaselle tuomiota kahdesta törkeästä rattijuopumuksesta, sillä syyttäjän mukaan Hintsanen kuljetti autoa päihtyneenä kahteen otteeseen saman illan aikana. Käräjäoikeus kuitenkin katsoi toisen rattijuopumuksista lievemmäksi ja langetti laulajalle tuomiot rattijuopumuksesta ja törkeästä rattijuopumuksesta.

Suosittu televisiojuontaja kärysi ratista 24. heinäkuuta Tampereella. Hintsanen puhalsi 0,70 promillea poliisin ottaessa hänet kiinni.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20111122 ... 2_vi.shtml

On aika mitätön tuomio ja ajokielto. Millähän perusteella ajokiellon voi saada ehdollisena?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Re: Sami Hintsanen

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ihmettelen kyllä kovasti noin lyhyttä ajokieltoa. Näemmä se vähän riippuu siitä kuka ajaa...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin