Murhan Chat
-
Raid
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Kalessin,Kalessin kirjoitti:, todellisuus harvoin kohtaa tämän kanssa.
Sinulla on paha asenneongelma. Mentaalialan ammattilaisena voin auttaa sinua. Autankin jos vain sallit. Voin toimia psykiatrinasi. Miksi aina kommentoit negatiivesti kirjoituksiani?
Et ole koskaan antanut positiivista palautetta. Miksi?
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
^ Huomauttaisin tähän väliin, että tuo ei nyt varmaan kuulu ihan tähän ketjuun. Palstalla on oma lokeronsa myös keskinäisille kahinoille.
Minusta nettituttuja voi tavata, kunhan pitää tietyn järjen ja varovaisuuden sen kanssa. Mutta kyllä on sanottava, että jotkut ryhmätkin ovat enemmän "vaarassa" kuin toiset; lapset ja teinit enemmän kuin aikuiset, naiset enemmän kuin miehet. Toki kaikkien kannattaa suhtautua asiaan vakavasti.
En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi irkin käyttö koetaan niin vaikeasti.
Sehän on chat, lyhenne IRC tulee sanoista Internet Relay Chat. Se vain on kätevämpi kuin useimmat, ellei kaikki nettiselaimessa käytettävät chatit. Tosin eipä sekään tarvi erillistä ohjelmaa, kun ihan nettiselaimestakin pääsee jo nykyään kätevästi irkkiin. Joitain kai pelottaa, että se vaatisi jotain kummempaa "koodaamista" tai asiantuntemusta ja ohjelmia, tai kaikki ne komennot ja muut, joita irkissä tarvitsee. Itse voin omasta kokemuksesta sanoa, että alkuun pääsee kuka tahansa helposti tasan yhdellä komennolla ( /join #kanava ) , jonka jälkeen kaverit auttaa jos kohtaat minkäänlaisia ongelmia.
Minusta nettituttuja voi tavata, kunhan pitää tietyn järjen ja varovaisuuden sen kanssa. Mutta kyllä on sanottava, että jotkut ryhmätkin ovat enemmän "vaarassa" kuin toiset; lapset ja teinit enemmän kuin aikuiset, naiset enemmän kuin miehet. Toki kaikkien kannattaa suhtautua asiaan vakavasti.
En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi irkin käyttö koetaan niin vaikeasti.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Tästä voinemme aavistaa, että MR Groot saapuu Irlannista Suomeen Joulukuussa?groot kirjoitti:Kenet ajattelit tavata joulukuussa?Loka kirjoitti:kolmannen tapaan joulukuussa. Hengissä ollaan edelleen ja varovaisina totta kai.
Mutta eikös Loka ollut jo varattu... muistelee *pään raapileo*
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
*hämmentynyt ilme* En minä ainakaan pois täältä foorumin puolelta aikoisi lähteä, vaikka joskus saattaisinkin chattiin ilmestyä. Olen chattaillyt joskus aikaisemmin suomi24:ssä ja jippiissä, mutta nykyään se on jäänyt kun olen kirjoitellut foorumeille & mesettänyt. Kerros, olenko silloin chat-immeinen vai ei-chat-immeinen?blackwidow kirjoitti:itse en ole chatti ihmisiä. tosi hyvä jos nämä jotka ovat täällä vain chattailun takia, saavat oman kanavan ja nämä jotka ovat aidosti kiinnostuneita rikosjutuista, voisivat jatkaa täällä.
Tarkoitan nyt tällä viestilläni vain sitä, että minusta asia ei ole noin yksinkertainen, kuin sanot.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Kylla ja kylla. Varattu minulle. Uuuh.Tampereen Tyttö kirjoitti:Tästä voinemme aavistaa, että MR Groot saapuu Irlannista Suomeen Joulukuussa?groot kirjoitti:Kenet ajattelit tavata joulukuussa?Loka kirjoitti:kolmannen tapaan joulukuussa. Hengissä ollaan edelleen ja varovaisina totta kai.![]()
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
[quote="MeropeEn kyllä vieläkään ymmärrä, miksi irkin käyttö koetaan niin vaikeasti.
Sehän on chat, lyhenne IRC tulee sanoista Internet Relay Chat. Se vain on kätevämpi kuin useimmat, ellei kaikki nettiselaimessa käytettävät chatit. Tosin eipä sekään tarvi erillistä ohjelmaa, kun ihan nettiselaimestakin pääsee jo nykyään kätevästi irkkiin. .[/quote]
Samaa mielta. En ymmarra miksi irkkia pidetaan vaikeana. Olen irkannut opiskeluajoista saakka eli reilusti yli kymmenen vuotta.
Meseen verrattuna irkki on ylivoimainen.
Samaa mielta. En ymmarra miksi irkkia pidetaan vaikeana. Olen irkannut opiskeluajoista saakka eli reilusti yli kymmenen vuotta.
Meseen verrattuna irkki on ylivoimainen.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
blackwidow
tarkoitin että jos ehkä joku haluaisi vaan chattailla niin hyvä jos on oma kanava, mutta on taas sellaisia kirjoittajia jotka ovat kiinnostuneita sekä rikosjutuista että chattailusta. itse kirjoitan vähemmän vapaan osioon, mutta luen kyllä jos aikaa jää.Howler kirjoitti:*hämmentynyt ilme* En minä ainakaan pois täältä foorumin puolelta aikoisi lähteä, vaikka joskus saattaisinkin chattiin ilmestyä. Olen chattaillyt joskus aikaisemmin suomi24:ssä ja jippiissä, mutta nykyään se on jäänyt kun olen kirjoitellut foorumeille & mesettänyt. Kerros, olenko silloin chat-immeinen vai ei-chat-immeinen?blackwidow kirjoitti:itse en ole chatti ihmisiä. tosi hyvä jos nämä jotka ovat täällä vain chattailun takia, saavat oman kanavan ja nämä jotka ovat aidosti kiinnostuneita rikosjutuista, voisivat jatkaa täällä.
Tarkoitan nyt tällä viestilläni vain sitä, että minusta asia ei ole noin yksinkertainen, kuin sanot.
ei kai nyt sentään ketään väkisin pois ajeta 'rikospuolelta', vaikka kirjoittaa enimmäkseen vapaan keskustelun osioon
Aa, otin siis vähän liian sanatarkastiblackwidow kirjoitti:tarkoitin että jos ehkä joku haluaisi vaan chattailla niin hyvä jos on oma kanava, mutta on taas sellaisia kirjoittajia jotka ovat kiinnostuneita sekä rikosjutuista että chattailusta. itse kirjoitan vähemmän vapaan osioon, mutta luen kyllä jos aikaa jää.Howler kirjoitti:*hämmentynyt ilme* En minä ainakaan pois täältä foorumin puolelta aikoisi lähteä, vaikka joskus saattaisinkin chattiin ilmestyä. Olen chattaillyt joskus aikaisemmin suomi24:ssä ja jippiissä, mutta nykyään se on jäänyt kun olen kirjoitellut foorumeille & mesettänyt. Kerros, olenko silloin chat-immeinen vai ei-chat-immeinen?blackwidow kirjoitti:itse en ole chatti ihmisiä. tosi hyvä jos nämä jotka ovat täällä vain chattailun takia, saavat oman kanavan ja nämä jotka ovat aidosti kiinnostuneita rikosjutuista, voisivat jatkaa täällä.
ei kai nyt sentään ketään väkisin pois ajeta 'rikospuolelta', vaikka kirjoittaa enimmäkseen vapaan keskustelun osioon
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
No comments.groot kirjoitti:Kylla ja kylla. Varattu minulle. Uuuh.Tampereen Tyttö kirjoitti:Tästä voinemme aavistaa, että MR Groot saapuu Irlannista Suomeen Joulukuussa?groot kirjoitti: Kenet ajattelit tavata joulukuussa?![]()
muok, siis no comments molemmille.
-
Raid
-
Kalessin
- Adrian Monk
voi, en ole avun tarpeessa, satun vaan olemaan tällainen ja mieluusti niin kuin jalkarätti, johon voi koipensa pyyhkiä. Jos tarvitsen psykiatria, hakeudun ihan oikean psykiatrin pakeille. Ja näihin negatiivisiin kommentteihin, muistaakseni olet saanut minulta myös positiivista palautetta,mutta ne taitaa olla tuolla vanhimpien viestien pinossa. Ja kysymykseen jatkan kysymyksellä, miksi kaikki vastausviestisi ovat kysymyksiä vastapuolelle, ilman vastausta alkuperäiseen kysymykseen?groot kirjoitti:Kalessin,Kalessin kirjoitti:, todellisuus harvoin kohtaa tämän kanssa.
Sinulla on paha asenneongelma. Mentaalialan ammattilaisena voin auttaa sinua. Autankin jos vain sallit. Voin toimia psykiatrinasi. Miksi aina kommentoit negatiivesti kirjoituksiani?
Et ole koskaan antanut positiivista palautetta. Miksi?
mutta asiaan, mitenkä tämä chatti-asia on edistynyt? joko meillä on sellainen ja jos on niin missä? nämä muutaman päivän katkot murha.infosta on heittänyt minut aivan pihalle kaikista päivän polttavista asioista.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-