Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Re: Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.
^ Oliko ilmoitus vielä poliisilla vai mistä vahvistus?
Mistähän nämä Espoo huhut ovat alunperinkään alkaneet?
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Eikös joku puhunut, että Pasia koskeva fb-ryhmä olisi poistunut? Jos näin on ja tapahtunut suht hiljan niin minusta se riittänee...matlockb kirjoitti:Pasi Eloranta on edelleen kadonnut. Juttu on avoinna poliisilla, ts. häntä ei ole löydetty elävänä eikä kuolleena eikä varteenotettavia havaintoja ole tullut aikoihin.Pirhonen kirjoitti:Henkilökohtaisesti kyllä edelleen odottelisin varmistusta löytymiselle, ennenkuin alkaisin haukkumaan pasia, äitiään tai lapsensa äitiä. Just my 2 cents.
MerryLea tuolla joku sivu sitten sanoi kuulleensa näin luotettavalta taholta.En nyt muista miten se lause meni.LAWoman kirjoitti:
Edit: näin se meni:
Lähipiiristä, sen tarkemmin kertomatta että keneltä, saatujen tietojen mukaan Pasi on löytynyt, ja on siis oikeasti äitinsä luona Espoossa. Eli muuttoilmoitus on tehty, koska Pasi on sinne muuttanut, ja siellä asunut tämän koko ajan.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Minä en ainakaan ryhmää löytänyt. Mutta kuten totesin niin en osaa sanoa milloin se on poistunut, siitä saattaa olla puolikin vuotta kun itse viimeksi ryhmää katsoin.
Matlockb voisi sen verran valaista että kysyitkö asiaa ihan poliisilta? Kysyit ja sait vastauksen että poliisi ei ole henkilöä tavoittanut?
Huhut Espoosta on olleet jutussa mukana alusta asti, lähtivät varmaan siitä kun Elorannan äiti muutti sinne pian katoamisen jälkeen.
Matlockb voisi sen verran valaista että kysyitkö asiaa ihan poliisilta? Kysyit ja sait vastauksen että poliisi ei ole henkilöä tavoittanut?
Huhut Espoosta on olleet jutussa mukana alusta asti, lähtivät varmaan siitä kun Elorannan äiti muutti sinne pian katoamisen jälkeen.
^ Itse en ole fb:ssä niin en voi tarkistaa, mutta ei siitä kauaa ole, kun tänne vielä sieltä pätkiä postattiin...?
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.
En muista enää Pasille tehdyn ryhmän nimeä, mutta Pasi Eloranta-nimellä löytyi 4 saman nimistä henkilöä ja ryhmä nimeltään Garbo. Muita tuloksia ei löytynyt
Onko ryhmä sitten piilotettu, vai voiko tästä päätellä ihan jotain muuta?
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Nooruska kirjoitti:^ Itse en ole fb:ssä niin en voi tarkistaa, mutta ei siitä kauaa ole, kun tänne vielä sieltä pätkiä postattiin...?
No näin mäkin muistelin mutten jaksanut selata taaksepäin ja tarkistaa. En muista edes kävinkö silloin itse sivulla lukemassa keskustelun vai tyydyinkö tänne postattuun versioon.. Eli on ilmeisesti melko lähiaikoina sitten poistettu (tai piilotettu, pitää muistaa taas että vaikka sitä ei löydy niin se ei tarkoita ettei se ole enää ollenkaan olemassa) ja se toki viittaisi siihen että Pasin olinpaikka olisi saatu selville. Toisaalta, voisiko olla myös niin että nämä ex ja sukulaisensa ovat ahkeraan harrastaneet salapoliisityötä ja lopulta vain (ilman kunnollisia "todisteita" eli keskustelua Pasin kanssa) päättäneet että siellä se on Espoossa äitinsä kanssa? Vaikka kyllä mä itse siinä tilanteessa olisin ehkä vaan vaihtanu ryhmän nimen ja tehny laajalle piirille ihmisiä selväks millainen sankari on kyseessä kun noin tekee.
^ Sellainen sivuhan voi vielä ilmestyä.
JOS siellä nyt ensin yritetään itse puhua Pasille, että mene sanomaan poliisille olevas okei ja anna lausuntoo lehdistölle niin saadaan tää päätökseen ja kenties yritetään jatkaa kevyesti siitä mihin jäätiin? Eli ensin hyvällä ja sitten...
JOS siellä nyt ensin yritetään itse puhua Pasille, että mene sanomaan poliisille olevas okei ja anna lausuntoo lehdistölle niin saadaan tää päätökseen ja kenties yritetään jatkaa kevyesti siitä mihin jäätiin? Eli ensin hyvällä ja sitten...
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Niin, kenties.. Sitä odotellessaNooruska kirjoitti:^ Sellainen sivuhan voi vielä ilmestyä.![]()
-
delila
- Martin Riggs
Itse kävin joku aika sitten facebookissa erään kaveriporukkamme ryhmän sivuilla. Ryhmä ei ole ollut kovin aktiivinen, ja fb antoikin jonkun tekstin (en muista sanatarkasti + koko laitos puhuu mulla englantia), että "tämä on vanhanmallinen ryhmä. Tällaiset ryhmät tullaan poistamaan jatkossa, päivitä ryhmäsi uudeksi" tms.. Itse jäin siihen käsitykseen, että jos ryhmää ei päivitetä, niin se katoaisi bittiavaruuteen.
Tuohon fb:n ryhmään,osoite on nykyisin http://www.kadoksissa.fi ja sieltä löytyy myös Elorannan Pasi vieläkin. Siellä on myös tuosta huhusta mutta sitä ei ole vahvistettu.
Fb;n kadonneet sivulta löytyy tuo linkki.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Niin tuo on se fb:n kadonneet ryhmä? Kyse ei ollut siitä vaan omaisten pelkästään Pasille perustamasta ryhmästä.Sulavesi kirjoitti:Tuohon fb:n ryhmään,osoite on nykyisin http://www.kadoksissa.fi ja sieltä löytyy myös Elorannan Pasi vieläkin. Siellä on myös tuosta huhusta mutta sitä ei ole vahvistettu.
Minäkin kävin kurkkaamassa kyseistä ryhmää, enkä löytänyt sitä enää. Google löysi samannimisen ryhmän Kuvake.netistä. 
En usko löytymiseen ennen kuin virallisen tiedotteen näen. Toisaalta,miksi tuo Espoo-juttu ei vois olla totta?? Tänne sulautuminen on ainakin helppoa. Äiti voinut piilottaa poikansa ajatellen,että kihlatullehan ei kerrota,muutoin ei hetken rauhaa ole. Olisiko kihlattu ollut epämieluisa miniä? Tai onko äidillä vain tapana taputella rakasta poikaansa päälaelle asiassa kuin asiassa?
OT: jos minä pakoilisin velvollisuuksiani,äidin eteen ei asiaa olisi.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Why don't we just flip a coin?"
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Sen pystyn ymmärtämään että Pasi ja äiti olisivat syystä tai toisesta halunneet "piiloutua" tuolta kihlatulta, se olisi kuitenkin hoitunut ihan sillä että muuttavat ja laittavat osoitetiedot salaisiksi. (En tosin tiedä olisiko kihlatulla silloinkin ollut mahdollisuus saada ne vedoten lapsen etuun?) Olisi myös voinut vaan kylmästi ilmoittaa ettei halua tavata lasta, elatusmaksuista ei olisi eroon päässyt mutta pienempi paha se olisi minusta kuin tämä että miestä haetaan julkisesti lehtiä ja telkkaria myöten! Pelkästään elatusmaksujen pelossako Pasin oli pakko piiloutua myös viranomaisilta? Ja äidin olla leikissä mukana että "juu, kadonnut on, voi voi". Eihän siinä ole mitään järkeä, ei kertakaikkiaan.Crishelle kirjoitti:En usko löytymiseen ennen kuin virallisen tiedotteen näen. Toisaalta,miksi tuo Espoo-juttu ei vois olla totta?? Tänne sulautuminen on ainakin helppoa. Äiti voinut piilottaa poikansa ajatellen,että kihlatullehan ei kerrota,muutoin ei hetken rauhaa ole. Olisiko kihlattu ollut epämieluisa miniä? Tai onko äidillä vain tapana taputella rakasta poikaansa päälaelle asiassa kuin asiassa?
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
On se vaan helvetin hienoa että meillä on täällä näin paljon tosi uskovaisia jotka uskovat facebookin levittämiin riikumatomiin totuuksiin niin suurella paatoksella ja hartaudella niin monella sivustolla. Ja eihän tosi uskovaisen tarvitse hävetä uskoaan tai sen jälleen levitystä. Vaikka kuinka tämää sotii facebookuskovaisten uskontoa vastaan niin en ole missään havainnut että Pasista olisi kenelläkään mitään havaintoa katoamisensa jälkeen. Miettikääs/lukekaas vaikka noita omia kirjoituksianne mitä olette kirjoittaneet yhden torvelon laittaman "varman" facebookraamatun tiedon perusteella. Jotku pässinpäät(jokainen ulkopouolinenkin palstalla käviä voi lukea ketjua taaksepäin ja päätellä keitä tarkoitan) on vetänyt Pasin kölin ali ja monta kertaa, ja miksi? Siinäpä onkin kysymys.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.