Blackman ja Hessu52

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sariola
Horatio Caine

Blackman ja Hessu52

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tämä on kyllä enemmän huumorijuttu kuin kovin suuri ongelma.

Tervetuloa tämä uusi kirjoittaja Blackman! Olen tehnyt henkilökohtaisesti sellaisen havainnon, että tämä uusi nimimerkki mielestäni ajattelee ja kirjoittaa samaan tyyliin kuin nimimerkki Hessu52. Kannanotot joihinkin asioihin ovat täsmälleen samat. Kirjoitustyyli on identtinen. No, hauskaahan se on. Ei tuo haitaakaan! Kiva seurata sivusta tuleeko riitaa Hessun kanssa? Seuraillaan. :D

Näiden kirjoittajien sanailua olisi hauska seurata! 8)
Hessu52
Watson itse

Re: Blackman ja Hessu52

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sariolalla on yhtä kieroutunut kirjoitustyyli, mitä ovat hänen onnettomat kyhäelmänsäkirjoittajana.

Tuollaista soopaa suoltaa kaksivuotias apinakin, joten se noista Sariola vanhuksen horinoista.

Samalla tavalla kuin sinä Sariola ei taida ajatella muut kuin poikasi Mätälokki, joten se siitä.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

No, odotellaan milloin Blackman ja Hessu52 riitaantuvat!? Jos riitaantuvat. :)
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Heh. Kertoo hän, joka muistetaan multinikki konstan seuraajana, joka todellakin parhaimmillaan taisi riitautua oman tuplanikkinsä kanssa. :D
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

awa kirjoitti:^ Heh. Kertoo hän, joka muistetaan multinikki konstan seuraajana, joka todellakin parhaimmillaan taisi riitautua oman tuplanikkinsä kanssa. :D
Vai riitautui oman tuplanikkinsä kanssa. Asiasta sen enempää mitään tietämättä niin kiitos kuiotenkin awa, sain päivän naurut.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Vastaa Viestiin