Kiitos kaikille kirjoittajille, tässä on sellaista kollektiivisen välittämisen tunnetta. Koitetaan pitää keskinäinen nahistelu poissa (eli ns. henkilöön meneminen), ketjua on vaikea seurata välillä töissä käyvänä, kuten on todettu, vaikka pysytään asiassa.
Kyllä tässä palataan taas tuohon ihmisten kuulemiseen. Kuten jo totesinkin, avainasemassa on se, miten tarkan ja totuudenmukaisen kuvan voimme saada bileitten tapahtumista. Alusta alkaen on ihmetyttänyt tuo ns. saattaja-kertomuksen muuttuminen. Se pitäisi katsoa loppuun saakka. Jos hyvää hyvyyttäkin varmistetaan alibeja ristiin, on kuulija umpikujassa, ellei aika lopulta tee tehtäväänsä ja joku murru taakan alla. Totuus on aina yksinkertaisin selitys. Kun nyt katsoin noita alueen satelliittikuvia, niin tulee mieleen nuo soramontun seinät: onko hiekkaa tullut vyörynä tai onko kaivamisen jälkiä?
Jos skootteri on tarkoituksella viety tuonne harhautustarkoituksessa, on se ainakin toiminut toistaiseksi. Etsinnät keskittyy tuonne. Mitenkäs se ns. bilepaikka ja sen alueen lähistöjen/kellarit yms. piilot.
Lööppilehti oli nyt listannut kahdeksan kohdan dilemmaa ja kyllä siinä keskeisiä kohtia on mukana tästä mysteeristä.
Minuakin ihmetyttää tämä aamujakajan liikkuminen isolla poliisin maijalla. Mihin tämä uskomus perustuu? Jakajahan voi olla liikenteessä tosiaan sillä polkupyörällä tai Fiat Unolla. En siis osta tätä jakajan säikkymistä lainkaan. Olen itse asiassa kyyninen tuon skootterin kuskin suhteenkin.
Kiitos irc-gallerian linkistä. Se kyllä varmisti omaa profilointia tytöstä.
Joku koitti jo profiloida tekijääkin:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 75#p406069
Tämä teki vaikutuksen analyyttisyydellään ja jotain tämän kaltaista profiilia pitäisi rakentaa, jos olisi tällaista korrelaatiota. Itse uskon kaveriporukan toilailuun, kunnes muuta todistetaan.
Kirjallisuudesta tulee mieleen Donna Tartin Jumalat juhlivat öisin.