Juu, totta. Mutta jos ajatellaan että skootteri olisi tuotu ja "aseteltu" paikalle jonkun muun toimesta ja kuitenkin poliisi on (toistaiseksi) todennut että Karoliina lähti kaverinsa luota itse ajamaan niin aikaa on väkisin kulunut enemmän kuin se viisi minuuttia. Ei välttämättä toki paljoa mutta jonkun verran. Ilmeisesti lehdenjakaja ei ole havainnut ketään kulkemassa alueelta pois päin (tai tätä ei ole kerrottu) mutta toki sitä voi piiloutua pusikkoonkin kun huomaa että auto tulee.MissHolmes kirjoitti:Tuohon oletettuun paikkaan on KK kestänyt bilepaikasta alle viisi minuuttia.
Ja saman verran on kestänyt kenellä tahansa tuon mopon paikalle saanti.
Jotenkin mopon löytöpaikka on kumma. Ikäänkuin paniikissa, mutta ei kuitenkaan. Tai siltä minusta tuntuu.
Tuosta olen samaa mieltä että jotenkin ristiriitainen on tuo skootterin löytöpaikka ja -tapa. Kypärän on ehtinyt riisua mutta tavarat on jääneet eikä ole yrittänyt soittaa kenellekään. En voi välttyä ajatukselta että kuitenkin lähti siitä paikalta itse, omasta halustaan ja kenties itsetuhoisin/onnettomin ajatuksin, ei välttämättä niin että aikoi itsensä tappaa mutta mennä metsään murjottamaan vaikka. Ja sitten jos se humalatila olikin vaan yllättävän kova. Tai mukana pullo kuten täällä on jo ehdoteltukin.