Juliet Jones kirjoitti:Arlene kirjoitti:Pauligin puolen litran jäätelöt ja topsyt. Fazerin valmistama suklaa-Marie -keksit. Vahva, keinotekoisesti makeutettu lonkero.
Suklaa-Mariet, aaahh! Ja jonnekin katosivat myös suklaa-popcornit

Teen niitä kyllä nykyisin itse, mutta Fazerin sinisellä kuorrutettuna niistä tulee liian imeliä. Ehkä Marabou-maitosuklaa kävisi?
Ostin joskus läpikulkumatkalla Siilinjärven rautatieaseman läheisyydessä sijaitsevasta halpakaupasta ison nipun puuvillaisia "mummo-alkkareita". Sellaisilla lyhyillä lahkeilla, haarakiilalla shortsimallisina. Seksikkäitä ja ihanan pehmeitä!! Minne ne katosivat ja olisiko Siilinjärvellä niitä vielä? Voiko joku postittaa, koko 36?
Nyt oli ihan pakko kömpiä kolostaan antamaan informaatiota (niin sairas minä en olekaan), ettei vain Juliet Jonesin ja kollegan peppu pääse palelemaan syksyn viimoissa. Olimme ystäväni kanssa Tokmannilla ostoksilla ja toden totta - siellä oli suuri korillinen myytävänä mummo-alkkareita! Ihan niitä aitoja näkyivät olevan, suloisen vaaleanpunaisia, lahkeet ja kaikki. Pakkauksessa taisi olla vielä paitakin mukana. Joten ei syytä huoleen. Montako pakettia Juliet haluaa?
Ja vielä lisää hyviä uutisia: Tokmannilta löytyy myös Suklaa-Marie -keksejä. Sitä en osaa sanoa, kuinka aitoja ne ovat, mutta nimi on oikea ja maistuu ihan purulle.
Mutta mihin hävisivät Inkkaripurukumit? Neliskanttiseen kääreeseen oli pakattu punainen pallopurukumi. Kääre sitten oikaistiin ja vaihdettiin kuvia kavereitten kanssa. Liekö joku enne, mutta minulla oli messevä pino "Istuvia Härkiä".

Niillä sai yhdellä vaihdettua aina kaksi kuvaa, kun olivat niin haluttuja.