Raiskausyritys Kirkkonummella -30.7.2011

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
matlockb
Watson itse

Raiskausyritys Kirkkonummella -30.7.2011

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nuori nainen yritettiin raiskata

Maanantai 1.8.2011 klo 12.38

Nuori nainen yritettiin raiskata Kirkkonummella Uudellamaalla lauantaina, kertoi poliisi maanantaina.

Tapaus sattui puoli kahdeltatoista illalla Bron kaupunginosassa Upinniementien ja Naissaarentien risteyksen tietämillä.

Nainen pääsi pakenemaan omin avuin.

Poliisi pyytää yhteydenottoa henkilöltä, joka pyöräili naista vastaan hetkeä ennen raiskauksen yritystä.

Myös muut mahdolliset havainnot pyydetään ilmoittamaan Kirkkonummen poliisille virka-aikana puhelinnumeroon 071 8738 050.

STT
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011080 ... 4_uu.shtml
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Johan Kaptens
Armas Tammelin

Re: Raiskausyritys Kirkkonummella -30.7.2011

Viesti Kirjoittaja Johan Kaptens »

Poliisi: Hämeenlinnan raiskausjuttu olikin väärinkäsitys

1.8.2011 16:26 | Kommentit

STT

Lahti. Kanta-Hämeen poliisi on lopettanut epäillyn raiskausrikoksen tutkinnan. Tutkinnanjohtaja Ari Turunen tiedotti maanantaina, että kyseessä oli väärinkäsitys.

Poliisi toivoi viime viikolla yleisön apua epäillyn raiskaajan tavoittamiseksi. Tuntomerkkeihin sopiva mies ilmoittautui sen jälkeen itse poliisille. Mies kertoi Hämeenlinnan Kaupunginpuiston öisistä tapahtumista toisin kuin uhriksi ilmoittautunut nainen.

Miehen versio osoittautui esitutkinnassa pitävämmäksi, toteaa rikoskomisario Turunen. Hänen mukaansa osapuolet olivat päihtyneitä lähtiessään läheisestä ravintolasta.

Epäilyksen alaiseksi joutunut mies ei ole jättänyt rikosilmoitusta väärästä ilmiannosta.
"Suomenruotsalainen, saamelainen ja romanikulttuuri
ovat vuosisatoja olleet osa suomalaista monikulttuurisuutta."
Pilari
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Pilari »

Öö, meneekö mulla nyt jotain ohi, vai miten tää hämeenlinnan tapaus liittyy tohon kirkkonummen tapaukseen?
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Pilari kirjoitti:Öö, meneekö mulla nyt jotain ohi, vai miten tää hämeenlinnan tapaus liittyy tohon kirkkonummen tapaukseen?
Menee mullakin jotain pahasti ohi.. tietääkseni kyseessä on kaksi eri tapausta.. Voisiko joku vähän selventää asiaa (että tyhmät/tietämättömätkin pysyvät kärryillä)?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Eri tapaukset. Hämeenlinnan raiskaus osoittautui väärinkäsitykseksi.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/nakik ... lk_hs_ko_2
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin