Helpotus, toisaalta, sitä kun ehdin jo epäillä, mutta missä ihmeessä se tyttö on!?
Olen itse ehdottanut tuota Saarenkärjenkatua jo aiemmin useasti, koska jos K tarvitsi jonkun vastaan bilepaikalle mennessään, hän ehkä erehtyi lähtiessään ja otti väärän alikulkutunnelin, ja näin ollen kääntyi YHTÄ risteystä aiemmin vasemmalla kuin oli tarkoitus.
Olen myös pettynyt uutisiin joissa humalatila kerrotaan vahvaksi
K oli luvannut mennä kotiin, koiraa viemään. En vaan suostu uskomaan että olisi enää sillon 02 jälkeen ollut vahvassa humalassa. Kukaan ei tiedä paljonko joi, paljonko siellä oli yleensä ottaen juomia tai muuta? Ja miten ihmeessä hän olisi päässyt edes sinne Likolammelle asti siinä kunnossa?
Joku jo hyvin sanoikin, että koska puhelimella ei ole soitettu heti, se tukee sitä, että Klla ei ole ollut aikaa soitaa, koska joku/jokin on ollut esteenä. Voihan olla että puhelin on mennyt jotenkin jumiin/jökkiin, ihmetyttää myös että tyttö on käyttäynt sitä la-illan aikana ja vielä ti se on ollut päällä, lataamatta kertaakaan? Mikä puhelin Klla oli? Ja mihin aikaan hän Villilään meni bileisiin?
VIllilänsaari on Villilässä, joten sama asia. Tuo alue on vakavaraista aluetta, siellä asuu silmäätekevää ja ihan tavallista tallaajakin, makes me wonder....puhuuko pojat totta?
Paikalla oli n. 10 hlöä, Kn kanssa 3 poikaa? Ehkä kaikki eivät ole nähnet jos jotain filunkia on ollut.
Vai eikö kukaan muista mitään? Mahtaa olla hieno paikka kavereille.
2 vahvaa teoriaa.
1)Bileissä käytiin jo aiemmin Nokian suunnalla (Tottijärven masto, äiti soitti - K ei vastannut), K jäi sille tielleen, skootteri palasi, sen ajoi joku muu kumoon, mikä selittää sen, ettei kukaan kuullut, koska se vietiin sinne hiljaa, hämäykseksi.
2) K itse ajoi, lähti kaatumisen jälkeen kävelemään takaisin päin, mahdollisesti samaa reittiä > Pyhäjärven rannat tai Tohlopin Tesoman läpi tai joku vei >? , miksi muuten olisi jättänyt avaimet ja muut.
Vaihtoehtoja on paljon, kunpa edes tytön puhelin nyt löytyisi tai saataisiin lisäselvitystä mastojen yhteksiin.
Kellään tietoa bileistä, sisätiloissa? MMihin aikaa alkoivat, käytiinkö välissä muualla, haettiinko juomat jostain? K:n muistaa varmasti keltaisesti kengistä hyvin.
Eikös K ollut menossa 9.lle luokalle jos juuri riparin käynyt?