[/quote]Kari77 kirjoitti:Hyvä pointti ja täysin samaa mieltä ja eikös noita ole joskus ennenkin käytetty hyödyksi kadonneiden etsinnöissä ?matlockb kirjoitti:Ja esitän myös kysymyksen joka mahdollisesti on esitetty, eikö varusmiehiä voisi laittaa nyt myös vaikkapa viikoksi etsimään Karoliinaa ja lopettaa pyssyleikit siksi aikaa.
Ei muitakaan kadonneita ole noin etsitty, en nyt tajua mikä tekee Karoliinasta arvokkaamman ihmisen kuin muista.
mikä niistä vanhuksista tekee arvokkaampia joita sotilasvoimin etsitään? nuoret ovat kuitenkin tämän yhteiskunnan tulevaisuus, ei se hautausmaan nuoriso.
no huhhuh... ei kai tässä kukaan ole ketään arvokkaampi todellakaan. tapaus kuitenkin lähtökohtasesti on maalaisjärjellä ajateltuna "outo" eikä poliisilla ole edelleenkään (ainakaan mediassa kerrottu) minkäänlaista tutkinta linjaa. Karoliina on itse kadonnu, eipä ookkaan tai voi ollakkin rikos, eipä ookkaan rikos. Puhelin on paikannettu tottijärvelle mutta ei se siellä ole tai sittenkin saattaakin olla kattotaan ny...
Tapaus kaiken kaikkiaan on todella omintakeinen ja ihmetystä herättävä. Jopa minä joka ei juuri tämmösiin lotkauta korvaansa ( ajatellen teinien normi katoomisina) lähtee samoilemaan tuonne metsään ja vielä useampana päivänä, sekä seuraa tapausta erittäin tiiviisti. Kyllä siinä pitää silloin olla jo jotain normaalista teini katoomisesta poikkeavaa.
itse ajattelen että olisi järkevämpää sulkea pois teorioita juuri sillä että vaikka sitten käytettäisiin puolustusvoimia ja haravoitaisiin alue täysin, vaati se sitten 20 tahi 2000 sotilasta. näin ainakin voidaan todeta että tällä alueella häntä ei ole